Archief - oorschelp slaapt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. SLASH

Legacy Member
titel zegt genoeg

mijn oorschelp van mijn links oor slaapt al heel den dag , ik ben er zo mee opgestaan van de morgen :(

mijn oor zelf hoort nog normaal .

ik ben gisteren wel naar een kermisfuif geweest , dus der was luide muziek en ik was ook enorm zat , dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft .

met slapen bedoel ik zo gelijk als uw hand slaapt , zo geen gevoel in .

en al nen hele dag lang , begin ik mij toch zorgen te maken

ik denk dat ik morgenvroeg bij de dokter zal gaan als het dan nog steeds is .

iemand die dit al meegemaakt heeft ? of er iets meer van weet ?

Private_BE

Legacy Member
Lol beetje serieus doen he :p kan wel geloven dat het vervelend gevoel is.

Nope Slash nog nooit aan de hand gehad hopelijk weet den dokter meer.

Vitabis

Legacy Member
zal wel overgaan denk ze
ik heb da ook is gehad da mijne vinger een paar uur sliep :)

Darth-Falcon

Legacy Member
als er een ledemaat slaapt wilt da zeggen dat er geen bloed niemer raakt, als ik da voorheb houd ik er iets koud tegen, enne nie om u te alarmeren, maar volgens mij is da absoluut nie gezond als da al zo lang duurt

Myst!Q

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
als er een ledemaat slaapt wilt da zeggen dat er geen bloed niemer raakt, als ik da voorheb houd ik er iets koud tegen, enne nie om u te alarmeren, maar volgens mij is da absoluut nie gezond als da al zo lang duurt

Als mijn hand slaapt, dan schud ik daarmee tot dat het weer wakker is en keer onder koud water steken enzo. Dan komt da trg wakker.

Maar de threadstarter zegt dat hij behoordelijk zat was. Misschien heeft hij wel kletsen gekregen. Ge waart toevallig nie op de kermis in waregem :unsure:

Mr. SLASH

Legacy Member
nene, geen slagen gehad :D ik ben geen ambrastype

ik heb er al eens in door genepen , want als mijn hand slaapt en ge nijpt erin met gevolg dat ge dus een soort van pijn krijgt , wordt da wakker maar haalt dus niks uit

morgen zeker naar den dokter zeh want kwil wel beide oren behouden

Myst!Q

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
nene, geen slagen gehad :D ik ben geen ambrastype

ik heb er al eens in door genepen , want als mijn hand slaapt en ge nijpt erin met gevolg dat ge dus een soort van pijn krijgt , wordt da wakker maar haalt dus niks uit

morgen zeker naar den dokter zeh want kwil wel beide oren behouden

Als morgenochtend uw oorschelp blauw ziet en koud aanvoelt, awel, neem er dan maar afscheid van :)

Frado2005

Legacy Member
Ontopic: K'zou daar een nachtje over slapen, en waarschijnlijk is het morgen over. En anders mss es naar dokter fzo

TatuObsessed

Legacy Member
Genious zei:
is uw smiley niet wat misplaatst? :unsure:
:cry:

deze dan

ik zou er idd nog eens over slapen en als het morgen nog is, toch eens naar den dokter gaan he

Mr. SLASH

Legacy Member
dus morgenvroeg naar de dokter is niet te laat , want morgenvroeg is het reeds 24 uur dan , kga sebiet eens naar dokter bellen .

Cyclone

Legacy Member
niks om u zorgen over te maken :) kheb dat al is 4 dagen gehad,dan is met mijn vinger in mijn oor gekotert en het was over :p

Mr. SLASH

Legacy Member
nope , kheb vrij gevoelige oren (geërfd :() en heb dus al een aantal oorontstekingen gehad en dees voelt anders , mijn links oor is altijd wel al slechter geweest dan mijn rechter , al heel mijn leven dat het minder hoort maar dees heb ik nog niet meegemaakt , tegen een uur of elf ganek meer weten , als dokter thuis is van de voetbal :D

Mr. SLASH

Legacy Member
dokter : wss een zenuw of zoiets (kverstond nie alles) die gekneld zat , en zolang mijn oor niet begon te verkleuren (van te weinig bloedomloop) , kon het wachten tot morgen , alle kvoel mij al wa geruster :D

als het morgen nog is moest ik et laten onderzoeken

evil aardappel

Legacy Member
He wtf, mijn reply is weggehaald, was maar een mopke ehja.

Hiapoe

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
dokter : wss een zenuw of zoiets (kverstond nie alles) die gekneld zat , en zolang mijn oor niet begon te verkleuren (van te weinig bloedomloop) , kon het wachten tot morgen , alle kvoel mij al wa geruster :D

als het morgen nog is moest ik et laten onderzoeken

Idd, zolang de kleur nie verandert zou ik mij nie te veel zorgen maken...
Als het bloed nie meer naar een lichaamsdeel gaat, zult ge da rap zien en voelen (koud). Aangezien ge die symptomen niet hebt, zal het idd heel waarschijnlijk een zenuw zijn... eens wat oormassage proberen é om die zenuw los te krijgen :)

polleke

Legacy Member
een deel van mijn hand heeft eens 2weke geslapen. vanaf de ringvinger. dus ringvinger, pink, en handpalm.
het is soms storend, maar het is vanzelf overgegaan, een dokter kan er niet veel aandoen. daar bestaat geen medicijn voor :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan