SeppeSeppe
Legacy Member
Ruben666 zei:Het is niet omdat smaak (mede) bepaald wordt door omgevings- en opvoedingsfatoren, dat hij daarom niet subjectief kan zijn hé (want dat is smaak uiteraard).
*Als individu word je overigens in zijn geheel, dus niet alleen op vlak van smaak, beïnvloed door omgeving/opvoeding/opleiding*.
doet me denken aan de zin: 'je bent uniek, net als al de rest'
).
Had geen tijd om het op te nemen



