Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
Superdad zei:
Ja, voor een feestdag een stapje zetten... Het lef! Het is niet dat er op Halloween veel mensen weggaan hé...
dus die mens werkt voor zijn brood op een feestdag, gij zijt tot 2u gaan feesten. Met wie zouden we het meeste medelijden moeten hebben. Maar zoals je zei: elk voor zijn eigen...

Superdad

Legacy Member
Tonerider zei:
dus die mens werkt voor zijn brood op een feestdag, gij zijt tot 2u gaan feesten. Met wie zouden we het meeste medelijden moeten hebben. Maar zoals je zei: elk voor zijn eigen...
Wie zegt er dat je medelijden moet hebben? Nogmaals, wie maakt er hier een drama van?

Tonerider

Legacy Member
Superdad zei:
Wie zegt er dat je medelijden moet hebben? Nogmaals, wie maakt er hier een drama van?

gij :unsure:
Superdad zei:
Euhm, om rekening te houden met andere mensen mss? Maar dat is niet meer van deze tijd zeker? Elk voor zijn eigen... Was na een uur gedaan trouwens.Zal ik u eens om 7u wakker maken na 5u slaap.

lammeken

Legacy Member
Superdad zei:
Ja, voor een feestdag een stapje zetten... Het lef! Het is niet dat er op Halloween veel mensen weggaan hé...



Wij wonen in een wijk. Er is één veld in de buurt. Zie foto.



Want eens willen uitslapen na een drukke week is natuurlijk teveel gevraagd? Zal ik u iedere morgen om 6u wakker komen maken dan? Op een feestdag dan nog.
b205f8ce8ba21f46a69b00db67a9f639.jpg

Dat is niet maaien he, dat zijn aardappelen dat ze uitrijden :unsure:.

KBE

Legacy Member
Dat is zoals je gazon maaien op zondag dat het niet mag, heb er geen probleem mee maar vanaf een bepaalde tijd.
Moet ook niet om 7u smorgens wakker gemaakt worden omdat mijn buur zijn gazon wil maaien op een zondag bv, doe dit vanaf schappelijk uur.

Geen weet dat je lawaai mag maken op een dag als deze eigenlijk, maar als het niet mag dan mag het niet simpel. Dat is niets met verdraagzaamheid te maken maar met de regels te respecteren.
Boer of geen boer.

En dat je wakker wordt van het lawaai op je appartement, dat hangt ook af van buur tot buur. Heb er ene die vanaf 1u snacht's heel nacht zit rond te lopen en dingen te smijten op de grond en lift op en neer.
Moeten we dan ook verdraagzaam zijn ? Ook al gemeld en heeft niet veel nut gehad, zo erg zelf dat we gewoon ergens anders gaan slapen en dat wij huur betalen voor ene die de regels niet kan respecteren en hem geen hol aantrekt van de medebewoners.

Svartálfar

Legacy Member
Superdad zei:

De laatste 2 pagina's hier. Wat een irritante vent zijt gij eigenlijk. Is ook niet de eerste keer dat ik u in zo'n "discussie" verwikkeld zie.

Superdad

Legacy Member
Svartálfar zei:
De laatste 2 pagina's hier. Wat een irritante vent zijt gij eigenlijk. Is ook niet de eerste keer dat ik u in zo'n "discussie" verwikkeld zie.
Allez, aangenaam! Sorry dat ik mijn eigen verdedig hé. Zal het niet meer doen hoor. En ja, discussiëren op een forum. Hoe durf ik!

rsc

Legacy Member
Superdad zei:
Dit is spreektaal, geen schrijftaal.

Superdad zei:
Ja, voor een feestdag een stapje zetten... Het lef!
gij gaat feesten tot 2u dus gij draagt alle gevolgen van die onregelmatige activiteiten. Compris? Niemand zei hier dat feesten verboden is, dus moet je niet zielig komen doen. Die boer mag lawaai maken vanaf 7u en doet dus niks verkeerd.

respect voor die boer dat hij op een feestdag al vroeg bezig is.

Svartálfar

Legacy Member
Superdad zei:
Allez, aangenaam! Sorry dat ik mijn eigen verdedig hé. Zal het niet meer doen hoor. En ja, discussiëren op een forum. Hoe durf ik!

U eigen verdedig? Er is niemand die u aangevallen heeft in eerste instantie. In tegendeel gij begint andere mensen aan te vallen omdat zij het wel begrijpen dat een boer dan al aan het werk is.

Kijk ook eens hoeveel tegenwind ge krijgt. Zou het dan toch niet aan u liggen?

Superdad

Legacy Member
rsc zei:
Dit is spreektaal, geen schrijftaal.


gij gaat feesten tot 2u dus gij draagt alle gevolgen van die onregelmatige activiteiten. Compris? Niemand zei hier dat feesten verboden is, dus moet je niet zielig komen doen. Die boer mag lawaai maken vanaf 7u en doet dus niks verkeerd.

respect voor die boer dat hij op een feestdag al vroeg bezig is.
Omdat gij het zegt
Svartálfar zei:
U eigen verdedig? Er is niemand die u aangevallen heeft in eerste instantie. In tegendeel gij begint andere mensen aan te vallen omdat zij het wel begrijpen dat een boer dan al aan het werk is.

Kijk ook eens hoeveel tegenwind ge krijgt. Zou het dan toch niet aan u liggen?
Hah. Nog zo één en het is kerst.

Btw, ik heb met 5u slaap een best aangename dag beleefd. Sorry dat ik vanmorgen een beetje geërgerd was hé.

Tonerider

Legacy Member
Superdad zei:
Omdat gij het zegtHah. Nog zo één en het is kerst.

Btw, ik heb met 5u slaap een best aangename dag beleefd. Sorry dat ik vanmorgen een beetje geërgerd was hé.

ge hebt die boer toch bedankt dat hij u het maximale uit uw dag heeft laten halen he. ;)

Ketelbuik

Legacy Member
Brecht zei:
ik woon op een appartement, gebeurt regelmatig dat ik eens vroeg wakker ben door lawaai in het gebouw. ween ween.

Ge kunt weenween op letterlijk elke post hier antwoorden en bij uitbreiding op elke post in pol en actua en ergernissen op de baan topic, (het grootste janktopic dat ik ooit gezien heb). Maar het is hier dus het ergernissentopic dus dat was gewoon zijn ergernis. Ik weet niet waarom ge daar op moet wenen.

Superdad

Legacy Member
Tonerider zei:
ge hebt die boer toch bedankt dat hij u het maximale uit uw dag heeft laten halen he. ;)
En dan te zeggen dat ik er morgen op een vrije dag om 6u uit moet, euhm, mag!

Tonerider

Legacy Member
Superdad zei:
Wel, het is ook niet bepaald voor mijn plezier dat ik er om 6u uit moet... Maar ga het met de glimlach doen!

zorg dan wel dat ge het post als glimlach van de dag, he....

OT: bedrieglijke titels. Een tijd geleden de cursus The ultimate GIMP2.10 Guide op Udemy kunnen bemachtigen. Blijkt er niets Ultimate in te zitten. Een saaie spreker die gewoon alle settings overloopt. 't is meer GIMP guide voor bejaarden.
Het is ook een gave: een creatief pakket saai doen klinken.

FlatSix

Legacy Member
Waar ik woon is er zo'n klokkentoren, en die gaat echt op de meest onregelmatige uren. Nu ik zoveel slaap bij m'n vriendin was het deze nacht even goed irritant aangezien ik het al vergeten was...

rsc

Legacy Member
Tonerider zei:
zorg dan wel dat ge het post als glimlach van de dag, he....

OT: bedrieglijke titels. Een tijd geleden de cursus The ultimate GIMP2.10 Guide op Udemy kunnen bemachtigen. Blijkt er niets Ultimate in te zitten. Een saaie spreker die gewoon alle settings overloopt. 't is meer GIMP guide voor bejaarden.
Het is ook een gave: een creatief pakket saai doen klinken.
't is wel zot dat Gimp gratis is en dat Photoshop stukken van mensen kost terwijl Gimp waarschijnlijk evenveel kan. Ze zouden Gimp meer moeten promoten.

strijkkeiZer?

Legacy Member
Ivl de duscussie van de boer:

Die MAG dat toch helemaal niet?
Zin en feestdagen mag bij ons in de gemeente zoiets niet(volgens de regels heh)
En in de week moet het tussen 21 en 08 stil zijn geloof ik


Das volgens de regels heh
emoji14.png

Ik doe net zoals heel de wijk mn gras op zondag
emoji23.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan