Bart Religion
Legacy Member
kay-gell zei:Ik snap al helemaal niet dat "links" zich hier zo in laat kennen. Opkomen voor de kleine man zogezegd maar zich niet druk maken als een familie multi-miljonairs ieder jaar rijker wordt via geboorterecht.
Die elite in Laken kost de gewone man wel ieder jaar meer dan 1 miljard Belgische frank he. Zonder dat hij ook maar enige inspraak heeft in wie dat geld krijgt.
Zijn taal heeft daar echter niets van invloed op. Al sprak hij Chinees. Of denkt ge dat hoe beter Nederlands die kan hoe minder geld hij krijgt en hoe meer inspraak er komt?
'k Ben niet voor het koningshuis ofzo, maar zijn kennis van het Nederlands is een wel geen deftig tegenargument.

twas verdorie goedkoper dan een nieuwe koptelefoon an sich en kwaliteit is voortreffelijkm. mocht hem zelfs zeer uitgebreid testen in de winkel etc. ik wil zo nen winkel bij ons. ik ga da missen ;-;
ok dat je verschiet, maar meteen beginnen wegrennen..




