Archief - Living tomorrow

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reptiel

Legacy Member
Morgen ga ik Living tomorrow eens gaan bezoeken.
Nu is mijn vraag, mag je daar foto's nemen binnenin?

Want met wat te googlen, kan ik daar niet echt iets over vinden, en daarom denk ik nu dat dit niet zou mogen, wat ik persoonlijk erg jammer zou vinden :(

Zijn er al mensen die daar, dit jaar (nieuw huis), geweest zijn en zoja, mag je foto's nemen of is het verboden??

Alvast Bedankt !!

Quirinus

Legacy Member
Reptiel zei:
Morgen ga ik Living tomorrow eens gaan bezoeken.
Nu is mijn vraag, mag je daar foto's nemen binnenin?

Want met wat te googlen, kan ik daar niet echt iets over vinden, en daarom denk ik nu dat dit niet zou mogen, wat ik persoonlijk erg jammer zou vinden :(

Zijn er al mensen die daar, dit jaar (nieuw huis), geweest zijn en zoja, mag je foto's nemen of is het verboden??

Alvast Bedankt !!

Ik ben er enkele maanden geleden geweest en ja je mag er foto's nemen. Rondleiding is altijd in groep met een gids en er waren verschillende mensen foto's aan het maken.

Reptiel

Legacy Member
rondleiding in groep?

Wij gaan gewoon met een 5tal personen naar ginder, op de site staat da je een individueel bezoek kan doen, ik veronderstel dus, dat we die gids niet moeten gebruiken, want dat zou wel duurder zijn, veronderstel ik.
Mss gaan we dan ook moeten wachten tot er genoeg mensen zijn, ik hoop van niet, want ik zou liever mijn eigen weg afleggen.

whacker

Legacy Member
whacker zei:
Living Tomorrow is een unieke attractie om kennis te maken met de nieuwste woon-, werk- en leeftrends. Niet alleen worden in het complex innovaties voor morgen getoond, je kunt er bovendien heel wat leuke ideeën opdoen voor je eigen leefomgeving.

Living Tomorrow organiseert begeleide bezoeken door het Huis, Kantoor en Creative Industries van de Toekomst. Een enthousiaste gids begeleidt u door de Toekomst gedurende anderhalf uur.

De rondleiding kan in het Nederlands, Frans, Engels of Duits.


't Is dus altijd met gids...
http://www.livtom.be/corporate.aspx?node=494&lang=NL
Daar kunt ge zien wanneer ge moogt gaan op uwen allene.


GROEPSBEZOEK

Groepsbezoek is mogelijk tijdens weekends en op weekdagen na reservatie via [email protected].

INDIVIDUEEL BEZOEK

Individuele bezoeken zijn mogelijk tijdens het weekend van 10u - 17u. Consulteer de bovenstaande kalender voor de correcte openingstijden.

TOEGANGSPRIJZEN (inclusief btw)

Individueel
# Volwassenen: € 10,00 per persoon
# Kinderen jonger dan 10 jaar gratis
# Familiepakket (2+1 – 2+2 – 2+3): € 25,00

Reptiel

Legacy Member
brochure
INDIVIDUEEL BEZOEK

Individuele bezoeken zijn mogelijk tijdens het weekend van 10u - 17u. Consulteer de bovenstaande kalender voor de correcte openingstijden.
ik denk dat je een gids kan aanvragen, maar dat het niet altijd is hoor.

Want in de tabel staat, particulier = vrije toegang

Quirinus

Legacy Member
Reptiel zei:
ik denk dat je een gids kan aanvragen, maar dat het niet altijd is hoor.

Want in de tabel staat, particulier = vrije toegang

Dat dachten wij ook maar je kan er niet zomaar rondlopen. Altijd met groepjes en gids (frans of nederlandstalige groepen). Daar hoef je niet extra voor te betalen, het is zowiezo met gids. Eigenlijk logisch want ik denk niet dat ze zomaar iedereen met de domotica gaan laten spelen. Zonder gids zou je bepaalde dingen ook niet opmerken denk ik (bv verf met swarovski kristal).

Reptiel

Legacy Member
idd, ik heb net gebeld en die mevrouw zei dat ook.

Nuja, eigenlijk wel logisch, maar ook wat jammer, want je volgt het tempo van de gids, en ik ben nogal iemand die alles wil gezien hebben, als het me fel intresseert :)

Nuja, we zien wel hoe het gaat, ik laat hier iets weten

Preske

Legacy Member
ik ben naar het eerste huis geweest.
man man man, wat was dat voor zever jong :)

binnen zoveel jaar gingen we allemaal revolutionaire verlichting hebben. = het soort verlichting dat al jaren en jaren gebruikt werd voor de versiering van kamions en hun aanhangwagens.

van al die dingen zijn er maar 2 dingen die nu gebruikt worden en das dat speciaal privacy glas en die wc dat uw holleke schoonspuit ^^

Opticat

Legacy Member
de helft van die "toekomst" dingen werkten niet toen ik er was of ze zijn totaal overbodig :sop:

Feignasse

Legacy Member
Kortom, een stel lelijke en nutteloze bunkers waarmee een mooi stuk natuur vakkundig naar de kloten is geholpen. Dank u, Celie Dehaene!

Reptiel

Legacy Member
ik zal het morgen weten te zeggen of het een nutteloze bunker is :)

Sebek

Legacy Member
laat zeker iets weten en post, indien mogelijk, de foto's.

thanks
;)

Preske

Legacy Member
boba fett c3po zei:
de helft van die "toekomst" dingen werkten niet toen ik er was of ze zijn totaal overbodig :sop:

exactly!!

een van de hoogtechnologische standjes die ze ons daar toonden zoveel jaren gelden was... een verschuifbare wand waardoor ge zo uw kamer kon herindelen. :rofl:
ze hadden toen zelfs nog cdI ^^

nee echt, de engiste twee nuttige dingen waren dat privacyglas (dat zelfs nu eigenlijk nooit gebruikt wordt) en dat wc gedoe dat alleen iet is voor de superrijken die willen stoefen met "hey ik heb een wc dat m'n gat schoonspuit zodat ik zelf dat niet meer moet doen"

ironhorn

Legacy Member
preske zei:
en dat wc gedoe dat alleen iet is voor de superrijken die willen stoefen met "hey ik heb een wc dat m'n gat schoonspuit zodat ik zelf dat niet meer moet doen"

hebben de ****** dat niet?

Tyfius

Legacy Member
10 jaar geleden was alles in dat huis voor mensen met veel geld. Kijk nu eens naar wat een modale nieuwbouw heeft. Die toiletten worden wel degelijk al vaak gebruikt, maar inderdaad minder door de gewone mens. In restaurants en hotels en dergelijke ga je die (in het buitenland toch) vaker tegenkomen.

skelly_king

Legacy Member
Ik ben nu verhuisd nr een gerenoveerd huis in gent, in de turkenbuurt zelf en ik heb zo'n wc dat me holleke schoon maakt :D ( tis gehuurd btw ). Ik denk dat da nu niemeer zoo duur zal zijn hoor

Timmos

Legacy Member
skelly_king zei:
Ik ben nu verhuisd nr een gerenoveerd huis in gent, in de turkenbuurt zelf en ik heb zo'n wc dat me holleke schoon maakt :D ( tis gehuurd btw ). Ik denk dat da nu niemeer zoo duur zal zijn hoor
Is dat niet ambetant, water dat tegen uw aars spuit? :oink:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan