Marbug
Legacy Member
ik heb nu TMF (telt per seconden 30cent/min, 8cent/sms), maar is dat wel het beste dat ge kunt hebben?
ik ken enkelen die bij mobistar 300 sms'jes gratis krijgen per maand en bellen ana 20 cent per uur denk ik maar dan wel 15cent per sms ...
maar is dat wel waar, of zijn da speciale abonomenten, is da nu nog wel zo ?
En welke andere gsm provider denken jumllie soms?
want ge hebt nog proximus, base heb ik al gehad en wil ik niet meer (te duur vind ik)) en ja andere dingens hm... liefst iets bekend
ik ken enkelen die bij mobistar 300 sms'jes gratis krijgen per maand en bellen ana 20 cent per uur denk ik maar dan wel 15cent per sms ...
maar is dat wel waar, of zijn da speciale abonomenten, is da nu nog wel zo ?
En welke andere gsm provider denken jumllie soms?
want ge hebt nog proximus, base heb ik al gehad en wil ik niet meer (te duur vind ik)) en ja andere dingens hm... liefst iets bekend


???
en met nummerbehoud 


