Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|XcW| zei:Uhm, eventjes opsommen:
Sinterklaas: Niks
Kerstmis: Niks
Nieuwjaar: Niks
Waarom nie? Als ik iets wil tijdens het jaar door, dan vraag ik da. Dan krijg ik da meestal wel ook. Persoonlijk vind ik al die commerciele feestdagen maar 1 grote bullshit. Waarom? Omdat er ieder jaar x aant euro's de deur uitgaan gewoon omdat 1 iemand die dag heeft uitgevonden. Maarja![]()
Wel raar vinnek dat bij veel(?) mensen evenveel of zelfs meer uitgegeven wordt aan een kerstcadeau dan aan een verjaardagscadeau. De geboorte van Jezus ligt hun nauwer aan het hart dan die van een dicht familielid ofzo?Raukaris zei:ja der heeft ene ff de geboorte van Jezus uitgevonden.![]()

Raukaris zei:ja der heeft ene ff de geboorte van Jezus uitgevonden.![]()
Elvis P zei:Wel raar vinnek dat bij veel(?) mensen evenveel of zelfs meer uitgegeven wordt aan een kerstcadeau dan aan een verjaardagscadeau. De geboorte van Jezus ligt hun nauwer aan het hart dan die van een dicht familielid ofzo?![]()
Allé gij.. net niet expliciet genoeg vermeld in mn post blijkbaarDirty_Col zei:Je denkt toch niet dat mensen hedendaags cadeaus kopen omdat ze de geboorte van Jezus willen herdenken?
Ja wss wel, twas gewoon omdat Raukaris de geboorte van Jezus aanhaalde ze, wat dus volgens mij ook nie direct de reden is waarvoor de grote meerderheid Kerstmis viertDirty_Col zei:Kvond het gewoon een vreemde argumentatiedat komt gewoon omdat kerst een gemeenschappelijk feest is en er dan ook veel meer sfeer is dan bij een verjaardag

Re@V0r zei:nick zal het graag horen da ge zijn cadeaus brol vindt![]()
)

MoRb3z zei:Kerstmis en nieuwjaar zal een auto worden.
Voor diegene die me verwend noemen : flame on. Ik weet wel beter![]()

)q-ball_NBK zei:probeer je nu te zeggen dat je niet verwend word terwijl je een auto krijgt voor kerstmis? Nuja, ik ben blij als de mensen vragen of ik mijn auto gekregen heb dat ik met volle trotsheid kan zeggen dat ik hem tot de laatste frank zelf betaald heb. Tis dan tenminste de mijne en niet die van mama en papa. Maarja, moesten ze hier natuurlijk afkomen met een auto voor kerstmis dit jaar zou ik hem natuurljk niet weigeren, maar ik zou mij schamen om te zeggen tegen de mensen dak hem gekregen heb eerlijk gezegd.
Bij ons is da met kerstavond met heel de familie samen eten en pakjes uitdelen, zijn meestal gewoon kleinere dingen, maar is een leuke avond. Ik krijg meestal geld omdat ik geen boeken, kleren, of andere dingen moet hebben![]()
SIO zei:ik ging 3jaar met de trein naar school, 2u onderweg. Help sinds men 12jaar ofzo constant thuis mee met karweien, klein en groot, vorig jaar auto gekregen om naar school te gaan. Ben ik nu plots verwend?
Tis niet omdat gij plots nen auto betaald daje automatisch nen harde werker zijt ze, verre van :ironic:

Elvis P zei:Wel raar vinnek dat bij veel(?) mensen evenveel of zelfs meer uitgegeven wordt aan een kerstcadeau dan aan een verjaardagscadeau. De geboorte van Jezus ligt hun nauwer aan het hart dan die van een dicht familielid ofzo?![]()