Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Loser

Legacy Member
Dat is in heel Nederland zo aan het worden. Maar het is heel makkelijk om er ook heel goedkoop te staan, ook. P&R voor 1/5 van de prijs, met tramticket van en naar de stad.
Wil je dan nog pal in het centrum staan, dan betaal je daarvoor. Lijkt me een zinnige manier.

_ns_

Legacy Member
Tomski zei:
Parkeertarieven in Amsterdam zijn er ook niet naast.
Als je daar in het weekend 6u geparkeerd staat voor een namiddagje shoppen ben je 50 euro kwijt.
2 euro per 17 min op zaterdag heb ik onlangs gezien, in de week was het 2 euro voor 20 min.

Parkeer je hier: https://olympischstadion.nl/nl/parkeren

Ticketje OV ingeven wanneer je betaalt en je parkeerticket kost amper nog iets.

edit: zoals hierboven al gezegd

Superdad

Legacy Member
Diene boer die hier iets verder op 1 november om 7u beginnen zijn veld te maaien is. Ge gaat mij nu niet zeggen dat ge dat op geen enkel ander moment kon!

Elosopardo

Legacy Member
Superdad zei:
Diene boer die hier iets verder op 1 november om 7u beginnen zijn veld te maaien is. Ge gaat mij nu niet zeggen dat ge dat op geen enkel ander moment kon!
Dat mag ook gewoon niet... Eens aanspreken op zijn gedrag.

Toen ze naast ons aan het bouwen waren, zaten ze lawaai te maken met slijpschijven op 25/12 om 7u 's ochtends. Eventjes mee gaan babbelen... Waren Polen die niets van de regelgeving afwisten hier in België. Ze vroegen of ze nog een uurtje mochten lawaai maken, maar zijn daarna ook mooi gestopt.

denkimi

Legacy Member
Superdad zei:
Diene boer die hier iets verder op 1 november om 7u beginnen zijn veld te maaien is. Ge gaat mij nu niet zeggen dat ge dat op geen enkel ander moment kon!
Nee. Gisteren was het nog te nat en morgen geven ze terug regen uit.

Elosopardo zei:
Dat mag ook gewoon niet... Eens aanspreken op zijn gedrag.
Ik kan mogelijks verkeerd zijn, maar dat klopt niet.

Superdad

Legacy Member
denkimi zei:
Nee. Gisteren was het nog te nat en morgen geven ze terug regen uit.


Ik kan mogelijks verkeerd zijn, maar dat klopt niet.
En hij kon niet om 8u beginnen?

Remake

Legacy Member
Brecht zei:
waarom een uur wachten als het al van 7u licht genoeg is?

Dit. Tegen 17u30 ziet hij weer niet genoeg meer op zijn veld, plus ze geven weer wisselvallig tegen eind vd middag, dus er moet zoveel mogelijk werk gedaan zijn. 7u is nu toch echt niet overdreven vroeg?

lammeken

Legacy Member
Voor de meeste landbouwers is dit een gewone werkdag en het is een van de drukste periodes van het jaar nu.
Plus willen de meesten nog een extra snede gras binnenhalen door de tegenvallende mais.

Superdad

Legacy Member
Brecht zei:
waarom een uur wachten als het al van 7u licht genoeg is?
Euhm, om rekening te houden met andere mensen mss? Maar dat is niet meer van deze tijd zeker? Elk voor zijn eigen... Was na een uur gedaan trouwens.
Remake zei:
Dit. Tegen 17u30 ziet hij weer niet genoeg meer op zijn veld, plus ze geven weer wisselvallig tegen eind vd middag, dus er moet zoveel mogelijk werk gedaan zijn. 7u is nu toch echt niet overdreven vroeg?
Zal ik u eens om 7u wakker maken na 5u slaap.

Tonerider

Legacy Member
Superdad zei:
Euhm, om rekening te houden met andere mensen mss? Maar dat is niet meer van deze tijd zeker? Elk voor zijn eigen... Was na een uur gedaan trouwens.Zal ik u eens om 7u wakker maken na 5u slaap.

dus omdat gij pas om 2u gaat slapen, mag een ander niet om 7u beginnen werken. Elk voor zijn eigen...

denkimi

Legacy Member
Superdad zei:
Euhm, om rekening te houden met andere mensen mss? Maar dat is niet meer van deze tijd zeker? Elk voor zijn eigen... Was na een uur gedaan trouwens.Zal ik u eens om 7u wakker maken na 5u slaap.
Ben jij in landbouwgebied gaan wonen, of is die boer in een stadscentrum bezig?

Brecht

Legacy Member
Superdad zei:
Euhm, om rekening te houden met andere mensen mss? Maar dat is niet meer van deze tijd zeker? Elk voor zijn eigen... Was na een uur gedaan trouwens.Zal ik u eens om 7u wakker maken na 5u slaap.

oei sorry, ik wist niet dat de evenaar eigenlijk door uw gat loopt en iedereen moet kunnen ruiken hoe lang jij hebt kunnen slapen.
mag trouwens vanaf 6u tot 22u "lawaai" gemaakt worden.

Superdad

Legacy Member
Tonerider zei:
dus omdat gij pas om 2u gaat slapen, mag een ander niet om 7u beginnen werken. Elk voor zijn eigen...

Ja, voor een feestdag een stapje zetten... Het lef! Het is niet dat er op Halloween veel mensen weggaan hé...

denkimi zei:
Ben jij in landbouwgebied gaan wonen, of is die boer in een stadscentrum bezig?

Wij wonen in een wijk. Er is één veld in de buurt. Zie foto.

Brecht zei:
oei sorry, ik wist niet dat de evenaar eigenlijk door uw gat loopt en iedereen moet kunnen ruiken hoe lang jij hebt kunnen slapen.
mag trouwens vanaf 6u tot 22u "lawaai" gemaakt worden.

Want eens willen uitslapen na een drukke week is natuurlijk teveel gevraagd? Zal ik u iedere morgen om 6u wakker komen maken dan? Op een feestdag dan nog.
b205f8ce8ba21f46a69b00db67a9f639.jpg

Brecht

Legacy Member
Superdad zei:
Ja, voor een feestdag een stapje zetten... Het lef! Het is niet dat er op Halloween veel mensen weggaan hé...



Wij wonen in een wijk. Er is één veld in de buurt. Zie foto.



Want eens willen uitslapen na een drukke week is natuurlijk teveel gevraagd? Zal ik u iedere morgen om 6u wakker komen maken dan? Op een feestdag dan nog.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181101/b205f8ce8ba21f46a69b00db67a9f639.jpg[/MG][/QUOTE]
ik woon op een appartement, gebeurt regelmatig dat ik eens vroeg wakker ben door lawaai in het gebouw. ween ween.

Superdad

Legacy Member
Brecht zei:
ik woon op een appartement, gebeurt regelmatig dat ik eens vroeg wakker ben door lawaai in het gebouw. ween ween.
Dat weet je als je in een appartement gaat wonen... En nu ben ik al aan het wenen? Kijk eens naar de titel van dit topic?

Brecht

Legacy Member
Superdad zei:
Dat weet je als je in een appartement gaat wonen... En nu ben ik al aan het wenen? Kijk eens naar de titel van dit topic?

als dat nu 1x gebeurt zou ik daar toch zo geen drama van maken, is wat anders moest dat bijvoorbeeld iedere zondagochtend zijn. een beetje verdraagzaamheid is ook niet meer van deze tijd.

Superdad

Legacy Member
Brecht zei:
als dat nu 1x gebeurt zou ik daar toch zo geen drama van maken, is wat anders moest dat bijvoorbeeld iedere zondagochtend zijn. een beetje verdraagzaamheid is ook niet meer van deze tijd.
Welk drama? Dit was de ergernis van mijn dag. Kijk eens wat voor shitstorm... Wie is hier dan onverdraagzaam vraag ik mij af...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan