Archief - sms 3907

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anti-hero

Legacy Member
hallo,

met mijn gsm wordt geregeld gestuurd naar 3907
zelf doe ik het niet en weet ik zelf niet wat het is

kent iemand dit nummer?
weet iemand wat dit is?

alvast bedankt

Nibblerken

Legacy Member
Een search op google leverde een niet al te propere site op...

Stuur een SMS en krijg toegang tot al de galerijen !
Voor België: 3,00 euro / sms
PF TOPHOER naar 3907 en ontvang een code

retecool

Legacy Member
hahahahaah. ik zou een andere kaart gaan halen anders kan je elke keer betalen als ze je een sms terug sturen

GregoryCo

Legacy Member
geen broer ofzo die in het geniep uw gsm pikt ofzo?:D

OT: probeer eens met stop ofzo te sturen?

lttuvix

Legacy Member
haha
busted :p

OT

kweet nie of ge da krijgt gestopt, desnoods een andere sim kaart?

anti-hero

Legacy Member
en kan een nummer als 3907 meerder doelen hebben,

of is dit enkel tophoer

dus er bestaat geen twijfel over...

Preske

Legacy Member
een sms nr kan meerdere doelen hebben ja...

Er zou verplicht een lijst moeten komen met alle nr's en hun codes, zodat je direct kunt zoeken waar die sms van komt, en je weet hoe je het moet stopzetten.
Je kan nl naar het zelfde nr verschillende "commands" sturen voor verschillende diensten, qmusic gebruikt dit bv.

CAS

Legacy Member
HighWire zei:
hihi, ge stuurt zo stop, krijgde zo doodleuk een smske terug: Nee.

Ik denk eerder da em ga weerkrijgen: Bent u zeker dat u deze service wilt stoppen?

En ondertussen nog wa geld kwijt.

Beste zou wel zijn da em dan nog via de post ne brief krijgt om zijn code te smsen om het te doen stoppen. En dan zo ne brief met in koeien van letters TOPHOER op.

[BAT] Hydra

Legacy Member
Die service kan toch niet blijven geld van zijn gsm halen als hij niets doet? Enkel als er vanop zijn gsm word gsmst naar die service gaat er toch 3 euro af? Dat betekent dat iemand dat stiekem achter zijn rug doet ofzo.

anti-hero

Legacy Member
[BAT] Hydra;7914492 zei:
Die service kan toch niet blijven geld van zijn gsm halen als hij niets doet? Enkel als er vanop zijn gsm word gsmst naar die service gaat er toch 3 euro af? Dat betekent dat iemand dat stiekem achter zijn rug doet ofzo.


idd,

ik wil gewoon zeker zijn dat het tophoer is, of er nog andere mogelijkheden zijn met 3907...

Sagax

Legacy Member
mja zelfs al is het een ander command dat gestuurd wordt, met dat nummer zal het zowiezo niet al te zuiver zijn hoor: escort, georganiseerde gangbang en nog van dat fraais :s

ge moogt nog blij zijn dat het enkel de fotogallerijen zijn :p

best es zien wie er allemaal aan uw gsm kan :)

GroovyBeatsss

Legacy Member
Gewoon langsgaan bij u operator. Die blokkeren da normaal :P

Men vriendin had ooit zo een VIP account genomen bij Looknmeet, ze dacht dat da gratis was. Op een gegeven moment kreeg ze geen berichten meer binnen ( van niemand, van mij niet, haar ma niet, ...)

Wij naar Base center, stonden daar een stuk of 100 berichten in de wachtlijst van looknmeet (1€/ bericht) Wa zegt onze goede medewerker van Base? We gaan da is rap oplossen se. Alle berichten verwijderd uit die wachtlijst. C'est si simple. En men vriendin heeft dus heeel lang gratis op looknmeet gezet. :P

God i love Base

Santa

Legacy Member
Uw vriendin verkeert met u en ze zit op looknmeet? Sounds awfully wrong to me :')

GroovyBeatsss

Legacy Member
Santa| zei:
Uw vriendin verkeert met u en ze zit op looknmeet? Sounds awfully wrong to me :')
Gewoon die profielpagina eh ;) Niet dat nieuw gedoe daar van looknmeet.
Ze had da gewoon gedaan om fotos te kunnen uploaden enz.

Btw paar traumatische ervaringen gehad ofzo?:p Ge moet u vriendin toch kunnen vertrouwen eh;)

^MystiQ

Legacy Member
Santa| zei:
Uw vriendin verkeert met u en ze zit op looknmeet? Sounds awfully wrong to me :')

Thohja, mijn vriendin en ik hadden ook redbox en webben die eigenlijk spontaan verwijderd :D

En zoals beatlover zegt, ge moet uw vriendin kunnen vertrouwen .. Tis nog altijd gemakkelijk als ze u bedriegt é .. "byeee" :)

Stimpy

Legacy Member
waarom zou iemand geinteresseerd zijn in een lnm als ge een lief hebt

tenzij ze ni content is van u natuurlijk ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan