Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Ze kregen schrik van u.

maximvdb zei:
Wij stonden daar met den M5 met 507 paardjes. Ikke en onze pa zwaar aan kankeren op de mensen die niet kunnen rijden. En alst dan is vooruit ging... Mensen die amper 100 op het linkerrijstrook rijden. Daar wordt ik zo kwaad van e pfff

Inderdaad, zet u in godsnaam gans rechts. Maar neen verdomme, toch maar links blijven rijden.
Dat of mensen die op het allerlaatste moment wachten om de autosnelweg op te rijden.

ComputerVISTA

Legacy Member
maximvdb zei:
Wij stonden daar met den M5 met 507 paardjes. Ikke en onze pa zwaar aan kankeren op de mensen die niet kunnen rijden. En alst dan is vooruit ging... Mensen die amper 100 op het linkerrijstrook rijden. Daar wordt ik zo kwaad van e pfff

Mensen reserveren die vakken hé, ik rij meestal maar een goeie 110 op de autostrade, de benzine kost zo al genoeg en m'n auto's zijn wel straf maar in 1ste instantie cruisebakken maar ik ken m'n plaats. De enige keren dat ge me op een ander vak gaat zien is voor iets voor te steken en dan weer te keren naar het vak, het camionvak zoals velen denken en het dus niet gebruiken.

Ge zou ze uit hun auto gaan kloppen op den duur he.

En mijn 750i maar drinken terwijl mijn lampje van de benzine al aangegaan was en m'n boordcomputer zei dat er nog 0.x liter in zat en een rijbereik van 10 km. :rofl:

Was blij dak aan Groot Bijgaarden kon tanken of ik mocht m'n tank duwen :')

maximvdb

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ge zou ze uit hun auto gaan kloppen op den duur he.

Zeker als ze dan nog zo is vies kijken van" heb ik iets verkeerd gedaan?" Aahhh. Ik word al terug kwaad :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Pertinent rechts voorbij steken doe ik. Ik ga heus geen maneuvre maken naar het 3de omdan weer naar het eerste te gaan. Ik doe alsof ik ze niet zie net zoals zij het eerste rijvak niet zien.

tgamerken

Legacy Member
die kerel dat in dat hotel voor 25000 euro gesjoemelt eeft en er trots op is...

Troj

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
En is het u opgevallen dat mensen niet kunnen rijden op versmalde rijstroken? Ge zou ze op den duur uit hun auto trekken.

Da's inderdaad ni-te-geloven.
Gisteren twee keer E19 gedaan, kruipen tegen 50km/u als zelfs de maximumsnelheid 70km/u is. En dan constant remmen, wat natuurlijk voor een gigantische hick-up zorgt.

Gisternacht hadden ze trouwens het fantastische idee om richting Brussel ook nog de rechterrijstrook... van de twee versmalde rijstroken af te sluiten voor werken. De E19 was één rijstrook. Kunt u indenken.

ComputerVISTA

Legacy Member
Geweldig al die werken, echt! Komt ge van u werk en dan kunt ge u nogmaals gaan inerveren.

Sjans dat ik dat traject alle dagen met de trein doe ^^

SIO

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Pertinent rechts voorbij steken doe ik. Ik ga heus geen maneuvre maken naar het 3de omdan weer naar het eerste te gaan. Ik doe alsof ik ze niet zie net zoals zij het eerste rijvak niet zien.

ik kijk net wel en schud het hoofd à la: "zou ge uwen auto nu nekeer niet naar rechts verzetten"

je hebt mensen die dan naar rechts gaan en je hebt er die nog voor geen loeidende sirene zouden wijken, begrijpen wie begrijpen kan :x


en klagen over de wegenwerken? wacht maar dinsdag als het 1 september is :crazy:

PsYchO.p2

Legacy Member
Gevallen met fiets, gevolg 3 kapotte snijtanden, oplossing: 1 bijvullen, 1 kroon en 1 implantaat. Tijdsduur 4 à 6 maanden. Hiphoi. :(
Pluspunt: de mama heeft massa's petits gervaikes gekocht vermits ik amper kan bijten. :p

Dawg (oi22)

Legacy Member
Moesten oversteken langs de tramrails met auto , ineens komt daar zo'n nen auto van den overkant (da mag daar ni) alle hem staat daar zo op de traimrails en er komt nen tram af. Die oude vent zit zo kwaad te kijken naar ons (wilt dat we achteruit rijden).

die begrijpt nie als wij achteruit rijden wij tegen auto's botsen want er blijven maar auto's op die rijstrook (trouwens em is in fout). Ineens komt die tram heeeeel dichtbij maar kan nog stoppe.

Die slimmen. en dan zo kijken van dat wij verkeerd zijn ipv hem.

Ik wou dat de tram op hem gereden had ;)

Babs

Legacy Member
Mini'ke te koop zien staan. Prachtig wit dingske, maar tzal helaas nog bij dromen blijven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan