DBK
Legacy Member
Ik heb hier een discussie met iemand over het mogelijk is dat er spinnen vanbinnen in bananen zitten. Daarom dat vele dan ook de topjes van de banaan niet opeten.
Volgens mij had ik ooit eens gelezen dat dit een fabeltje zou zijn.
Weet iemand hier meer over? google levert momenteel niet veel op.
Volgens mij had ik ooit eens gelezen dat dit een fabeltje zou zijn.
Weet iemand hier meer over? google levert momenteel niet veel op.


Uiteindelijk, ge moest is weten wat ge allemaal inslikt van insecten, al dan niet zichtbare.