Rubmifer
Legacy Member
hey,
Ik kom hier iets vrage voor een vriendin van mij
Ze lijdt al geruime tijd aan een cte vermoeidheid.Elke keer zegt ze dat ze moe is. Om 5u savonds zit ze al bezig,zelf tijdens de schooluren. Ze begint het redelijk zat te worden en vroeg zich af of er geen manier is om er van af te geraken.
Rusten helpt niet,zelf al slaapt ze 12u per nacht,toch blijft ze gewoon moe. Ik dacht al aan chronische vermoeidheid maar op gezondheid.be stonden bij die secundaire criteria geen dingen wat voor haar geld,dus moet het iets anders zijn.
Ik weet niet of ik meer info moet geven,anders moet je het maar vragen
grtz
Ik kom hier iets vrage voor een vriendin van mij
Ze lijdt al geruime tijd aan een cte vermoeidheid.Elke keer zegt ze dat ze moe is. Om 5u savonds zit ze al bezig,zelf tijdens de schooluren. Ze begint het redelijk zat te worden en vroeg zich af of er geen manier is om er van af te geraken.
Rusten helpt niet,zelf al slaapt ze 12u per nacht,toch blijft ze gewoon moe. Ik dacht al aan chronische vermoeidheid maar op gezondheid.be stonden bij die secundaire criteria geen dingen wat voor haar geld,dus moet het iets anders zijn.
Ik weet niet of ik meer info moet geven,anders moet je het maar vragen
grtz



