Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tomski zei:Parkeertarieven in Amsterdam zijn er ook niet naast.
Als je daar in het weekend 6u geparkeerd staat voor een namiddagje shoppen ben je 50 euro kwijt.
2 euro per 17 min op zaterdag heb ik onlangs gezien, in de week was het 2 euro voor 20 min.
Dat mag ook gewoon niet... Eens aanspreken op zijn gedrag.Superdad zei:Diene boer die hier iets verder op 1 november om 7u beginnen zijn veld te maaien is. Ge gaat mij nu niet zeggen dat ge dat op geen enkel ander moment kon!
Nee. Gisteren was het nog te nat en morgen geven ze terug regen uit.Superdad zei:Diene boer die hier iets verder op 1 november om 7u beginnen zijn veld te maaien is. Ge gaat mij nu niet zeggen dat ge dat op geen enkel ander moment kon!
Ik kan mogelijks verkeerd zijn, maar dat klopt niet.Elosopardo zei:Dat mag ook gewoon niet... Eens aanspreken op zijn gedrag.
En hij kon niet om 8u beginnen?denkimi zei:Nee. Gisteren was het nog te nat en morgen geven ze terug regen uit.
Ik kan mogelijks verkeerd zijn, maar dat klopt niet.
Superdad zei:En hij kon niet om 8u beginnen?
Brecht zei:waarom een uur wachten als het al van 7u licht genoeg is?
Euhm, om rekening te houden met andere mensen mss? Maar dat is niet meer van deze tijd zeker? Elk voor zijn eigen... Was na een uur gedaan trouwens.Brecht zei:waarom een uur wachten als het al van 7u licht genoeg is?
Zal ik u eens om 7u wakker maken na 5u slaap.Remake zei:Dit. Tegen 17u30 ziet hij weer niet genoeg meer op zijn veld, plus ze geven weer wisselvallig tegen eind vd middag, dus er moet zoveel mogelijk werk gedaan zijn. 7u is nu toch echt niet overdreven vroeg?
Superdad zei:Euhm, om rekening te houden met andere mensen mss? Maar dat is niet meer van deze tijd zeker? Elk voor zijn eigen... Was na een uur gedaan trouwens.Zal ik u eens om 7u wakker maken na 5u slaap.
Ben jij in landbouwgebied gaan wonen, of is die boer in een stadscentrum bezig?Superdad zei:Euhm, om rekening te houden met andere mensen mss? Maar dat is niet meer van deze tijd zeker? Elk voor zijn eigen... Was na een uur gedaan trouwens.Zal ik u eens om 7u wakker maken na 5u slaap.
Superdad zei:Euhm, om rekening te houden met andere mensen mss? Maar dat is niet meer van deze tijd zeker? Elk voor zijn eigen... Was na een uur gedaan trouwens.Zal ik u eens om 7u wakker maken na 5u slaap.
Tonerider zei:dus omdat gij pas om 2u gaat slapen, mag een ander niet om 7u beginnen werken. Elk voor zijn eigen...
denkimi zei:Ben jij in landbouwgebied gaan wonen, of is die boer in een stadscentrum bezig?
Brecht zei:oei sorry, ik wist niet dat de evenaar eigenlijk door uw gat loopt en iedereen moet kunnen ruiken hoe lang jij hebt kunnen slapen.
mag trouwens vanaf 6u tot 22u "lawaai" gemaakt worden.
Superdad zei:Ja, voor een feestdag een stapje zetten... Het lef! Het is niet dat er op Halloween veel mensen weggaan hé...
Wij wonen in een wijk. Er is één veld in de buurt. Zie foto.
Want eens willen uitslapen na een drukke week is natuurlijk teveel gevraagd? Zal ik u iedere morgen om 6u wakker komen maken dan? Op een feestdag dan nog.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181101/b205f8ce8ba21f46a69b00db67a9f639.jpg[/MG][/QUOTE]
ik woon op een appartement, gebeurt regelmatig dat ik eens vroeg wakker ben door lawaai in het gebouw. ween ween.
Dat weet je als je in een appartement gaat wonen... En nu ben ik al aan het wenen? Kijk eens naar de titel van dit topic?Brecht zei:ik woon op een appartement, gebeurt regelmatig dat ik eens vroeg wakker ben door lawaai in het gebouw. ween ween.
Superdad zei:Dat weet je als je in een appartement gaat wonen... En nu ben ik al aan het wenen? Kijk eens naar de titel van dit topic?
Welk drama? Dit was de ergernis van mijn dag. Kijk eens wat voor shitstorm... Wie is hier dan onverdraagzaam vraag ik mij af...Brecht zei:als dat nu 1x gebeurt zou ik daar toch zo geen drama van maken, is wat anders moest dat bijvoorbeeld iedere zondagochtend zijn. een beetje verdraagzaamheid is ook niet meer van deze tijd.