Archief - Pistache noten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cram

Legacy Member
Zijn jullie ook zo verlekkerd op pistache noten?
1 maal dat ik er aan begin kan ik niet meer stopen.
Zou daar een bepaalde verslavings stof in zitten?
Ben nu aan mijn laatste pakske bezig,sebiet naar de nacht winkel voor de volgende lading.

Selderijstok

Legacy Member
Iemand heeft een probleem :crazy:

Ik kom al zot van de nootjes open te doen, daarna is mijn lust weg om ze op te eten

Dank u, maar nee, Bedankt :)

Stimpy

Legacy Member
kheb t zelfde probleem
ik voel me dan ziek worden van al die nootjes, ma zolang dat die der ligge blijf ik ze eten >_<

Jerryboy

Legacy Member
Die nootjes interesseren mij ni zo, geef mij maar een pistache crémeke :love:

pieta

Legacy Member
ik heb da ook graag ma na 1 pakse doen meesten mn vingers pijn(zo onder de nagel) van altijd zo open te trekken^^daarna is mn goesitng meestal over...

Lord Seth

Legacy Member
Dat zout dat erbij zit en dan nog eens pellen. Al zijn ze verschrikkelijk duur. Wel goedkoper in de Aldi. Ik eet dat ook graag ja.

Bontus

Legacy Member
Ik blijf ze ook eten tot ik overgeef of de noten op zijn.
Gelukkig heb ik er geen in bereik momenteel.
Wat ook lekker is is brood met pistachenoten in.

J3rry

Legacy Member
van dioxine kiekskes kreegde ook kanker van, gelukkig hadden we de meeste kipkes al opgegeten voor ze uit de rekken gehaald werden
denk dat je toch meer kans hebt door sigaren te roken om aan kanker te sterven

pistache noten ben er ook zot van, ik zou ook 3 pakskes na elkaar opfretten :D

tb-303

Legacy Member
J3rry zei:
van dioxine kiekskes kreegde ook kanker van, gelukkig hadden we de meeste kipkes al opgegeten voor ze uit de rekken gehaald werden
denk dat je toch meer kans hebt door sigaren te roken om aan kanker te sterven

Pssssstttt..... het is de bedoeling om iets te vinden waar ge niet echt van doodgaat.. niet iets dat NOG erger is... :D

J3rry

Legacy Member
tb-303 zei:
Pssssstttt..... het is de bedoeling om iets te vinden waar ge niet echt van doodgaat.. niet iets dat NOG erger is... :D

ja kweet, maar bedoel gewoon da de media da natuurlijk opblaast
wie weet komen ze morgen ermee in het nieuws dat patatten kankerverwekkend zijn omdat de boeren mest gebruikt hebben van beesten die hormonen toegediend kregen :p

Arifiene

Legacy Member
Moesten ze daar geen zout op doen zou'k da veel lekkerder vinden...
Zout verknalt heel de smaak imo.

icerulez

Legacy Member
heh, kheb me gisteren nog pijn gedaan aan zo'n nootje. Kwou zo eentje opendoen, schelp breekt in 2, en een stuk ervan komt onder mijn duimnagel terecht. Man, kvoel et nog, pijn dat dat deed.

128MB

Legacy Member
Vind ze ook heerlijk maar mag er niet te veel van eten want ben er allergisch voor :D

PureFun

Legacy Member
Je kan er kopen die vooraf al ontdaan zijn van hun schelp. Meestal iets duurder maar als ik er af en toe wat eet zijn het deze en zonder zout, merknaam ontglipt me even.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan