Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n9ne

Legacy Member
Ik moe nog achter vlees voor iemand zijnen bbq morgen. Winkels zijn niet meer open zeker? :unsure:

Mathelas

Legacy Member
forn9 zei:
Ik moe nog achter vlees voor iemand zijnen bbq morgen. Winkels zijn niet meer open zeker? :unsure:

Ik vrees dat je uw hondje op de bbq gaat moeten gooien moest je geen winkels vinden.:s

n9ne

Legacy Member
Mathelas zei:
Ik vrees dat je uw hondje op de bbq gaat moeten gooien moest je geen winkels vinden.:s

Daar is bijna geen vlees aan :(
Misschien als ik de kat erbij gooi...

EagleEye

Legacy Member
forn9 zei:
Dan moet ge auto's ook maar verbieden want ge kunt daar te rap mee rijden en mensen doden !!!!1111
Der kwam toch zo'n slimme in het rokers-topic exact dat zeggen :lol: "Auto's zijn nutteloos want ge kunt evengoed de tram nemen" ofzoiets :p

n9ne

Legacy Member
EagleEye zei:
Der kwam toch zo'n slimme in het rokers-topic exact dat zeggen :lol: "Auto's zijn nutteloos want ge kunt evengoed de tram nemen" ofzoiets :p

:-D Please don't start that again !

EagleEye

Legacy Member
:D Aaaah, TNG discussies...

Wat zit ik hier eigenlijk thuis te doen op een zaterdagavond? :s

DBK

Legacy Member
EagleEye zei:
:D Aaaah, TNG discussies...

Wat zit ik hier eigenlijk thuis te doen op een zaterdagavond? :s
1) ge hebt geen vrienden.
2) ge hebt geen zin om buiten te komen om emotionele redenen.
3) uw vrienden hebben allemaal herexamens en de rest zijn kakkers?
4) ge vindt het hier wel gezellig.

kies er maar eentje uit wat jouw reden is.

EagleEye

Legacy Member
Sommige vrienden hebben inderdaad herexamens, maar dat is geen excuus he :p ik ben gewoon te tam om mensen op te bellen en te vragen waar ze zijn, dát is het probleem. Dus pak maar nummer 2, mijn definitief antwoord.

freakykiller

Legacy Member
Over die katten gedoe, ik vond het ook eerst raar maar na verdere uitleg van Arifiene begrijp ik wel de frustratie, ik vind dat ze dat wel wat duidelijker mogen laten weten aan de mensen. Ik denk dat niemand uit m'n directe omgeving dat beseft/weet en ik ken dan ook veel mensen die katten hebben die af & toe een nest werpen en ik vond dat nu niet erg ofzo :unsure:. Moesten ze zo iets nu keer in het nieuws laten horen ofzo, tzou al veel zijn imo.

En Arifiene, ik begrijp uw standpunt en ga akkoord maar ik moet wel zeggen dat anderen gelijk hebben, gekomt soms serieus gefrustreerd over :unsure:

Fir3wulf

Legacy Member
mja over die hele uitleg en da gezever hier allemaal de afgelopen dag(en)
-Ge kunt wel een mening hebben op iets da onderzocht is.
-Als niemand er dan toch een fuck om geeft, waarom blijfde dan bezig, dan nog wel op een publiek forum.
-Aan de personen die het toch nodig vinden om elkaar uit te maken of de les te spellen, doe het dan via pm ffs. Ge komt op dees manier echt nie intelligenter over dan de mensen al dan niet denken da ge bent.

Stoelgang

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Binnen twee maand ben ik hopelijk terug ooit goegezind ^^ Hoe frustrerend is het om slecht gezind te zijn, kwaad op iedereen en weten da ge een totale bitch zijt maar der ni veel aan kunt doen :p

sleuk he aandacht :sleep:

Jack-in-the-box

Legacy Member
freakykiller zei:
Over die katten gedoe, ik vond het ook eerst raar maar na verdere uitleg van Arifiene begrijp ik wel de frustratie, ik vind dat ze dat wel wat duidelijker mogen laten weten aan de mensen. Ik denk dat niemand uit m'n directe omgeving dat beseft/weet en ik ken dan ook veel mensen die katten hebben die af & toe een nest werpen en ik vond dat nu niet erg ofzo :unsure:. Moesten ze zo iets nu keer in het nieuws laten horen ofzo, tzou al veel zijn imo.

En Arifiene, ik begrijp uw standpunt en ga akkoord maar ik moet wel zeggen dat anderen gelijk hebben, gekomt soms serieus gefrustreerd over :unsure:

Goh, Arifiene is denk 'k 't wel es beu, om continu een strijd voor katten te voeren, en voor mensen die hier niet zo vaak passeren kan het wel overkomen dat ze vrij "agressief" uit de hoek komt.

tbh, respecteer 'k Arifiene wel volledig, 'k ga akkoord mt haar gedachten over katten en wat mensen er mee doen enzo.
Keep up the good work :)

Frank P

Legacy Member
Mijn ergernis: nog 24u de tijd om de laatste 60blz te leren van een cursus statistiek

SHIGSY

Legacy Member
Niet kunnen uitslapen... Gisteren half 7, vandaag kwart voor 7. Frucking weekritme...

tgc_9012

Legacy Member
Er is hier blijkbaar een stroompanne, al een half uur zonder electriciteit :sop:

Mathelas

Legacy Member
forn9 zei:
Daar is bijna geen vlees aan :(
Misschien als ik de kat erbij gooi...

screwielowie zei:
Zijn ze nog niet allemaal, dit zijn de foto's die ik vond :) Hebben 10 katten en 5 honden. (en 6 ezels en een kip of 12 denk ik en een 6tal schapen en drie ganzen, wat kanaries en een papegaai)

Deze persoon in de 'Show your pets' thread heeft veel vlees... Als je hem uw situatie uitlegt, gaat hij u mss een paar kippen en wat schapen geven...:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan