Reddyfreddy
Legacy Member
Omdat ik hier nergens een éénduidig antwoord kan vinden over hoe het nu juist zit met de regels ...
Ff m'n situatie uitleggen:
* In Juli-Augustus heb ik gewerkt als jobstudent, veeeel gewerkt, en dus ook niet slecht verdient.
* Vanaf nu ga ik terug werken tijdens de weekend enz, en ga ik ingeschreven staan als werkstudent. (helemaal officieel, nix int zwart)
Zijn er nu bepaalde dingen waarmee ik moet rekening houden? Over het al dan niet teveel werken, of teveel verdienen in een jaar ?
Wat heeft dit als gevolgen op eventueel te betalen belastingen door mijzelf, door m'n ouders enz.
Wat heeft dit als gevolgen op het kindergeld ?
Danku
Ff m'n situatie uitleggen:
* In Juli-Augustus heb ik gewerkt als jobstudent, veeeel gewerkt, en dus ook niet slecht verdient.
* Vanaf nu ga ik terug werken tijdens de weekend enz, en ga ik ingeschreven staan als werkstudent. (helemaal officieel, nix int zwart)
Zijn er nu bepaalde dingen waarmee ik moet rekening houden? Over het al dan niet teveel werken, of teveel verdienen in een jaar ?
Wat heeft dit als gevolgen op eventueel te betalen belastingen door mijzelf, door m'n ouders enz.
Wat heeft dit als gevolgen op het kindergeld ?
Danku

, maar lees is puntje IV, staat alles in.
