Archief - Welkom Gentille, russian en WolCoM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dakantochnie

Legacy Member
Beste TNG'ers,

Wij van de Algemeen-crew zijn trots jullie te mogen melden dat we drie nieuwe moderators mogen verwelkomen.
Gentille en Russian zullen naast Time^- en ik komen te staan op Algemene Discussies en alle subfora (Auto's, moto's & brommers, Actua, Wetenschap en Sport), WolCoM zal vanaf heden onze nieuwe sportmoderator zijn.

We hebben er het volste vertrouwen in dat zij hun werk naar beste vermogen zullen doen, maar alle begin is moeilijk dus we vragen om de eerste geduld te hebben moest er toch eens iets niet zo vlot verlopen.
Time^- en ik nemen de evaluatie op ons, dus als er enige klachten of opmerkingen zouden zijn dan richt je je tot ons.

Aan diegenen die niet gekozen zijn: reageer niet jaloers aub, wie weet komt jouw tijd ook nog. ;)

JackM

Legacy Member
gaan ze bij den volgende update van het forum, het forum direct een rood kleurke geven ook? ^^

^MystiQ

Legacy Member
Jack Malibu zei:
gaan ze bij den volgende update van het forum, het forum direct een rood kleurke geven ook? ^^

Kging wijselijk zwijgen maar het valt inderdaad weer op ja ;)

Dakantochnie

Legacy Member
Math'ke zei:
Kging wijselijk zwijgen maar het valt inderdaad weer op ja ;)
Wees er maar 100% zeker van dat we daar niet op gelet hebben bij het maken van een keuze.

^MystiQ

Legacy Member
dakantochnie zei:
Wees er maar 100% zeker van dat we daar niet op gelet hebben bij het maken van een keuze.

Ik geloof u graag maar het viel mij ook op toen ik de namen zeg, dus no offense ofzo é, tviel mij gewoon op . :)

Parnakra

Legacy Member
Als Russian inderdaad !2u55i4n is, dan hebben Jack Malibu en Math'ke geen poot om op te staan.

Veel succes aan de nieuwe mods. I'll make sure you'll need it. :unsure:

Dakantochnie

Legacy Member
Parnakra zei:
Als Russian inderdaad !2u55i4n is, dan hebben Jack Malibu en Math'ke geen poot om op te staan.

Veel succes aan de nieuwe mods. I'll make sure you'll need it. :unsure:
russian is idd !2u55i4n.

Parnakra

Legacy Member
Bah, waarom de namechange? =(

(en waarom niet met een hoofdletter, dat komt dan nog ietsje beter over, imo =p)

russian

Legacy Member
Parnakra zei:
Bah, waarom de namechange? =(

(en waarom niet met een hoofdletter, dat komt dan nog ietsje beter over, imo =p)

Ik blijf ondanks de naamswijziging nog steeds dezelfde hoor :p. Het is om te breken met m'n cs-verleden (dat nu definitief achter mij ligt :D).

Gentille

Legacy Member
We gaan ons best doen é :). Het zal wel eff duren om alles onder de knie te krijgen. Komt meer bij kijken dan dat ik dacht :p

Tweak37

Legacy Member
Jack Malibu zei:
gaan ze bij den volgende update van het forum, het forum direct een rood kleurke geven ook? ^^

ach, dakantochnie hoorde als ik me goed herinner zelf bij een nogal zwartgekleurde aanwerving, en dat is toch ook goedgekomen! :p (al was er toen Morpheus als tegengewicht :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan