Archief - Melig gedoe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PooTaH

Legacy Member
Yow,

ff massas melig doen, ma tis vndaag me meiske aar verjaardag, en heb email-accountje aangemaakt, waar iedereen aar ne happy bday kan wensen. Denk dat da wel tof moe zijn om da van verschillende mensen da ge ni kent te horen :p

anyway, iemand van japan heeft prachtige tekening gemaakt, dus als ge wil moogt ge afbeeldingen zenden (ni meer dan 1 mb aub? :p)...

anyway, hier is dien afbeelding: ( http://hokkaido.ddo.jp/Image000.jpg ) kvond nog cool gedaan :)

en hier is het email adres:

[email protected]

grtz Pootah

^MystiQ

Legacy Member
Ik heb een voorgevoel dat er veel verkeerde mails in die mailbox gaan vallen .. Telenet has his own sicko's u know :unsure:

KoenDK

Legacy Member
oh dat meisje gaat hier enoooorm tevreden mee zijn
allemaal die emails van allemaal die onbekende mensen !! zo leuk !!

wie weet zitten er zelfs een paar freaks tussen !!



oh thank you dear :applause:

xxx

jan1978

Legacy Member
ja want

nothing says 'i love you' more than getting random emails from strangers

een kleine tip: steek wa meer moeite in ne deftige kado gij pummel

PooTaH

Legacy Member
toch vriendelijke mensen hier, nog veel gezever en kdelete ier gewoon, man man...

^MystiQ

Legacy Member
PooTaH zei:
toch vriendelijke mensen hier, nog veel gezever en kdelete ier gewoon, man man...

Kerel, geef toch zelf toe, dit is toch geen verjaardagscadeau ? Emails van onbekende mensen, omg ze :x

onsmozes

Legacy Member
bwa, misschien krijgt ze er een gratis penisverlenging bij

j/k als ik tieten had dan zou ik het wel weten te apprecieren (die mails eh, niet de verlenging :sop: )

jan1978

Legacy Member
Nee idd mijn tip was dus ook serieus bedoeld.

Wilt gij op uw 18de verjaardag (toch redelijk speciaal) mails krijgen van jefke en gunter? Koop om te beginnen al maar ne bouqet bloemen moest ge da nog ni gedaan hebben.

En als ge slim zijt een bus massage olie.

Insomnia187

Legacy Member
gij CHEAPO!!!!!!!!!!
lol e gratis email account maken, gij gierigaard

quoted for worst present ever

onsmozes

Legacy Member
misschien voor valentijn, ge moet haar nu ook nie overladen met cadeau's

jan1978

Legacy Member
onsmozes zei:
misschien voor valentijn, ge moet haar nu ook nie overladen met cadeau's

ge hebt gelijk, een kaartje en wa kletsen als ze nie kontent is daarmee

^^pathfinder^^

Legacy Member
Inv` zei:

zeg inv´ mijne hond die gaat morgen verjaren, zoude gij en heel uw Mechelen Possé mij geen kaart willen sturen, want mijne hond gaat daar keiveel aan hebben :):):):)

bedankt !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan