Archief - Telemeter Reset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mista Molla

Legacy Member
Helloo,

Ja ik weet het , al ettelijke threads over gestart maar niets dat mij kon bekoren.

Ik zal even de situatie schetsen: Op de 21ste september ben ik over mijn telenet download limiet gevlogen->resultaat smallband. Natuurlijk was ik pissed maar ik begreep het wel, ik dacht, niet erg, zijn maar 9 dagen waar ik op moet wachten.

Dus ik wacht vol ongeduld op die 1ste oktober, vandaag. Nu wat blijkt? Deze morgend toen ik de pc opstarte, bleef hij op smallband. Heb de modem al gereset.

Is dit dan niet meer waar dat op de 1ste oktober telemeter gereset wordt, of moet ik nog iets extra doen?


Greetz

MyDyingBride

Legacy Member
Bij ADSL wordt dat iedere maand gereset, maar zat dat bij telenet niet anders? Loopt dat niet door? :)

Mista Molla

Legacy Member
Ja, er is een tijdje een systeem van glijdende telemeter geweest, maar dit werd al afgeschaft dacht ik?

Fraggie

Legacy Member
Bovendien zal de Telenet Klantendienst uitzonderlijk gesloten zijn op zaterdag 30 september van 9:00 tot 17:30 en op zondag 1 oktober van 9:00 tot 13:00. Telenet verontschuldigt zich voor dit ongemak

Komt van mijn telenet, mss wordt er gereset rond 13h?

epsilon

Legacy Member
Check Mijn Telenet eens, 2 (?) maanden geleden zijn een deel reset datums veranderd. Zo ben ik van de 1ste naar de 2de opgeschoven. Misschien is dat ook voor u het geval.

Mista Molla

Legacy Member
Ah bedankt, hopelijk want ik begin te sterven zonder mijn dagelijkse portie VM :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Mista Molla zei:
Helloo,

Ja ik weet het , al ettelijke threads over gestart maar niets dat mij kon bekoren.

Ik zal even de situatie schetsen: Op de 21ste september ben ik over mijn telenet download limiet gevlogen->resultaat smallband. Natuurlijk was ik pissed maar ik begreep het wel, ik dacht, niet erg, zijn maar 9 dagen waar ik op moet wachten.

Dus ik wacht vol ongeduld op die 1ste oktober, vandaag. Nu wat blijkt? Deze morgend toen ik de pc opstarte, bleef hij op smallband. Heb de modem al gereset.

Is dit dan niet meer waar dat op de 1ste oktober telemeter gereset wordt, of moet ik nog iets extra doen?


Greetz

Als het blijft en blijkt dat de datum klopt is er slechts 1 weg en het is dan nog de gemakkelijkste weg! Bel de helpdesk. Als er een fout is kunnen die mensen dat wel voor je verhelpen.

Wel vanaf 13:00 bellen natuurlijk.

virtualdude

Legacy Member
zolang hetnog 1 oktober is hebben ze nog tijd om te resetten é :)

ze resetten meestal nooit om middernacht stipt

BloodSeaker

Legacy Member
De telemeter wordt gereset op de factuurdatum van de klant :)

darkcre3p

Legacy Member
ik heb overlaatst iets raar meegemaakt
ik had ong nog 2.5 gig over en ik had juist iets gedownload van ong 2.48 gig dus had ik nog ruim over voor m'n meter gereset word
ik sluit m'n pc af en als ik de dag erna weer opstart blijkt dat ik op smallband zit :(
hoe kan dit?

Gavin

Legacy Member
in de tijd dat ge 2.5gb hebt binnengesleurd zult ge ook nog wat anders hebben gedaan eh..

tekn0w!z

Legacy Member
kzat ook op smallband, maar gisterennacht was mijn meter gereset =)

en idd, vanaf 13u komt het 'mijn telenet' gedeelte terug online, moest je meter dan nog niet gereset zijn, log dan eens om het te controleren. Bij mij staat er 'de telemeter wordt gereset op 1 oktober' (of iets in die aard).


go telenet...

Handsome Hermit

Legacy Member
'k mij hier eens op smallband gezet om 23.54u de avond voor de dag dat het gerest wordt en dat was +/- om 0.40u terug breedband. Der zit dus wel wat vertraging op maar ik denk niet dat dat tot 's middags mag duren in normale omstandigheden.

poekie 2

Legacy Member
Mijn meter wordt normaal ook vandaag gereset , maar is nu nog altijd niet gebeurt . Ik wacht wel tot 13 uur en kijken of er dan iets gebeurt :)

Wundagore

Legacy Member
Telemeter wordt pas gereset op uw facturatiedatum!

bij mij is dat bv nu 25 oktober.
dus kijk bij mijn telenet voor de juiste datum

Avondland

Legacy Member
Hoe kan je eigenlijk je downloadlimiet controleren? Stomme vraag misschien, maar ik zou begot niet weten waar je ergens moet gaan zoeken op de pc. 'k Heb trouwens geen telenet, maar scarlet adsl ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan