Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaMob

Legacy Member
Ik ben soms zo intensief bezig met mijn macbook pro, dat die 1-2u aan een stuk volop staat te blazen. Hij heeft dus minstens gedurende die tijd temperaturen van 70-75-80°.
Nu is mijn vraag, als ik dat elke dag doe, dat sneller schade kan opleveren of kunnen die beestjes daar wel tegen?
Ik weet dat alles onder de 100° normaal is bij apple, maar echt gezond lijkt het mij toch niet

shiftyke

Legacy Member
hupla ik kan om een nieuwe batterij, 4 cycles en 75% :wtf:

en die vier cycles kan ook al niet kloppen want ik heb hem al meer dan een jaar oO

Zero Grav

Legacy Member
Maja, in het begin is dat niet te vertrouwen. Die van mij staat nu wel op 73% na 162 cycles. Overlaatst zelfs 63%..

Onozel_Kieken

Legacy Member
Zero Grav zei:
Maja, in het begin is dat niet te vertrouwen. Die van mij staat nu wel op 73% na 162 cycles. Overlaatst zelfs 63%..

De mijne heeft nog altijd 100% na 551 cycles :p

Timooo

Legacy Member
Als ik m'n Macbook Pro aansluit op het lichtnet, wordt de eigenlijke batterij dan nog gebruikt? Daarmee bedoel ik dat die bijvoorbeeld sneller z'n capaciteit zou verliezen als ik die er constant in laat, want ik heb de neiging de batterij er telkens uit te halen als ik thuis achter de laptop zit wanneer die gewoon op het lichtnet is aangesloten.

anthony8400

Legacy Member
Ik had dat ook met de macbook.
Denk dat die levensduur van de pro slechter zijn :(

berNd-

Legacy Member
Mijne wisselt af en toe, soms staat die 96%, en dan weer 100% health :)

Nu staat em weer 100% met 223 cycles.

tomh

Legacy Member
shiftyke zei:
explain :wtf:



bwa das gwn omdat gans de beurs ineengestoken e, er scheelt niets met apple e ;)

da zei ik toch ook niet.. tis gewoon de moment voordat ze weer omhoog gaan.

joriske18

Legacy Member
tomhuveners zei:
da zei ik toch ook niet.. tis gewoon de moment voordat ze weer omhoog gaan.

Inderdaad, ik gok dat ze met de kerstmis periode (of vroeger met een eventuele aankondiging van een nieuw product) hoger dan ooit staan.

ntLdr

Legacy Member
joriske18 zei:
Inderdaad, ik gok dat ze met de kerstmis periode (of vroeger met een eventuele aankondiging van een nieuw product) hoger dan ooit staan.
Lijkt me nogal sterk als je ziet dat het aandeel dit jaar al 47% in waarde is gezakt.

joriske18

Legacy Member
hoger dan ooit is mss overdreven, maar ik denk dat ze wel terug serieus zullen stijgen.

shiftyke

Legacy Member
als een aandeel serieus verloren heeft, kan het praktisch niet anders dan stijgen

kijk maar naar fortis en dexia, gistere diepe daling vandaag terug wat omhoog

GenesisX

Legacy Member
Geachte heer,

Allereerst onze excuses voor de gang van zaken. Wij hebben zojuist de status
van uw bestelling gecontroleerd en helaas is het pakket verloren gegaan
tijdens het logistieke proces.

Helaas kunnen wij de door u bestelde producten niet meer leveren en zijn wij
genoodzaakt u volledig te restitueren. Wij willen u vriendelijk verzoeken om
ons te voorzien van uw rekeninggegevens zodat wij de restitutie zo snel
mogelijk kunnen voltrekken.

Ter compensatie willen wij u een couponcode aanbieden waarmee u bij uw
volgende bestelling de verzendkosten vergoed krijgt. Deze coupnoncode krijgt u
zo spoedig mogelijk toegestuurd via ****.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice iBOOD.com

------

Shit man :/ Waar kan ik nog ergens zo'n goedkoop geheugen kopen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan