Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cram

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik vind het voetpad ruimen toch ook niet zo een zwaar werk... Ik jog al dagen in het midden van de straat omdat mensen gewoon te lui zijn om hun schepke eens te pakken.

Begin er maar eens aan als die vastgevrozen is,en er is nergens zout te vinden.:unsure:
En trouwens 100€ is overdreven.
Ze gaan veel boetes kunnen schrijven als straks den ijstijd hier plots voor de deur staat.

Carrion

Legacy Member
cram zei:
Begin er maar eens aan als die vastgevrozen is,en er is nergens zout te vinden.:unsure:
En trouwens 100€ is overdreven.
Ze gaan veel boetes kunnen schrijven als straks den ijstijd hier plots voor de deur staat.

als 'm ma ff aan uw deur blijft staan is het geen probleem, ma als 'm niemeer vertrekt, dan zit ge in de penarie









:unsure:

speeding.be

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Meer dan terecht! Zeker als ze eerst al een waarschuwing hadden gekregen. Kleine moeite om het voor iedereen aangenamer te maken.


Vanwaar die haat? Vanwaar die aangeboren haat jegens sneeuw? :doh:

Poplipo

Legacy Member
Net gezien da er een workshop is op school, waar ge verplicht op aanwezig moest zijn.

Due in: 1 minute :sop:

Oh well, we gaan dan maar voor een kickass examen zeker? :p

JPV

Legacy Member
cram zei:
Begin er maar eens aan als die vastgevrozen is,en er is nergens zout te vinden.:unsure:
nooit je voetpad in deze weersomstandigheden met zout bestrooien. Dan maak je het alleen nog maar erger (toch na een paar uur)

Troj

Legacy Member
JPV zei:
nooit je voetpad in deze weersomstandigheden met zout bestrooien. Dan maak je het alleen nog maar erger (toch na een paar uur)

Ik heb het ook gehoord op het nieuws, maar dat is dus echt bs. Ik heb hier al enkele dagen (sinds het begonnen is) wat zout gestrooid, en mijn stoep is volledig proper. Op die zak staat duidelijk dat het werkzaam is tot ongeveer -8° luchttemperatuur, en dat is het hier nog niet geweest. Mijn stoep is, al zeg ik het zelf, de aangenaamste van heel de buurt. Ik nodig iedereen uit ervan te komen genieten :woohoo:.

En dat allemaal omdat ik drie dagen voor het begonnen is naar de Brico gegaan ben voor strooizout. Zelfs toen waren er maar een tiental zakken meer over, dus idd, er is weinig te krijgen. Maar ja, prioriteit naar de steden en gemeentes natuurlijk, da's wel verstaanbaar.

Jack-in-the-box

Legacy Member
En wat moet je eigenlijk doen als u voetpad een stuk beklinkerde oprit - gras - voetpad naar deur - gras - voetpad naar deur - gras tot aan buur z'n deel is.
Ben je dan ook verplicht om het gras sneeuw/ijsvrij te maken?

JPV

Legacy Member
vanochtend was het hier (west-vl) -7, 't zou me verbazen als het gisterenavond niet véél kouder was in ons achterland :p.

Troj

Legacy Member
Het was -8° vanmorgen in Ukkel :p. En ik kan nog steeds tapdansen op mijn stoep - als ik dat zou willen.

Carrion

Legacy Member
Jack-in-the-box zei:
En wat moet je eigenlijk doen als u voetpad een stuk beklinkerde oprit - gras - voetpad naar deur - gras - voetpad naar deur - gras tot aan buur z'n deel is.
Ben je dan ook verplicht om het gras sneeuw/ijsvrij te maken?

ge moet gewoon alles sneeuwvrij maken dat tussen uw stuk grond en de autoweg ligt

als uw grond aan de autoweg grenst moet ge niks proper maken veronderstel ik :p

Foezjie

Legacy Member
Poplipo zei:
Net gezien da er een workshop is op school, waar ge verplicht op aanwezig moest zijn.

Due in: 1 minute :sop:

Oh well, we gaan dan maar voor een kickass examen zeker? :p

Wa is een workshop precies? :p

Bad Religion

Legacy Member
al een week modderfokking ziek. den baas gaat niet lachen als ik maandag opt werk kom :E

cram

Legacy Member
Heb goesting in een bakkie koffie,maar ben te lui om die op te zetten.:sleep:
Erg he?

Carrion

Legacy Member
Bad Religion zei:
al een week modderfokking ziek. den baas gaat niet lachen als ik maandag opt werk kom :E

Als 'm moeilijk doet, geeft een seintje en we komen 'm een toek op z'n bakkes geve :angry::angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan