Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klymaxx zei:@ Arifiene:
Ja, het is irritant om teleurgesteld te zijn.
Nee, het is geen drama, breng gewoon die blauwe terug en koop de roze die je wou.
Ja, ik heb gelezen dat je moeder kwaad zal zijn.
Nee, ik trek mij dat niet aan en jij zou dat ook helemaal niet moeten doen.
TooTall zei:Misschien een goed lesje voor sommigen hier. Net de cadeau's uitgedeeld en gekregen.
Wat flessen, wat dingen om te eten, en de gebruikelijke fopcadeau's (Een pen en potloodset met hamers als koppen, een badeend terwijl we een douche hebben, een boorset van chocolade)
Nu, mijn pa was vroeger het type dat op elk familiefeest rondliep met een camera. Ge kent ze wel, de irritantste van de familieHij had thuis nog zo'n hele hoop spoelen film liggen (geen videobanden, van NOG daarvoor
)
Mijn zus en mezelf hebben er een paar ontvreemd een paar weken terug, en die op DVD laten zetten. Mijn pa (1945) en mijn ma (1950) zitten nu in de zetel al de grote gebeurtenissen van hun jong leven opnieuw te beleven. Trouw, huis bouwen, geboorte van 3 kinderen, de vakanties, feesten, reizen (met bijbehorende ruzies), vol met mensen die al lang overleden zijn, en mensen die totaal anders zijn heden ten dage.
Ik voorzie veel oogallergieen en natte zakdoeken deze avond.
En nu mag de discussie over een stomme camera wel gedaan zijn![]()
Klymaxx zei:@ Arifiene:
Ja, het is irritant om teleurgesteld te zijn.
Nee, het is geen drama, breng gewoon die blauwe terug en koop de roze die je wou.
Ja, ik heb gelezen dat je moeder kwaad zal zijn.
Nee, ik trek mij dat niet aan en jij zou dat ook helemaal niet moeten doen.
Sorasan zei:das pas een mooie cadeau !
ik denk dat iedereen daar wel blij mee zou zijn, herbeleving van iemand zijn jeugd..


cram zei:He ik heb hersenen. :applause:
Carrion zei:Doe nie belachelijk jong, alsof gy wel zou gaan werken op kerstdag


TooTall zei:Holy Sh*t!
Ik heb net mezelf terug gezien toen ik +/- 10 was.
Blauw wit gestreepte sponsen short.
Een blauw met rode pet. Achterstevoren.
Misschien was het toch niet zo'n goed idee![]()


Gentille zal dit normaal ook wel bevestigen.koebeest zei:Over Arifiene haar verhaal kan ik maar één ding zeggen. Dit is geen objectief verhaal. Haar moeder wordt hier extreem voorgesteld, een arifiene zal zichzelf hier altijd mooipraten door essentiële onderdelen van het verhaal te verdraaien, te verzwijgen, ... .
Kortom: Drama alom en louter om medelijden voor de situatie te wekken. Als we echt een oordeel moeten vellen dienen we ook de kant van de moeder te horen. Moest ik bij een arrestatie ook zomaar iemand meepakken door het verhaal van één persoon. Tzou schoon zijnGentille zal dit normaal ook wel bevestigen.
Concreet:
Uit uw verhaal lijkt je ma moeilijk, is ze dat ook... dat kan ik niet weten. Wil jij een roze camera en deze zelf kopen ? Vraag dan geld! Je moet ook niet afkomen met dat wil ze niet en blalblalbaa. Je bent verdorie 24 jaar, tijd om eens te rebelleren en dit op een constructieve manier!

Wie is de gelukkige vader?DekadeZ zei:Ik zit vol![]()

DekadeZ zei:Uw moeder.
Denk daar maar even over na.
koebeest zei:Dacht onmiddellijk aan : "uw ma is uw pa en uw pa is uw ma" :')