Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Careless zei:
Man toch, die winnen 60 miljoen euro en ze doen er "amper" iets mee :p. Ik zou toch wel direct een Porsche, een villa, technologische dingen zoals een 50" TV, nieuwe PC, ... beginnen kopen. Zelfs dan nog hou je een pak geld over waarmee je kan rentenieren.

Ja... en dan? Ge moet ni werke, wa vangde dan nog aan?
Nuja kzou direct de wereld rondreizen. Spijtig da dien dude vliegangst heeft, die zou zich direct moete inschrijve voor een cursus anti vliegangst ofzo. Man da zou zo vet zijn.
Verder moet het ni zo breed zijn, een groot huis? nee danku, zoveel opruime (ja ik wil geen 10 slaven in huis.... alhoeweeellll :D)
Kzou het ni zo zeer uitgeven aan materiele zaken denk ik, da basis dinge upgrade maaaybe, beter bed enzo. vooral gewoon alles da ge echt 'nodig' hebt. Dan kunde eindelijk beginne aan de dinge die ge pland had voor 'later'.
Toch lijkt da mij eeeecht ni makkelijk, zo van een dag op de volgende super rijk zijn :s

In hun geval snap ik wel ni waarom ze ni gewoon zijn verhusid? Ergens buiten die wijk gewoon een groot huis bouwen da ge ni elke dag die mensen moet zijn waar ge 'bang' van zijt (als ge kiest voor da ni te zegge)

chosen1

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja... en dan? Ge moet ni werke, wa vangde dan nog aan?
Nuja kzou direct de wereld rondreizen. Spijtig da dien dude vliegangst heeft, die zou zich direct moete inschrijve voor een cursus anti vliegangst ofzo. Man da zou zo vet zijn.
Verder moet het ni zo breed zijn, een groot huis? nee danku, zoveel opruime (ja ik wil geen 10 slaven in huis.... alhoeweeellll :D)
Kzou het ni zo zeer uitgeven aan materiele zaken denk ik, da basis dinge upgrade maaaybe, beter bed enzo. vooral gewoon alles da ge echt 'nodig' hebt. Dan kunde eindelijk beginne aan de dinge die ge pland had voor 'later'.
Toch lijkt da mij eeeecht ni makkelijk, zo van een dag op de volgende super rijk zijn :s

In hun geval snap ik wel ni waarom ze ni gewoon zijn verhusid? Ergens buiten die wijk gewoon een groot huis bouwen da ge ni elke dag die mensen moet zijn waar ge 'bang' van zijt (als ge kiest voor da ni te zegge)

ik zal uw houseslave wel zijn :unsure: voor 10.000€/maand.
ik zal u dan wel op ALLE vlakken bedienen :cool:

Preske

Legacy Member
ik zou ook begot ni weten wat met zoveel geld te doen.

een huis of twee kopen ja.
mor voor de rest?

Preske

Legacy Member
Mad.Villain zei:
het moet niet op he

nee uiteraard ni.

Nieuwe dure auto's? ik ben content met m'n huidig auto'ke, voor die amper 1000 km per jaar dat ik rijd ga ik me gene nieuwe kopen. En (oude) auto's verzamelen zegt me ook al niets (hoewel een t1 volkswagen 23-window wel altijd welkom is :p )

duur eten? ik ben al geen grote eter, en al zeker gene held op "vreemd" voedsel.
reizen? zegt me niets.

Doneren aan goede doelen... meh, ik weet niet... dan richt ik liever zelf een op, zodat ik absoluut zeker weet dat er 3/4de van het geld niet blijft hangen aan de "bureaucratie".

chosen1

Legacy Member
Preske zei:
nee uiteraard ni.

Nieuwe dure auto's? ik ben content met m'n huidig auto'ke, voor die amper 1000 km per jaar dat ik rijd ga ik me gene nieuwe kopen. En (oude) auto's verzamelen zegt me ook al niets (hoewel een t1 volkswagen 23-window wel altijd welkom is :p )

duur eten? ik ben al geen grote eter, en al zeker gene held op "vreemd" voedsel.
reizen? zegt me niets.

Doneren aan goede doelen... meh, ik weet niet... dan richt ik liever zelf een op, zodat ik absoluut zeker weet dat er 3/4de van het geld niet blijft hangen aan de "bureaucratie".
ge kunt ook wat geld storten naar het Papa Massart fonds?

Bubba

Legacy Member
Ik zou ook ni meteen weten hoe het geld te spenderen, maar het hebben is al goed genoeg voor mij. :p

Ge zou sowieso wel dingen gaan doen of kopen waarvan ge nu zegt "nee, bedankt".

SweetEmmaRose

Legacy Member
Akshully khad er ni aan gedacht, maar het eerste wa wij zouden doen is heel veel operaties plannen! Alhoewel ik er een beetje tegen ben maar hij wilt da heel graag allemaal laten doen

chosen1

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Akshully khad er ni aan gedacht, maar het eerste wa wij zouden doen is heel veel operaties plannen! Alhoewel ik er een beetje tegen ben maar hij wilt da heel graag allemaal laten doen

uw man wilt uw vrouw worden?

Preske

Legacy Member
chosen1 zei:
ge kunt ook wat geld storten naar het Papa Massart fonds?

neuh
eerst ging hij het geld doorsturen, nu wil hij het zelf beheren.

is voor mij genoeg om te weten dat ie zijn woord niet kan/zal houden, hoe goed bedoelt het ook is.

SweetEmmaRose zei:
Exactly :)
I'm a lesbinem

toevallig, ik ook, ik val ook op vrouwen. :unsure:

Matt.

Legacy Member
Tbh zou ik een groooot deel weggeven, 'k word al ongemakkelijk als 'k da verhaal lees.

Time

Legacy Member
Ik zou het toch wel weten hoor eerlijk gezegd... Gewoon een bedrijf uit de grond stampen dat met dat kapitaal gewone huizen opkoopt à volonté, een team werkmannen samenstellen. Alles schoon opknappen en beginnen verhuren.
Op die manier hebt ge meteen ook uw full time job. Met de huur betaalt ge uw werkmannen die zorgen voor het onderhoud.

Kunt zo half Gent ofzo opkopen. ^^ Kunt ge gewoon zeggen 'ik werk voor een bedrijf dat'. :p


Ik heb het voor patrimonium. :unsure:

Dakantochnie

Legacy Member
matthi_182 zei:
Tbh zou ik een groooot deel weggeven, 'k word al ongemakkelijk als 'k da verhaal lees.
Echt? Ik zou dat gemakkelijk opkrijgen, geef mij een jaartje. :p
Een schoon jacht, een paar exclusieve auto's, een paar villa's en penthouses, regelmatig goed gaan eten, heel de wereld rondreizen in first class, enz. Lijkt me helemaal niet zo onmogelijk eigenlijk. :p

Niet dat ik het zou doen, ik zou eerder eerst proberen verstandig te investeren om zo nog veel meer te verdienen.

=CID=Drone

Legacy Member
voor wat zoude gij operaties moeten ondergaan sweetemmarose? ale ja, op u foto's ziede gij der toch ni "slecht" uit? :unsure:


tenzij het "verborgen" gebreken zijn :cry:

SweetEmmaRose

Legacy Member
=CID=Drone zei:
voor wat zoude gij operaties moeten ondergaan sweetemmarose? ale ja, op u foto's ziede gij der toch ni "slecht" uit? :unsure:


tenzij het "verborgen" gebreken zijn :cry:

Mijn beurt is het deze week al, maar ik bedoelde ni voor mij, kbedoelde voor hem :p

Preske

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Echt? Ik zou dat gemakkelijk opkrijgen, geef mij een jaartje. :p
Een schoon jacht, een paar exclusieve auto's, een paar villa's en penthouses, regelmatig goed gaan eten, heel de wereld rondreizen in first class, enz. Lijkt me helemaal niet zo onmogelijk eigenlijk. :p

Niet dat ik het zou doen, ik zou eerder eerst proberen verstandig te investeren om zo nog veel meer te verdienen.

opkrijgen is ni moeilijk nee. er verstandig mee omgaan des te meer.

=CID=Drone zei:
voor wat zoude gij operaties moeten ondergaan sweetemmarose? ale ja, op u foto's ziede gij der toch ni "slecht" uit? :unsure:


tenzij het "verborgen" gebreken zijn :cry:

"iets" aan/in haar oor

Karre

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik zou ook ni meteen weten hoe het geld te spenderen, maar het hebben is al goed genoeg voor mij. :p

Ge zou sowieso wel dingen gaan doen of kopen waarvan ge nu zegt "nee, bedankt".

Het is zoals ik zeg, ik zou er een villa mee kopen (geen al te grote) en een Porsche en qua technologie zou mijn huis goed uitgerust zijn. Maar voor de rest, tjah veel reizen zeker. Met dit is er wellicht zelfs nog geen 2-3 miljoen van mijn bankrekening maar toch heb ik dan al wat ik wil. En de rest? Gewoon gebruiken om voor de rest van je leven te kunnen kopen wat je maar wilt zeker :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan