Archief - T-Spirit 48u DJ Rush!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bartel

Legacy Member
Llo all!

Ons 9lives-muziekforum en het hostingbedrijf Rootspirit werken reeds enkele jaren samen aan de T-Spirit internetradio. Morgen komt de jaarlijkse 48h-rush weer aan bod!

Naar goede, jaarlijkse gewoonte wordt er door de internetradio T-Spirit weer een heuse rush gehouden die maar liefst de volle 48 uur in beslag neemt. Dat wil dus zeggen: twee dagen aan een stuk een waaier aan muziekgenres, gebracht door enthousiaste DJ's. De rush zal vanaf morgenavond, 3 augustus, om 18u beginnen en dus duren tot 5 augustus 18u.

Nieuw is dat deze editie uit twee delen bestaat. De eerste 24 uur wordt zoals gewoonlijk weer door thuis-DJ's verzorgd. De overige 24 uur gebeurt echter op verplaatsing bij een van de 9lives-forumleden, waar dan een heus feestje gemaakt kan worden! Vanaf 4 augustus 18u kan je dan ook een videostream bekijken om de sfeer mee op te snuiven.

Meer info over het programma kan je terugvinden in de flyer en op de T-spirit website

De gegevens om morgenavond mee te luisteren, zijn de volgende:



Nieuwspostje op frontpage: https://www.beyondgaming.be

Gentille

Legacy Member
Jammer dat minimal zo vroeg wordt gedraaid :(. Zitten toch wel enkele dingen tussen waar ik zal naar luisteren :)

Snd

Legacy Member
tot nu toe al degelijke shit gehoord, keep up the good work fellas

@raveheart: morgenvroeg 10 is het beuken-en-rammen tijd?!

<RAVEheart>

Legacy Member
e-jector zei:
@raveheart: morgenvroeg 10 is het beuken-en-rammen tijd?!

Voor 11 uur wordt er allesinds niet gepompt met die woofer.
Daarna kan je maar beter fatsoenlijk wakker zijn. :music:

Zelete

Legacy Member
Begint al goed, kom net uit men nest...

Zet die stream is op om te luisteren wat dat allemaal is...

"JE MOET JE MUIL HOUWE!!!" BOENK BOENK BOENK BOENK!!!

Niet meteen mijn stijl... :)

Dj-Marinus

Legacy Member
ja srry van dat muil houwe, moest ff :).... (was ik btw) ik ging t ff opschroeven, de rest van de dag zullen je oren wel geplezierd worden (check out the line up. dan weet je wat je te wachten staat)

1337mr.hanky

Legacy Member
lekker een announcement erbij, da wordt hier een feestje manne


straks om 6h met webcam derbij


iedereen zen NIKE AIR aan????

DarkEminence

Legacy Member
*zet winamp aan*
*hoort belachelijke jumpmuziek*
*zet winamp af*

chosen1

Legacy Member
is dit hardstyle/jumpstyle? :p dikke hardcore ja :p

ochja geen problemen mee :p een hardere beat is altijd welkom!

keep up the good work guys!

Gentille

Legacy Member
DarkEminence zei:
*zet winamp aan*
*hoort belachelijke jumpmuziek*
*zet winamp af*

idem hier. Ik dacht eff luisteren. Boenk Boenk Boenk. Gelukkig maar een uurtje of twee. Straks wel eff opnieuw luisteren :)

1337mr.hanky

Legacy Member
tis nu progressive trance hoor, en de raveheart heeft er een paar jump nummers tussengegooid, gewoon verkeerde moment wss, was vooral french tek enzo

Stancke

Legacy Member
Staat hier al de hele dag/nacht op.... ookal als ik niet op PC zit, die Jump was inderdaad ook mij stijl niet maar chapeau voor die gasten! :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan