Archief - School

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Makwaak

Legacy Member
ik zit nu in een nieuwe school voor mij, maar na vandaag de eerste dag heb ik er serieuze spijt van ... tot wanneer kan ik trg van school veranderen?

grtz

EternalSilence

Legacy Member
zeg miss eerst in welke school je zat, en de reden waarom je je van school verplaatste (andere leerrichting? ..)

ik denk dat je net zoals bij het kiezen van een richting tijdt hebt om te veranderen van school ongeveer midden oktober
ben nie zker natuurlijk

Makwaak

Legacy Member
ik moest een school hebbe me die richting en de enige die er was was die school drm ben ik naar daar gegaan

Psychodweep

Legacy Member
De eerste weken is da geen probleem hoor. Ik zou nog niet te snel veranderen van school... wacht misschien nog een paar dagen en alst dan nie goe gaat, ga je dan uitschrijven aant secretariaat en zo snel mogelijk bij ander school inschrijven....

Shibby

Legacy Member
Die ervaring heb ik ook eens gehad de eerste schooldag, maar wacht toch maar even af. Vorig schooljaar ben ik afgestudeerd en vandaag is het de eerste schooldag dat ik niet naar die school ga en ik kijk met heimwee terug naar die school. Probeer het zeker nog een week vol te houden en beslis dan pas, het kan je misschien nog beter meevallen dan je denkt (zoals ik dat had).

Shibby.

Shellshock

Legacy Member
Bamboelip zei:
ik zit nu in een nieuwe school voor mij, maar na vandaag de eerste dag heb ik er serieuze spijt van ... tot wanneer kan ik trg van school veranderen?

grtz

Mijn neef heeft ook zo iets gelijkaardigs meegemaakt. Hij zat eerst in humane, maar na een maand is hij toch kunnen veranderen. Volgens mij kan het.
Good Luck. :)

SilentSpring

Legacy Member
hangt ervanaf waarom ge spijt hebt van die school imo, den 1ste dag kunde zoiets toch niet echt zeggen?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Nee, ik denk echt ni da ge da al na 1 dag kunt beslissen.
kzit ook van vandaag in een nieuwe school, en ja asociale mense :p maar de verandert heus wel :)
Das altijd zo, tis ook ni makkelijk om nieuwe mense ineens derbij te pakke :)

kzou zegge: wacht een weekske, en als ge der echt van doodga, verandert dan :p

Timmie

Legacy Member
Op één dag gaat ge heus niet de hele situatie kunnen beoordelen.

Wacht nog maar een aantal weken en beslis dan.

ps: niet teveel zagen, het is en blijft maar middelbaar.

EternalSilence

Legacy Member
Timmie zei:
Op één dag gaat ge heus niet de hele situatie kunnen beoordelen.

Wacht nog maar een aantal weken en beslis dan.

ps: niet teveel zagen, het is en blijft maar middelbaar.


uhu.. ging het net ook denken
tis maar middelbaar.. maja ... als ge het nie leuk vind, dan gaan u punten er onder lijden (believe me .. kweet ervan)

ma goed, ik heb al mijn jaren in dezelfde school gedaan .. dus ge hebt daar sowieso vrienden en ge amuseerd u daar sowieso

maar wrom veranderde nu van middelbare school :s

Darth-Falcon

Legacy Member
tsja se, ik heb op 4 middelbare scholen gezeten (en nie omdak een stuk krapuul was :p)

wacht idd eerst een week af en zie dan nog s, wettelijk gezien kunt ge toch eind oktober overschakelen.

-=PINO=-

Legacy Member
bwa, ik zou toch nog effkes wachten vooraleer dat ge beslist om naar een ander school te gaan. op 1 dag kun ge dat moeilijk beoordelen imo. Gewoon niet te hard vergelijken met uw vorige school en just go with the flow...

Joown

Legacy Member
plz man, ge zit er een dagske! Ok da suckt... nieuwe school, nieuw volk,verwachtingen,...

maar wacht gewoon toch eventjes af! Loopt normaal wel los imo.
Als ge beetje sociaal aangelegd bent , leer je direct nieuw volk kennen ( ik spreek over eigen ervaring. Ben vroeger ook in secundair van school moeten veranderen en ik kende daar echt NIEMAND. Maar na een maandje loopt dit allemaal lekker flex en wil je er niet meer weg!)

Dus gewoon ff afwachten :D
Versta me ook niet verkeerd. Kben blij dat ik van secundair afben, facking gevangenis imo!

Dokterice

Legacy Member
ben ook eens gewisseld
deed economie-wiskunde en ben naar de handel gegaan
dit in januari dus ge hebt nog veel tijd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan