Gromme
Legacy Member
maximvdb zei:een beetje verliefd![]()
JoeCatshoe zei:Allez, proficiat, en veel succes
Het zit soms in de kleinste hoekskes. Ik zit hier ondertussen al meer dan een half jaar na dat het uit geraakt is met mijn (eerste) lief, is niet altijd even simpel om optimistisch te blijven.
Recipe4hate zei:Kom ze kerel, ni zwanzen! En als ge ni zwanst, willen wij harde bewijzen! Pics pics en niets anders dan pics! (van dat meisje, niet van u terwijl ge niet kunt slapen)
Een foto ga ik niet meteen posten, denk ik.
Ondertussen wel al een bummer want ze is blijkbaar sinds vandaag terug samen met haar ex.



. 
