Archief - Wat verdienen de TNG'ers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel verdien je NETTO per maand?


  • Totaal aantal stemmers
    724
  • Opiniepeiling gesloten.

=Dujosh=

Legacy Member
Kdoe 3 uur per week een bijverdienste bij erasmus hogeschool brussel
Goed betaald, niets doen eigenlijk, gewoon aanwezig zijn ^^

18 jaar, kwerk er sinds begin oktober maar heb nu maand congé gekregen voor blok :)

MoRb3z

Legacy Member
Student, ik ga soms meewerken met men vader maar dit is occasioneel :)

Cyberkef

Legacy Member
30u contract met 9.18€/u barema = + 1200€/maand bruto zeker?
(tijdelijke job zodat ik centjes verdien tijdens avondschoolcursus volgen :))

pina

Legacy Member
El_L4mor zei:
minder gezaag, meer bedragen! ikzelf ben middelbaar student, maar wel geintresseerd in hoeveel ik later kan verdienen als ik een bepaalde richting ga studeren :)

mooie thread imo
als je dat wil weten moet je de wettelijke barema's erbij halen. Daarin staan de minimumlonen in van jobs in verscheidene sectoren

Duc

Legacy Member
36, maar leeftijd speelt geen rol bij ons, dienstjaren wel...;)
Lokale politie
6 jaar dienst (ik verdien dus evenveel als iemand van bvb 24 die op zijn 18de begonnen is...)
Netto met WE-vergoedingen (let wel op: ik doe GEEN nachtdiensten en werk slechts 4/5) heb ik +/- 1500€

Defkes

Legacy Member
Ik ben student met weekendwerk. Als ik naar m'n jaarinkomen (weekendwerk, zakgeld,...) kijk, kom ik op zo'n 500€ per maand...

(en dan ben k nog altijd blut ook :sad: )

DjProbe

Legacy Member
ik werk wel (eigen bedrijf) maar leef er niet van
dus heb "niets" ingevult
ben nog student ook :p

20 jaar btw

pina

Legacy Member
aapieschaapie zei:
Wat zijn barema's?
dat zijn lijsten waarin staat hoeveel je minimum zou verdienen bij een bepaalde leeftijd en/of anciënniteit. Die worden vastgelegd in cao's.

bvb:
http://www.ond.vlaanderen.be/wedde/weddenschalen/huidig/lijst.asp

maar er kan daarvan worden afgeweken uiteraard, maar op die manier weet je tenminste hoeveel je minimum zou moeten verdienen. Vooral voor starters is het een goede referentie. Maar ik geloof wel dat het mogelijk was dat je onder bvb het minimum zit, maar dat je in de plaats daarvan vergoedingen in natura krijgt, zoals een bedrijfswagen bvb.

FlowMaster

Legacy Member
ik ben sinds augustus 2003 aan het werk (1 maand na mn 7de jaar)
bij een slijperij vlak bij huis, ik slijp daar met een cnc machine (computer gestuurd) ronde messen van drukkerijen :)
loon ligt tussen de 1000 en 1250 per maand netto :p
niet veel maar ik ben tevreden, woon trouwens nog bij mn moeder

metaphore

Legacy Member
student met weekendjob
per maand inkomen (werken + zakgeld)
is da ongeveer umh 500€

en uitgaven zullen ongeveer evenveel zijn :)

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Poll cijfers kloppen niet..

staan 4 namen bij +3000 en staat maar da der 3 gevote emme..

bij 500-750 staat er dan weer nen naam teveel en bij 1000-1250 ook..

xbox

Legacy Member
19 jaar
student bedrijfsmanagement
+- € 700/maand netto (met zakgeld erbij wel)

werk als hulpkok in een toprestaurant in het weekend en heb nooit koksschool ofzo gedaan, zo zie je maar weer dat als ge u best doet praktisch overal kunt beginnen. Mensen zagen dat ik interesse hadden en dat ik de feeling wel had doe ondertussen al 2 jaar keuken, pas op ik doe het nu al bijna 4 jaar, maar dan nog, ben ook vanonder aan de ladder begonnen

Brolpaq

Legacy Member
16
student
320-700 eur per maand (weekendwerk, te zien hoe druk het is en in de feestdagen verdien ik meer, zeker als ik overuren doe)

Ble$$ed^

Legacy Member
brob zei:
Ik niet, aangezien het toch meestal aantoont dat men gewoon geen beter werk kan vinden, maar je hebt wel gelijk als je zegt dat iemand het moet doen.

als iemand niet beschikt over de nodige studeercapaciteiten of nooit de kans heeft gehad naar school te gaan / school af te maken , beschouw jij dus als een mindere? Moesten sommige jobs er ni zijn eh zou gij af en toe in een andere zijne kak kunne zitten bijwijze van spreken..

my 2 cents

Djeck

Legacy Member
19jaar
studeer nog, maar door extreem goede lessenrooster ga ik 2 dagen per week gaan werken als interim
300à500 in de maand voor 8 dagen werk dus.

hipStar

Legacy Member
leeftijd: 18jaar
job: student aan khbo oostende graduaat chemie
verdienst: nougabollen

Bontus

Legacy Member
Nu nog niets, maar ik zal snel veel verdienen als ik ga werken.
Leeftijd: 19
Job: Student Industrieel Ingenieur Elektromechanica
Zakgeld: ~150 euro per maand
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan