ng
Legacy Member
Ze kregen schrik van u.
Inderdaad, zet u in godsnaam gans rechts. Maar neen verdomme, toch maar links blijven rijden.
Dat of mensen die op het allerlaatste moment wachten om de autosnelweg op te rijden.
maximvdb zei:Wij stonden daar met den M5 met 507 paardjes. Ikke en onze pa zwaar aan kankeren op de mensen die niet kunnen rijden. En alst dan is vooruit ging... Mensen die amper 100 op het linkerrijstrook rijden. Daar wordt ik zo kwaad van e pfff
Inderdaad, zet u in godsnaam gans rechts. Maar neen verdomme, toch maar links blijven rijden.
Dat of mensen die op het allerlaatste moment wachten om de autosnelweg op te rijden.






