Beramode
Legacy Member
ff een situatieschets:
Vorig schooljaar heb k nog op de hogeschool gezeten en kzal geen namen noemen maar de administratie daar was niet zo best. Ben het na dat schooljaar toen afgebold en alles in orde etc, laatste rekening betaald.. Krijg ik daar in september(of oktober weet niet juist meer) een aanmaning van een schuldvordering betreffende een busreis van ergens eind schooljaar.. mn ma natuurlijk een boze telefoon gedaan want ja we hadden braaf alle rekeningen betaald krijgen we daar opeens een aanmaning
geven ze ons antwoord dat het idd een fout was en ze zouden nog een rekening sturen ipv die aanmaning.
Toen nooit meer iets van gehoord tot een paar weken terug.. ge kunt al raden weer een aanmaning-_- Nu kunt ge zeggen betaal het gewoon rap maar ik heb het tot nu toe verrekt aangezien ze nooit een normale rekening gestuurd hebben en het is nu gvd bijna een jaar gelede da ik die busreis gemaakt heb..
En ja ik weet het ik ga nie doodvallen van die paar euros maar kvroeg me gewoon af vervallen die schuldvorderingen nooit?
Of kunnen ze da blijven eisen zolang ze willen
Vorig schooljaar heb k nog op de hogeschool gezeten en kzal geen namen noemen maar de administratie daar was niet zo best. Ben het na dat schooljaar toen afgebold en alles in orde etc, laatste rekening betaald.. Krijg ik daar in september(of oktober weet niet juist meer) een aanmaning van een schuldvordering betreffende een busreis van ergens eind schooljaar.. mn ma natuurlijk een boze telefoon gedaan want ja we hadden braaf alle rekeningen betaald krijgen we daar opeens een aanmaning
geven ze ons antwoord dat het idd een fout was en ze zouden nog een rekening sturen ipv die aanmaning.Toen nooit meer iets van gehoord tot een paar weken terug.. ge kunt al raden weer een aanmaning-_- Nu kunt ge zeggen betaal het gewoon rap maar ik heb het tot nu toe verrekt aangezien ze nooit een normale rekening gestuurd hebben en het is nu gvd bijna een jaar gelede da ik die busreis gemaakt heb..
En ja ik weet het ik ga nie doodvallen van die paar euros maar kvroeg me gewoon af vervallen die schuldvorderingen nooit?
Of kunnen ze da blijven eisen zolang ze willen
