Archief - Telenet kerst acties ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Hallo allemaal,

Vandaag heeft telenet mijn ma opgebeld om te vertellen dat ze maandelijks 50 euro zou kunnen besparen door bij hen een abonnement te nemen.

Telenet zou alles gratis komen instaleren. Namelijk de kabel, de digibox, de router, en we mogen heel de dag onbeperkt bellen behalve naar gsm's.
Ik weet dus natuurlijk weer van niets en in haar grote opwinding staat er natuurlijk al een afspraak gepland wanneer ze alles komen instaleren en dit zou zelfs nog voor de kerstvakantie zijn.

Ik ben natuurlijk doodongerust dat mijn ma haar aan het 1 of ander iets heeft laten vangen. Ik vertrouw het gehele zaakje dus niet en hoop hier info te krijgen van mensen die bij Telenet zitten.

Ik veronderstel dat heel dat boeltje digitv, dat onbeperkt bellen ook bandbreedte innemen en dat dat dus een invloed zal hebben op ons internet.
Geven ze wel die router en digibox gratis ? Ik kan het toch allemaal maar moeilijk geloven. Tegenwoordig is niets gratis. Ik zou graag weten waar de mogelijke addertjes zitten bij telenet.

Mvg.

epsilon

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik veronderstel dat heel dat boeltje digitv, dat onbeperkt bellen ook bandbreedte innemen en dat dat dus een invloed zal hebben op ons internet.
Digi TV bij Telenet heeft geen invloed op de snelheid van je internet verbinden, integenstelling tot bij BGCtv.

Op de rest van je vragen kan ik niet antwoorden.

Jayvie

Legacy Member
Mja, er lopen acties waarbij de installatie gratis is, en de DB gratis is ja.
50 euro = pack met Expressnet, Freephone en Flexview gratis (indien DC ipv DB).
Voor 5 euro extra is er optie 24, 24 uur per dag gratis bellen naar vaste binnenlandse lijnen. Tzou zelfs kunnen dat ze misschien 6 maanden gratis Freephone (Telefoon dus) krijgt... Maar dat weet ik niet juist wanneer die promo geldt.
DTV en Freephone hebben absoluut GEEN invloed op uw internet.

RpR

Legacy Member
Addertje zit hem in het abonnement bij digibox. Je zult minimun 1 jaar bij telenet moeten blijven. Router kan huur zijn en digibox ook. Hangt allemaal af van abonnement dat uw moeke neemt. Dat onbeperkt bellen is inderdaad onbeperkt maar je betaalt daarvoor een vast maandelijks bedrag.

Aan uw bandbreedte zal niets veranderen. Allez de bandbreedte van de straat zal dalen door uw digibox maar meestal heeft dit weinig effect op uw effectieve bandbreedte.

Jayvie

Legacy Member
Euh, als hij de DB koopt is er geen jaarcontract bij DTV he... Er is sowieso op internet een jaarcontract, en op Freephone ook dacht ik. Dat is bij iedereen zo.
Je belt sowieso, elk abo, tussen 16u en 8u gratis, en in de weekends. Voor 5 euro extra bel je 24u gratis.

Lord Seth

Legacy Member
epsilon zei:
Digi TV bij Telenet heeft geen invloed op de snelheid van je internet verbinden, integenstelling tot bij BGCtv.

Op de rest van je vragen kan ik niet antwoorden.
Niet helemaal waar. Als je in een ADSL2+/VDSL1 gebied zit van BGC, dan zijn er geen snelheidsvertragingen :)

50 eur zal wel het standaard digipack zijn. Over internet hebben ze toevallig niets gezegd?

^MystiQ

Legacy Member
Nope, alleen zeiden ze, dat mijn ma enorm veel geld kan besparen door bij hen een abonnement te nemen, logisch dat het voor hen goed uitkomt omdat tegen een alleenstaande moeder te zeggen hé :)

Ik heb gewoon schrik dat er enorm veel extra kosten zullen bijkomen en dat niet alles gratis gedaan wordt zoals ze gezegd hebben.
Het zou gaan om een abonnement waarbij telefonie, internet en digitale TV zitten. Ik hoop natuurlijk dat alles onmiddelijk werkt en dat er geen extra dingen hoeven aangekocht te worden.

switchblade

Legacy Member
Je zit idd een jaar vast bij telenet dan met je telefoon & digitale tv (voor zover je vast kan zitten met idtv).
Voor de rest geen addertjes onder het gras.
Alle bandbreedte die telefonie & idtv gebruiken staan los van telemeter (10.x.x.x IP's)

Modem + versterker + switch wordt geinstalleerd naar de prijzen die de verkoper aan de telefoon zegt, ni ongerust zijn. Als ze zeggen dit en dat gratis, dan zal da ook zo gefactureerd worden. Het spreekt voor zichzelf dat je die 3 dingen niet zelf betaalt, ze blijven eigendom van TN.

Bij je idtv krijg je ook 2 maand gratis alle zenders (is een tijdelijke promotie).
Verder zou ik eens moeten zien of er verder nog dingen zijn die ik vergeten ben.

Jayvie

Legacy Member
Kveronderstel dat ge al inet via TN hebt? Nog iets anders ook? En internet = Expressnet?

switchblade

Legacy Member
Blijkbaar is er vandaag een update doorgestuurd, had hem nog ni gelezen.

Wegens boekhoudkundige procedure (:lol:) kunnen we de digibox niet meer GRATIS aanbieden bij onze triple play actie (dus hetgeen waarvoor die verkoper naar je moeder belde, Math'ke). Om de klant toch een mooi cadeau te kunnen aanbieden vragen we voor de Digibox een symbolische €1.

De digibox wordt nog gratis ingeboekt in deze actie tot en met vandaag.
Of dit betekent dat jullie die symbolische €1 zullen moeten geven of niet, weet ik niet.

verder zijn er ook nog 2 promoties die vanaf 5 dec ingegaan zijn:
voor bestaande internet en/of telefonie klanten wordt een korting van €100 toegekend op de digicorder, en gratis activatiekost van idtv
gratis wifi installatie en gratis wifi basisstation voor nieuwe internetklanten (kost normaal 100€)

huurprijzen van digibox & corder zakken vanaf 5dec voor zowel nieuwe als bestaande idtv klanten

Dat is het :p

^MystiQ

Legacy Member
Jayvie zei:
Kveronderstel dat ge al inet via TN hebt? Nog iets anders ook? En internet = Expressnet?

Wij hebben nog niets van telenet, dat maakt de zaak nu eenmaal zo raar :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
switchblade zei:
Blijkbaar is er vandaag een update doorgestuurd, had hem nog ni gelezen.



De digibox wordt nog gratis ingeboekt in deze actie tot en met vandaag.
Of dit betekent dat jullie die symbolische €1 zullen moeten geven of niet, weet ik niet.

verder zijn er ook nog 2 promoties die vanaf 5 dec ingegaan zijn:
voor bestaande internet en/of telefonie klanten wordt een korting van €100 toegekend op de digicorder, en gratis activatiekost van idtv
gratis wifi installatie en gratis wifi basisstation voor nieuwe internetklanten (kost normaal 100€)

huurprijzen van digibox & corder zakken vanaf 5dec voor zowel nieuwe als bestaande idtv klanten

Dat is het :p

idd mooi gezegd :p da zijn ze tot nu toe ^^

wifi installatie is wel leuk voor nieuwe klanten. steekt 224€ in uwe zak (125€ installatie + 100€ voort station)

wel excl activeringskost van 50€ :p

¨$^µù^§èçà#&&²

Legacy Member
015/33.33.33 en nog eens aan een andere medewerker vragen. Als hij/zij u hetzelfde zegt (kans is klein) moogt ge er al wel redelijk zeker van zijn.

switchblade

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
idd mooi gezegd :p da zijn ze tot nu toe ^^

wifi installatie is wel leuk voor nieuwe klanten. steekt 224€ in uwe zak (125€ installatie + 100€ voort station)

wel excl activeringskost van 50€ :p

collega? :love: :p

@ ¨$^... tis 015 666 666 :p
mooie avatar btw :tongue:

switchblade

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
wsl ;) wel klantendienst facturatie hier :p

facturatie.. bel ik nooit mee :p
meestal met ORT en iHD :)
maar wie weet \o/

zitten die mannen (facturatie) niet in mechelen? :/

byter

Legacy Member
switchblade zei:
Bij je idtv krijg je ook 2 maand gratis alle zenders (is een tijdelijke promotie).

dit is ENKEL voor prime pakketten !
de themakanalen, BETV, music choice,Passion,VRT net gemist, ...is maar 1 maand promotie

en de eigenlijk promotie (try&buy) is 2 weken alle zenders gratis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan