Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Timmeke zei:
wat er dan instaat: "Hét sekssymbool van Vlaanderen, de fantasie van vele Vlaamse mannen, werd bedrogen door haar man"

De fantasie van vele vlaamse mannen? WTF

Tjah, het stereotype bestaat nog altijd dat ne vent op alles valt met dikke tetten en blond haar.

Ludwig Van

Legacy Member
glashelder zei:
OF FREAKING VISSEN VANGEN.

ALS IK NOG EEN SHOW MOET ZIEN OVER VISSEN VANGEN GA IK GILLEN.

Tonijn, king crabs, monster fish :cry:

krabben zijn geen vissen


Rijk: Animalia (Dieren)
Stam: Arthropoda (Geleedpotigen)
Onderstam: Crustacea (Kreeftachtigen)
Klasse: Malacostraca
Orde: Decapoda (Tienpotigen)
Onderorde: Pleocyemata

Therapy

Legacy Member
krynos zei:
Jezus, ik heb niks tegen vegans en vegetariërs, maar wel tegen uw soort holier-than-thou assholes die het overal moeten verkondigen. Ge zijt de tweede die ooit op mijn ignore lijst komt, en voor ge het vraagt ge moogt dat zeker als glimlach hebben, maar gij post niks anders meer.

Dikke second!

Nickjeuh

Legacy Member
Plug & Safe beveiligingssysteem op Tellsell :')

Soort van detector die iets kan aanzetten iedere keer dat een deur opengaat. Ge ziet dan zo'n filmke van nen inbreker die gaat lopen omdat'r een lampke gaat branden. :lol:

Jonathan

Legacy Member
Mijn glimlach van de voorbije dagen is dat we (ik en mijn verloofde) na al die maanden werk eindelijk onze webshop gelanceerd hebben zondag en nu onze eerste bestellingen succesvol hebben verwerkt met tevreden klanten tot gevolgd.
De voldoening is allesinds een stuk groter dan hetgeen ik ervaar bij mijn dagjob :-)

Muscleduck

Legacy Member
camino zei:
2de seizoen was het minste, het 3de seizoen is het beste, komt meer aktie en vettigheid in.
Meende da? Seizoen 3 heb ik mij na de pauze alleen maar doorgeworsteld om te zien hoe het ging aflopen. Deel 2 vond ik dus verschrikkelijk saai.

ryoudragon

Legacy Member
Nog maar een week of twee en dan wordt mijn pa opa. Dan kruipt er hier van tijd tot tijd een kleine petotter in huis. :love:

Timmeke

Legacy Member
Jonathan zei:
Mijn glimlach van de voorbije dagen is dat we (ik en mijn verloofde) na al die maanden werk eindelijk onze webshop gelanceerd hebben zondag en nu onze eerste bestellingen succesvol hebben verwerkt met tevreden klanten tot gevolgd.
De voldoening is allesinds een stuk groter dan hetgeen ik ervaar bij mijn dagjob :-)

Fulltime job? Of iets dat je erbij gaat doen?

Oldskooler

Legacy Member
ryoudragon zei:
Nog maar een week of twee en dan wordt mijn pa opa. Dan kruipt er hier van tijd tot tijd een kleine petotter in huis. :love:

Ik kijk al uit naar de ergernissen die je hier komt posten.

ryoudragon

Legacy Member
Oldskooler zei:
Ik kijk al uit naar de ergernissen die je hier komt posten.

Hell, tis mijn kleinkind niet hé, als ik het beu ben, ga ik naar boven of naar m'n kot. :D

Timmeke

Legacy Member
ryoudragon zei:
Hell, tis mijn kleinkind niet hé, als ik het beu ben, ga ik naar boven of naar m'n kot. :D

Misschien wordt ge wel meter? Dan ga je natuurlijk wel uw verantwoordelijkheid moeten nemen:p

Je bent sowieso toch ook tante... dus... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan