Archief - Mee-eters & striae

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nascaRio

Legacy Member
Hallo

ik stelde me de volgende 2 vragen:

- als je striemen hebt en je valt eventueel af, blijven deze dan zichtbaar? Of verminderen deze terug?
- Ik heb last van mee-eters aan mijn neus, hoe kan ik deze kwijtraken?


Met vriendelijke groet,


Lars

Messias.

Legacy Member
Striemen worden bleker met de tijd, ze gaan nooit volledig weg.

Rivers

Legacy Member
Ik verzeker u dat je net striemen gaat bijkrijgen wanneer je afvalt. Babyolie helpt er tegen en bij de apotheek kan je ook veel verschillende producten krijgen, maar naar mijn mening is dat alleen maar uw geld weggooien.

Mee-eters kan je uitknijpen, Clearisil gebruiken of wachten totdat het vanzelf weggaat ;) maar dat wist je zeker al..

loeli

Legacy Member
ge moet zo'n strips kopen, da kleefde op uwe neus voor 15 minuten en dan trekte die daar gewoon mee af :)
kunde in de supermarkt vinden

Spineless

Legacy Member
striemen zullen niet weggaan, ik heb ook striemen, altijd al gehad en deze zijn zeker niet weggegaan toen ik een kilo of 10 was afgevallen 5 jaar geleden.

mee-eters weet ik niet, kheb er zelf ook maar stoor me er niet aan.

128MB

Legacy Member
'k ben ooit 2de graad verbrand over men hele rug, in de spaanse zon.
Is al jaren geleden maar nu zie'k nog van die brobbelen :s

ChunWai.

Legacy Member
loeli zei:
ge moet zo'n strips kopen, da kleefde op uwe neus voor 15 minuten en dan trekte die daar gewoon mee af :)
kunde in de supermarkt vinden

En kijk ook naar de kleine lettertjes erbij

"doet ongelooflijk veel zeer" Niet?:ironic:

*Mercenary*

Legacy Member
loeli zei:
ge moet zo'n strips kopen, da kleefde op uwe neus voor 15 minuten en dan trekte die daar gewoon mee af :)
kunde in de supermarkt vinden
Heb je daar een naam/merk van? En werkt het niet/beetje/goed?

Rivers

Legacy Member
Oh ja, strips heb ik ook gehad. Doet totaal geen zeer. Vind je inderdaad gewoon in de supermarkt. Werkt wel een beetje, maar als je veel mee-etertjes hebt zie je het verschil niet :p. Ook heb ik zo'n soort van zuigmachinetje dat je mee-etertjes zou moeten uitzuigen, ooit eens gekocht in Kruidvat. Nu kun je ze daar niet meer kopen, maar dat werkt wel goed.

democracy02

Legacy Member
mee-eters met "betoniet-klei" (bentonite)
het is eigelijk niet echt klei, eerder poeder.
bentonite is zoals een masker, maar natuurlijk en veel goedkoper.

als je uit de warmwater-douche komt, doe je een beetje poeder op je neus (nie te veel)
en zorg da er zich een dun bruin laagje vormt...

wacht 7 à 15 min & laat dit drogen, je zal merken dat het zuigt aan je huid...
alle vuiligheden worden naar het oppervlak gezogen, en mee-eters zullen makkelijker eruit komen.

dan was je het af, en daarna kan je er nog wa aan duwen indien je da wenst...
doe dit 1 keer op de 3 à 5 dagen ofzo... en als je neus helemaal clean is kan je het om de 1 / 2 / 3 weken eens doen.. zoals je zelf wil.

mijn bentonite komt uit de "knutsel/schilder/maak-kunst" winkel.. :p

Rivers zei:
Oh ja, strips heb ik ook gehad. Doet totaal geen zeer. Vind je inderdaad gewoon in de supermarkt. Werkt wel een beetje, maar als je veel mee-etertjes hebt zie je het verschil niet :p. Ook heb ik zo'n soort van zuigmachinetje dat je mee-etertjes zou moeten uitzuigen, ooit eens gekocht in Kruidvat. Nu kun je ze daar niet meer kopen, maar dat werkt wel goed.
http://cnb-host4.clickandbuild.com/cnb/shop/blackhead-remover?op=catalogue-categories-null
http://www.blackhead-gun.com/

zoiets dus :D ziet er wel fun uit, ga ik me misschien vroeg of laat ook nog eens aanschaffen

Schralen Barrie

Legacy Member
Ik heb ook redelijk veel last van mee-eters en ik zou er liefst toch ook eens vanaf willen zijn.

metaphore

Legacy Member
Rivers zei:
Ik verzeker u dat je net striemen gaat bijkrijgen wanneer je afvalt. Babyolie helpt er tegen en bij de apotheek kan je ook veel verschillende producten krijgen, maar naar mijn mening is dat alleen maar uw geld weggooien.

Mee-eters kan je uitknijpen, Clearisil gebruiken of wachten totdat het vanzelf weggaat ;) maar dat wist je zeker al..

Mee-eters gaan niet vanzelf weg :p
Dat is juist het probleem ^^

AnewSpider

Legacy Member
Als ge onder de zonnebank gaat, gaan die minder zichtbaar worden..

Mja ik neem wel geen zonnebank:sad:

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
mee-eters: laten uitduwen bij de schoonheidsspecialiste: pijjjjjjnlijk ! En nadien je huid elke dag goed reinigen en verzorgen. Ze gaan daarmee niet helemaal weg, maar je ziet toch een verbetering.

Zelf uitduwen kan ook, doe dit na een warme douche/bad, zodat je poriën openstaan en het makkelijker gaat.

Striae: niets aan te doen, je hebt van Clinique wel een crème tegen striemen (wordt aangeraden als je zwanger bent) maar die is nogal duur (100 euro dacht ik) maar ook wel heel effectief

Godlessarto

Legacy Member
Ik heb op men rug ook striemen. Van in het ziekenhuis te liggen... Na 3 jaar zie je die nog altijd. Het irriteert me mateloos, maar er is niets aan te doen vrees ik. Mijn chirurg kon die wegsnijden zei hij. Maar ik vond dat maar vaag klinken.

Rivers

Legacy Member
metaphore zei:
Mee-eters gaan niet vanzelf weg :p
Dat is juist het probleem ^^

Bij mij wel :p ik heb jarenlang er heel veel gehad en eens ik mijn pubertijd voorbij was, was het ook gedaan.

klootvis

Legacy Member
*~Lientjeuhhh~* zei:
mee-eters: laten uitduwen bij de schoonheidsspecialiste: pijjjjjjnlijk ! En nadien je huid elke dag goed reinigen en verzorgen. Ze gaan daarmee niet helemaal weg, maar je ziet toch een verbetering.

Dit lijkt me nogal dubieus. Het minste vuiltje dat er op je vingers zit, kan een lelijke ontsteking teweegbrengen. Maar er zullen wel middeltjes bestaan waar andere mensen hier veel meer van op de hoogte zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan