Archief - Verlengd weekend?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Zullen de winkels morgen open zijn of niet?
Met dat het dinsdag 1 mei is enzo.

mathieu

Legacy Member
de meeste winkels zullen morgen open zijn,
zeker carrefour enzo

citrofenwick

Legacy Member
op de website kunt ge vinden:

Open alle dagen van 10 tot
19 u., zaterdag van 9 tot 18 u.
Gesloten op zon- en feestdagen.

dus dinsdag prolly dicht :)

syndrom

Legacy Member
ja dat hij de dinsdag ging toe zijn wist ik ook al maar kvroeg me af voor morgen. OF zij ook een verlengd weekend hebben enzo

Gentille

Legacy Member
Dinsdag zullen de meeste winkels gesloten zijn, maar morgen zullen er wel nog een pak open zijn.

hatetn

Legacy Member
t'is een topdag morgen voor de winkels
ze gaan allemaal open zijn en het gaat overal redelijk druk zijn
wrm denkte da de winkels kwaad zijn da volgend jaar vrijdag 2 mei ook een feestdag gaat zijn, dan verliezen ze een topdag

Avilowca

Legacy Member
uiteraard maken ze bij het D.I.V. wél de brug zodat wij hier nog langer kunnen wachten op de plak van onze nieuwe Jeep.

ambtenaren =/

Hellrabbit

Legacy Member
en uiteraard maakt de KUL niet de brug zodat ik morgen weer 6u les heb

Cycloon

Legacy Member
Hellrabbit zei:
en uiteraard maakt de KUL niet de brug zodat ik morgen weer 6u les heb

Mja theeft zijn voor en nadelen. De lessen van maandag bij ons worden toch ingehaald op andere dagen waardoor we enkele dagen meer les hebben dan normaal en we hebben al zoveel uren :/ Achja kben eigelijk wel content da ik morgen thuis ben :P

Fighting Hobbit

Legacy Member
Hellrabbit zei:
en uiteraard maakt de KUL niet de brug zodat ik morgen weer 6u les heb

Ik heb er twee, gezien ik vanavond hier in Leuven vergadering had zal ik daar maar naartooe gaan ook.

Feignasse

Legacy Member
Hellrabbit zei:
en uiteraard maakt de KUL niet de brug zodat ik morgen weer 6u les heb

Ik had normaal ook les, maar enkele whiners zijn erin geslaagd die te laten verplaatsen. Oh well, des te meer tijd om wat opzoekingen te doen in de bib 8-|

killgore

Legacy Member
yay, ik bne just in gent toegekomen en gemerkt dat ik sleuten van de fiets vergeten ben.

Hoeveel kost parkere int centrum? wnt khem nie echt veel goesting naar men les te stappen :p.

Margeitje

Legacy Member
die ondergrondse parking vant st-pietersplein valt goe mee qua prijs , keb daar es nen dag en nen nacht gestaan en da was 2,5euro

dJeez

Legacy Member
killgore zei:
Hoeveel kost parkere int centrum? wnt khem nie echt veel goesting naar men les te stappen :p.
Neem de bus dan? Dat lijkt mij toch goedkoper dan een betaalparking als je er enkele uurtjes moet staan...

EternalSilence

Legacy Member
reavX zei:
Zullen de winkels morgen open zijn of niet?
Met dat het dinsdag 1 mei is enzo.

de meeste winkels zijn open
wss wel alleen maar in de voormiddag.. da's meestal hier zo in Desselgem.

morgen zullen ze wss ook alleen maar open zijn in de voormiddag, of zelfs helemaal niet.


ondertss mag mijn pa verder werken.
boerenleven he .. :x

killgore

Legacy Member
dJeez zei:
Neem de bus dan? Dat lijkt mij toch goedkoper dan een betaalparking als je er enkele uurtjes moet staan...

stappen tot aan bushalte is lijk de helft tot aan faculteit (nuja, er is er 1 dichter, maar dan moet ik eerst naar station en van daaruit naar faculteit, belachelijk :p).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan