Bontus
Legacy Member
Ooit heb ik eens in het middelbaar een les gekregen over bloedgroepen en toen werd me wijsgemaakt dat de bloedgroep B vrij weinig voorkomt in België. (ongeveer 15%)
Daarom zou ik het nu eens willen testen
Wat is uw bloedgroep? (+ en - buiten beschouwing gelaten)
edit: de mijne is dus B+
Daarom zou ik het nu eens willen testen

Wat is uw bloedgroep? (+ en - buiten beschouwing gelaten)
edit: de mijne is dus B+
dat komt omdat mijn 2 opa's 0 hadden (erfelijkheid ftw)
