SaKT
Legacy Member
Ik was daarnet op deze site van de vrt terechtgekomen : http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/mediatheek/video-060403proana/index.shtml?play
Het gaat dus over een "groepering" die voor anorexia zijn en beschouwen het als een lifestyle.
Nu heeft die "groepering" ook een site waar ze mensen aanmoedigen om hun lifestyle te volgen: http://anangel.web-log.nl/
Als je daar even op surft zul je echt de lelijkste foto's tegenkomen en de meest waardeloze,domste,angstaanjagende reacties.
Ergste van al vind ik deze peptalks : http://anangel.web-log.nl/log/4368300
http://anangel.web-log.nl/log/4356435
http://anangel.web-log.nl/log/4356356
enz verder..
Dan denkte toch eventjes waar de wereld naar toe gaat e
.
Wa vinde jullie daar nu van?
Het gaat dus over een "groepering" die voor anorexia zijn en beschouwen het als een lifestyle.
Nu heeft die "groepering" ook een site waar ze mensen aanmoedigen om hun lifestyle te volgen: http://anangel.web-log.nl/
Als je daar even op surft zul je echt de lelijkste foto's tegenkomen en de meest waardeloze,domste,angstaanjagende reacties.
Ergste van al vind ik deze peptalks : http://anangel.web-log.nl/log/4368300
http://anangel.web-log.nl/log/4356435
http://anangel.web-log.nl/log/4356356
enz verder..
Dan denkte toch eventjes waar de wereld naar toe gaat e
.Wa vinde jullie daar nu van?
;
