Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DoVyTn

Legacy Member
Therapy zei:
Welke zijn de leukste pretparken in Europa?

Bekijk hieronder de volledige top tien van beste pretparken ter wereld:

1. Cedar Point in Sandusky, Ohio
2. Europa-Park in Rust, Duitsland
3. Dollywood in Pigeon Forge, Tennessee
4. Knoebels Amusement Resort in Elysburg, Pennsylvania
5. Disneyland in Anahiem, Californië
6. Busch Gardens Williamsburg in Williamsburg, Virginia.
7. Magic Kingdom in Orlando, Florida.
8. Universal's Islands of Adventure in Orlando, Florida.
9. Tokyo Disney Sea in Tokyo, Japan
10. Pleasure Beach in Blackpool, Engeland

en

"Tijdens de uitreiking van de Diamond Themepark Awards kwam het bij ons iets minder bekende 'Europa-park' als grote winnaar uit de bus."

"In de categorie 'beste Europese attractiepark' ontving Europa-Park de meeste stemmen, vóór respectievelijk Disneyland Parijs, Phantasialand en de Efteling."

Li1quid

Legacy Member
In Cedar Point kan je met google maps rondwandelen :p Allemaal achtbanen. Dollywood trekt precies wel op niet veel.

coldplayke

Legacy Member
Dit beestje: TIKKA®² | Petzl

Ik had dit als kerstcadeau gekregen van mijn ouders. Mijn eerste reactie was 'waarom krijg ik een mijnwerkerslamp :wtf:' maar het is echt heel handig om 's avonds in bed mee te lezen. De batterij gaat heel lang mee, ik voel hem niet op mijn hoofd, goed cadeau wat mij betreft.

mlievens

Legacy Member
'Twee meisjes op het strand, ze lezen modebladen...'

Er wordt nog goede muziek gedraaid op de radio! :)

Zubrowka

Legacy Member
coldplayke zei:
Dit beestje: TIKKA®² | Petzl

Ik had dit als kerstcadeau gekregen van mijn ouders. Mijn eerste reactie was 'waarom krijg ik een mijnwerkerslamp :wtf:' maar het is echt heel handig om 's avonds in bed mee te lezen. De batterij gaat heel lang mee, ik voel hem niet op mijn hoofd, goed cadeau wat mij betreft.

Dat is wel het merk voor lopers, klimmers, wandelaars!

Karre

Legacy Member
DoVyTn zei:
Bekijk hieronder de volledige top tien van beste pretparken ter wereld:

1. Cedar Point in Sandusky, Ohio
2. Europa-Park in Rust, Duitsland
3. Dollywood in Pigeon Forge, Tennessee
4. Knoebels Amusement Resort in Elysburg, Pennsylvania
5. Disneyland in Anahiem, Californië
6. Busch Gardens Williamsburg in Williamsburg, Virginia.
7. Magic Kingdom in Orlando, Florida.
8. Universal's Islands of Adventure in Orlando, Florida.
9. Tokyo Disney Sea in Tokyo, Japan
10. Pleasure Beach in Blackpool, Engeland

en

"Tijdens de uitreiking van de Diamond Themepark Awards kwam het bij ons iets minder bekende 'Europa-park' als grote winnaar uit de bus."

"In de categorie 'beste Europese attractiepark' ontving Europa-Park de meeste stemmen, vóór respectievelijk Disneyland Parijs, Phantasialand en de Efteling."

Ook al staat het er niet tussen, Alton Towers in het VK is ook de moeite waard :p Of Holiday Park in Duitsland hun Expedition GForce zou ook echt een fantastische intamin zijn. En voorlopig kan je zelfs een ticket voor 23,99 euro kopen, wat op zich wel triest is wetende dat betere pretparken goedkoper dan de onze zijn :p

OT:

Aangenamere temperaturen en lokaal een verfrissende bui - De Standaard

Zubrowka

Legacy Member
coldplayke zei:

Dan is het geen mijwerkerslamp! Trouwens altijd plezant om met zo'n lamp door het bos te lopen snachts dan spot je direct de dieren aan de hand van hun oplichtende ogen;

nixie

Legacy Member
ik weet wel hoe gesmolten en dan weer gestolde chocolat eruit ziet ze...

Burrid

Legacy Member
Ale, alle bloedwaarden perfect, men is tevreden :)
Zelfs het controversiële B12 is goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan