Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
kay-gell zei:
Ik snap al helemaal niet dat "links" zich hier zo in laat kennen. Opkomen voor de kleine man zogezegd maar zich niet druk maken als een familie multi-miljonairs ieder jaar rijker wordt via geboorterecht.

Die elite in Laken kost de gewone man wel ieder jaar meer dan 1 miljard Belgische frank he. Zonder dat hij ook maar enige inspraak heeft in wie dat geld krijgt.

Zijn taal heeft daar echter niets van invloed op. Al sprak hij Chinees. Of denkt ge dat hoe beter Nederlands die kan hoe minder geld hij krijgt en hoe meer inspraak er komt?

'k Ben niet voor het koningshuis ofzo, maar zijn kennis van het Nederlands is een wel geen deftig tegenargument.

Bart Religion

Legacy Member
Tyfius zei:
Ja, logisch dat die bedragen verschillen. Het ging om het feit dat ge die 11,5 miljoen niet moogt vergelijken met die 400.000 van Obama. Het een is loon, het ander omvat alle werkingskosten.

Dat is nog niets. De verkiezingen kosten in de VS talloze miljarden

Tuninboy

Legacy Member
ryoudragon zei:
Landmark in Manila, zotte dingen daar en vooral zot goedkoop. koptelefoon met mp3functie gekocht voor echt geen geld :D twas verdorie goedkoper dan een nieuwe koptelefoon an sich en kwaliteit is voortreffelijkm. mocht hem zelfs zeer uitgebreid testen in de winkel etc. ik wil zo nen winkel bij ons. ik ga da missen ;-;

Is daarblijven geen optie dan ? Huisje tuintje ect ect daar zoeken ? : ) : ) : )

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Tuninboy zei:
Is daarblijven geen optie dan ? Huisje tuintje ect ect daar zoeken ? : ) : ) : )
Ze heeft daar ook internet zoals je ziet, dus je zal niet slagen in je opzet ;)

No offense Ryou, ik heb helemaal niets tegen u :p

glashelder

Legacy Member
40 minuten op een bus zitten waar het pakweg 40° is, thuiskomen, koude douche nemen, beetje afdeppen en dan onder de ventilator liggen :drool:

kay-gell

Legacy Member
kiewitcity zei:
lekker ,die tweeling is niet normaal, pakken beter dan jershey shore,kapot gelachen toen die mannen de eerste keer binnen kwamen met hun apen kuren...bende marginalen..

Heb er ook twee afleveringen van gezien, die tweeling is inderdaan zot. Ook een ongelooflijk grappig taaltje dat die spreken en die Jenna zou ik wel doen :drool:

CosMiced

Legacy Member
glashelder zei:
40 minuten op een bus zitten waar het pakweg 40° is, thuiskomen, koude douche nemen, beetje afdeppen en dan onder de ventilator liggen :drool:

En morgen ziek zijn met bronchiet :p

Preske

Legacy Member
ryoudragon zei:
Landmark in Manila, zotte dingen daar en vooral zot goedkoop. koptelefoon met mp3functie gekocht voor echt geen geld :D twas verdorie goedkoper dan een nieuwe koptelefoon an sich en kwaliteit is voortreffelijkm. mocht hem zelfs zeer uitgebreid testen in de winkel etc. ik wil zo nen winkel bij ons. ik ga da missen ;-;

en binnen de week is hem kapot :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan