Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kzit nog met een 6800GT agp, en 135€ is nu ook nie zoveel hestupid_noob zei:zo'n investeringen voor gta IV![]()

paarsbloed zei:net als ik geen geld heb,komt mijn broer van de winkel,met een steak,kroketjes en champignonsaus![]()
paarsbloed zei:net als ik geen geld heb,komt mijn broer van de winkel,met een steak,kroketjes en champignonsaus![]()

cura zei:uw broer heeft geen geld voor groentjes ofwa?![]()
cura zei:da past dus nie bij champignonsaus eh, maja als ge nie veel geld ebt kunde nie kieskeurig zijn natuurlijk![]()
Tremium zei:Seedbox![]()

cura zei:da past dus nie bij champignonsaus eh, maja als ge nie veel geld ebt kunde nie kieskeurig zijn natuurlijk![]()
Weet ge daar ook de naam van?stupid_noob zei:ne megalekkere steak gehad![]()
Mijn biefstukken smaken altijd naar oud schoeisel, en ze zien er tevens ook zo uit...GenesisX zei:Weet ge daar ook de naam van?Mijn biefstukken smaken altijd naar oud schoeisel, en ze zien er tevens ook zo uit...
) dus ik met ne huge smile goeiemiddag ^^
'
