Remi
Legacy Member
Ik zit met een vreemd vraagje.
Bij mijn moeder thuis stond een aquarium met 2 goudvissen...(+- 8/9cm lang)
zondag zwommen ze er alle2 nog in...
dinsdagmorgend.. nog maar 1
Er is geen enkel spoor van een ontsnapte vis.. dus hij is zeker niet uit het aquarium gesprongen, gevallen, ... er is gewoon niets van terug te vinden.
Ik heb zo'n vermoeden dat de éne de andere heeft opgegeten.
maar kan dit?
Hoe zit het met bloed, graten, vel, ...
'k weet van vroeger dat we wel eens een goudvis hadden die een andere stukken van het lijf at.. maar een ganse vis.. op maximum 2 dagen opeten...
Bij mijn moeder thuis stond een aquarium met 2 goudvissen...(+- 8/9cm lang)
zondag zwommen ze er alle2 nog in...
dinsdagmorgend.. nog maar 1
Er is geen enkel spoor van een ontsnapte vis.. dus hij is zeker niet uit het aquarium gesprongen, gevallen, ... er is gewoon niets van terug te vinden.
Ik heb zo'n vermoeden dat de éne de andere heeft opgegeten.
maar kan dit?
Hoe zit het met bloed, graten, vel, ...
'k weet van vroeger dat we wel eens een goudvis hadden die een andere stukken van het lijf at.. maar een ganse vis.. op maximum 2 dagen opeten...





