Tonerider
Legacy Member
Dennoman zei:Begijn doet auditie voor So You Think You Can Dance | 2BE
Man, het zijn zulke gasten alleen al die comedy doen zo plezant maken. Eindelijk nog eens comedy van grote klasse op Vlaamse tv.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Begijn doet auditie voor So You Think You Can Dance | 2BE
Man, het zijn zulke gasten alleen al die comedy doen zo plezant maken. Eindelijk nog eens comedy van grote klasse op Vlaamse tv.

FantastischDennoman zei:Begijn doet auditie voor So You Think You Can Dance | 2BE
Man, het zijn zulke gasten alleen al die comedy doen zo plezant maken. Eindelijk nog eens comedy van grote klasse op Vlaamse tv.

(x 2, de ander met een donker gezichtje ligt al ergens te slapen)glashelder zei:Cadeautje voor mezelf(x 2, de ander met een donker gezichtje ligt al ergens te slapen)

sluysen zei:Raspberry Pi + xbmc + gsm remote = awesome
En deze ochtend ook theorie voor auto gaan afleggen en geslaagd met 45/50 booyaa
Anvil zei:Snakelunch?![]()
Ik weet het, niet grappig.M'n vrouw kan der ook niet mee lachen als ik voorstel om onze hond een konijntje te geven ( hij krijgt vers te eten )![]()
Heb zelf nog een rattenslangetje gehad. Die kreeg ontdooide babymuisjes.NAPOLEON DYNAMITE Dance Scene Jon Heder - YouTubeDennoman zei:Begijn doet auditie voor So You Think You Can Dance | 2BE
Man, het zijn zulke gasten alleen al die comedy doen zo plezant maken. Eindelijk nog eens comedy van grote klasse op Vlaamse tv.
glashelder zei:Mij krijg je daar de kast niet mee op hoorHeb zelf nog een rattenslangetje gehad. Die kreeg ontdooide babymuisjes.
en mr piepen totas tgrootste vrouwke ze te pakken had, toen wast rap over en out 
Karre zei:Werkt dat wat vlot over WiFi met 1080p videomateriaal?
(gisteren voor de eerste keer gehoord op de radio :') )
Op dat moment vond ik dat helemaal niet erg.
Voor mij mocht het zelfs nog wat langer duren.. ^^GaMe® zei:Met sanne aka selah sue en vriend een uur vastgezeten op de luchthaven van egypte omdat we onze pasfoto vergeten waren voor het voorlopig visum, dus mochten we het land niet binnen.Op dat moment vond ik dat helemaal niet erg.
Voor mij mocht het zelfs nog wat langer duren.. ^^
GaMe® zei:Met sanne aka selah sue en vriend een uur vastgezeten op de luchthaven van egypte omdat we onze pasfoto vergeten waren voor het voorlopig visum, dus mochten we het land niet binnen.Op dat moment vond ik dat helemaal niet erg.
Voor mij mocht het zelfs nog wat langer duren.. ^^
