Dakantochnie
Legacy Member
Beste TNG'ers,
Wij van de Algemeen-crew zijn trots jullie te mogen melden dat we drie nieuwe moderators mogen verwelkomen.
Gentille en Russian zullen naast Time^- en ik komen te staan op Algemene Discussies en alle subfora (Auto's, moto's & brommers, Actua, Wetenschap en Sport), WolCoM zal vanaf heden onze nieuwe sportmoderator zijn.
We hebben er het volste vertrouwen in dat zij hun werk naar beste vermogen zullen doen, maar alle begin is moeilijk dus we vragen om de eerste geduld te hebben moest er toch eens iets niet zo vlot verlopen.
Time^- en ik nemen de evaluatie op ons, dus als er enige klachten of opmerkingen zouden zijn dan richt je je tot ons.
Aan diegenen die niet gekozen zijn: reageer niet jaloers aub, wie weet komt jouw tijd ook nog.
Wij van de Algemeen-crew zijn trots jullie te mogen melden dat we drie nieuwe moderators mogen verwelkomen.
Gentille en Russian zullen naast Time^- en ik komen te staan op Algemene Discussies en alle subfora (Auto's, moto's & brommers, Actua, Wetenschap en Sport), WolCoM zal vanaf heden onze nieuwe sportmoderator zijn.
We hebben er het volste vertrouwen in dat zij hun werk naar beste vermogen zullen doen, maar alle begin is moeilijk dus we vragen om de eerste geduld te hebben moest er toch eens iets niet zo vlot verlopen.
Time^- en ik nemen de evaluatie op ons, dus als er enige klachten of opmerkingen zouden zijn dan richt je je tot ons.
Aan diegenen die niet gekozen zijn: reageer niet jaloers aub, wie weet komt jouw tijd ook nog.




. Het is om te breken met m'n cs-verleden (dat nu definitief achter mij ligt