Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
een glimlach omdat ik morgen terug kan gaan werken :unsure:

men leven is atm veelste saai om 2 dagen na mekaar verlof te hebben :D

Time

Legacy Member
Levensecht drama op de theaterbühne van het Burgtheater in Wenen: Acteur Daniel Hoevels sneed zich op het podium voor een volle zaal per ongeluk de keel over. Het botte toneelmes was vervangen door een echt, vlijmscherp mes.

De 30-jarige Daniel Hoevels moest in het stuk Mary Stuart van Friedrich Schiller een zelfmoord spelen, maar gebruikte per ongeluk een echt mes in plaats van een bot rekwisiet. De acteur stortte ineen op het podium terwijl het bloed uit zijn hals gutste. Het publiek was lyrisch over zijn realistische acteerprestatie. Pas toen zijn buiging als dank voor het applaus uitbleef, kregen de mensen door dat het vreselijk mis was.

Koevels werd met een diepe halswonde afgevoerd. Volgens de dokter die hem behandelde, is Koevels aan de dood ontsnapt. Het mes miste maar nipt zijn slagader.

De Oostenrijkse politie heeft het bizarre incident onderzocht en ontdekte de ware toedracht. Een paar uur vóór de voorstelling ontdekte iemand dat het toneelmes in de rekwisietenkoffer te stroef was om te kunnen openklappen. In allerijl ging een productieassistente toen de stad in om een nieuw mes te kopen. Ze vergat echter het snijvlak bot te maken. Met als gevolg dat Hoevels tijdens zijn zelfmoordscène zonder het te weten een gloednieuw, vlijmscherp mes in handen had. Het prijsstickertje zat er nog op.

De vergeetachtige assistente wordt waarschijnlijk vervolgd voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel. Zelf verklaarde Hoevels gisteren dat het weer goed met hem gaat: 'Maar bij deze scène zal ik de rest van mijn toneelspelerscarrière een onbehaaglijk gevoel hebben.' (paw)


O_o

Dennoman

Legacy Member
Manman, wat een verhaal. Gelukkig is hij dan blijkbaar buiten levensgevaar. Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt (publiek dat lyrisch is wanneer er iets misgaat). Tommy Cooper (Brits komiek-illusionist) kreeg een dodelijke hartaanval op het podium waarbij hij door het decor viel en luid begon te snurken. Het publiek ging volledig strijk omdat ze dachten dat het erbij hoorde. Is ook live uitgezonden voor duizenden Britse kijkers, maar die uitzending hebben ze onmiddellijk gestaakt en begrijpelijk voor de nabestaanden nooit meer uitgezonden.

Preske

Legacy Member
Prastepius zei:
da zal wel fake zijn.
die is zo preuts als een koe.
in haar intervieuws verkondigt ze altijd dat ze nooit iets naakt zal doen.
wie zen hooters het ook zijn, het zijn mooie.
maar ams ol zo die 5.23 bekijk en dan zo het vgl met haar lichaam is het niet in vgl.

zeker familie van sherlock holmes om tot zo'n schokkende conclusie te komen?

GenesisX

Legacy Member
"Je nam onlangs deel aan de GTA4-wedstrijd op 9lives. Ik heb goed nieuws voor je: je behoort tot de gelukkige winnaars!"

Woohoo! Hopelijk ist die baseball bat :D

Stancke

Legacy Member
GenesisX zei:
"Je nam onlangs deel aan de GTA4-wedstrijd op 9lives. Ik heb goed nieuws voor je: je behoort tot de gelukkige winnaars!"

Woohoo! Hopelijk ist die baseball bat :D

Wtf, ik win dus NOOIT iets hé!:cry:

GuntherDW

Legacy Member
m'n eerste sockets programma in C dat ietofwat deftig werkt :D (TCP)

in talen als bv Perl of PHP is da een paar lijntjes en ge hebt een (perfect) lopende TCP/UDP verbinding, in C moete een half boek schrijven vo ze nog maar te kunnen opzetten
errorchecking er niet bijgeteld :p

kan ik eindelijk voort werken aan het programmeerproject voor gestructureerd programmeren :p (School...)

dunno

Legacy Member
Forgotten Hope 2.15 aan het binnenhalen via torrent tegen 2.3MB/s. :applause:

Fir3wulf

Legacy Member
gistere ne leuke avond gehad me een meisje:)
Kreeg ineens een ijsklontje door van een meisje dak naar een ander meisje moest doorgeve :p Da was gewoon vriendschappelijk, ma nogal onverwacht :p

Opt einde van den avond nog heel de tijd me een meisje dak al een jaar ken ofzo aant prate geweest, tot 5u 's nachts en dan haar naar huis gereden. Met de meest clichéafsluiting ooit :p afscheidskus gegeve (meerdere eig) en dan vandaag opnieuw afgesproke :)

Sileced`

Legacy Member
Op één na alle cadeaus voor nieuwjaar al gekocht, daar toch al vanaf. :p
Eindwerk dat op wielletjes loopt. :cool:

DBK

Legacy Member
GuntherDW zei:
m'n eerste sockets programma in C dat ietofwat deftig werkt :D (TCP)

in talen als bv Perl of PHP is da een paar lijntjes en ge hebt een (perfect) lopende TCP/UDP verbinding, in C moete een half boek schrijven vo ze nog maar te kunnen opzetten
errorchecking er niet bijgeteld :p

kan ik eindelijk voort werken aan het programmeerproject voor gestructureerd programmeren :p (School...)
dude, ge maakt u hier echt niet populair door constant zo'n dingen te posten hoor :p

ng

Legacy Member
DBK zei:
dude, ge maakt u hier echt niet populair door constant zo'n dingen te posten hoor :p

Ik betwijfel dat dat z'n bedoeling is.
Zijn glimlach verschilt toch niet zoveel van de andere hier? Sommige posten wel dat ze hebben gewonnen met één of andere wedstrijd, anderen dat hun examen goed is verlopen.
Hij post dat hij iets heeft kunnen programmeren, meer niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan