Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VenilixTheHoly

Legacy Member
Ja, maar heeft safari op windows dan ook links boven dezelfde knopjes?

b0rt

Legacy Member
ontwerpers hebben mac + er moest iets op het scherm staan -> gevolg lijkt me duidelijk

Zero Grav

Legacy Member
Niet de eerste keer dat dat gebeurt, vorig jaar ook al gezien bij de Aldi. Wel grappig als ge dat opeens tegenkomt..

Sabe

Legacy Member
Best grappig om dit tegen te komen. Staat het in de brochure van deze maand ? .. Wil het wel eens zien :D

GenesisX

Legacy Member
* A-Data/V-Data SO Dimm DDR2 2GB 667Mhz PC5300 - 21,40EUR
* Corsair 2048MB,DDR2,SODIMM, 667,C5,Value Select - 32,10EUR = 240-pin

Of deze? Corsair 4096MB SODIMM DDR2,667MHz,CL5,2x2048MB,Value Sel. - 68,20EUR

Da zal wel passen zeker? 200-pins en dezelfde specs. Alleen weet ik niet hoeveel pins die eerste zijn, want anders zie ik geen reden om voor Corsair te gaan en ruim 20EUR meer te betalen? Zolang dat het (goed) werkt maakt het mij niet uit.

edit: MDT 2 Gig voor 75EUR + Creative I-Trigue 3300 denk ik dat het zal worden. Ik ken het merk van het geheugen niet, maar zoveel verschil is daar nu ook weer nie in zeker? En het argument "koop ze in een pack, want twee latjes van dezelfde productielijn werken beter samen" gaat ook niet op hoop ik?

Die Corsairs hadden 5400 (I dno what) en deze 5300, zoals Apple voorschrijft.

Stijneman

Legacy Member
5400 en 5300 is identiek
het komt er op neer dat het eig 5333,3333333 is
en sommige fabrikanten ronden dat naar boven af omdat 'het sneller lijkt' en gamers dan meer zulle betalen voor iets da identiek is :p

GenesisX

Legacy Member
lol ! Dan kon ik hetzelfde goedkoper hebben, en zelfs beter. Pff :p

edit: dan kon ik zowel deze, deze, deze als deze gekocht hebben? Ipv 75EUR zou dat dan maar 56EUR zijn én van een merk? o_O

Iemand?

Zero Grav

Legacy Member
Draai het liever om en gebruik MacDrive, DieselPower. Véél stabieler en sneller.

anthony8400

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Had ik indertijd ook gebruikt, maar heeft heel me mac om zeep geholpen. Heb dus een clean install moeten doen, en ondertussen een goed alternatief gezocht.
Nu heb ik Paragon NTFS for Mac OS X.
Draait zoals het zou moeten, dus stabiel en heel snel. Meer moet er niet zijn.
Als er mensen zijn die jouw HFS+ moeten lezen, geef ze dan MacDrive :-)

GenesisX

Legacy Member
Met NTFS3G helemaal geen goede ervaringen (ook os x moeten herinstalleren), maar met Paragon NTFS for Mac eigenlijk ook niet. Altijd errors bij het kopiëren en af en toe wat kernel panics ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan