Bartel
Legacy Member
Llo all!
Ons 9lives-muziekforum en het hostingbedrijf Rootspirit werken reeds enkele jaren samen aan de T-Spirit internetradio. Morgen komt de jaarlijkse 48h-rush weer aan bod!
Naar goede, jaarlijkse gewoonte wordt er door de internetradio T-Spirit weer een heuse rush gehouden die maar liefst de volle 48 uur in beslag neemt. Dat wil dus zeggen: twee dagen aan een stuk een waaier aan muziekgenres, gebracht door enthousiaste DJ's. De rush zal vanaf morgenavond, 3 augustus, om 18u beginnen en dus duren tot 5 augustus 18u.
Nieuw is dat deze editie uit twee delen bestaat. De eerste 24 uur wordt zoals gewoonlijk weer door thuis-DJ's verzorgd. De overige 24 uur gebeurt echter op verplaatsing bij een van de 9lives-forumleden, waar dan een heus feestje gemaakt kan worden! Vanaf 4 augustus 18u kan je dan ook een videostream bekijken om de sfeer mee op te snuiven.
Meer info over het programma kan je terugvinden in de flyer en op de T-spirit website
De gegevens om morgenavond mee te luisteren, zijn de volgende:
Nieuwspostje op frontpage: https://www.beyondgaming.be
Ons 9lives-muziekforum en het hostingbedrijf Rootspirit werken reeds enkele jaren samen aan de T-Spirit internetradio. Morgen komt de jaarlijkse 48h-rush weer aan bod!
Naar goede, jaarlijkse gewoonte wordt er door de internetradio T-Spirit weer een heuse rush gehouden die maar liefst de volle 48 uur in beslag neemt. Dat wil dus zeggen: twee dagen aan een stuk een waaier aan muziekgenres, gebracht door enthousiaste DJ's. De rush zal vanaf morgenavond, 3 augustus, om 18u beginnen en dus duren tot 5 augustus 18u.
Nieuw is dat deze editie uit twee delen bestaat. De eerste 24 uur wordt zoals gewoonlijk weer door thuis-DJ's verzorgd. De overige 24 uur gebeurt echter op verplaatsing bij een van de 9lives-forumleden, waar dan een heus feestje gemaakt kan worden! Vanaf 4 augustus 18u kan je dan ook een videostream bekijken om de sfeer mee op te snuiven.
Meer info over het programma kan je terugvinden in de flyer en op de T-spirit website
De gegevens om morgenavond mee te luisteren, zijn de volgende:
- Winamp: http://t-spirit.x-plose.be:8500/listen.pls
- Windows Media Player: http://bartel.x-plose.be/listen.asx
- Videostream (vanaf 4 augustus 18u): http://video.x-plose.be:8000/listen.pls
Nieuwspostje op frontpage: https://www.beyondgaming.be

. Zitten toch wel enkele dingen tussen waar ik zal naar luisteren 



dikke hardcore ja