Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Indigoke

Legacy Member
Ike zei:
Binnen een dik uur mijn praktisch rij-examen. :-/
Hopelijk lukt het van de eerste keer, want ik heb absoluut geen zin om dat opnieuw te doen.

nu dus :p
geslaagd?

Dennoman

Legacy Member
Aan de KUL kunnen wij bij de grotere faculteiten (in mijn geval economie) onze inkijkmomenten gedurende ongeveer een hele kalendermaand vrij plannen via het monitoraat, is best wel handig.

Mjah, oppassen met uzelf overschatten é Emz. Ik heb ook al ne keer een examen gedaan waar ik dacht op 14, uiterst minimum 12 uit te komen. Uiteindelijk had ik 6 omdat prof punten volledig aftrok voor een kleine rekenfout op het einde van de oefening, ondanks dat redenering wel volledig juist was.

whatever9

Legacy Member
hoe kunde nu buizen op een rijexamen :s

anyways: ergernis van de dag, en al 2 weken elke dag, is m'n moeder die 243467 keer per dag m'n kamer binnen komt om de meest debiele onzin te vragen of te zeggen terwijl ik aan het studeren ben. Het is zelfs zo erg dat ik al een paar keer in de bibliotheek ben gaan blokken...

Ike

Legacy Member
Maja, 't was zo aan de lichten. Redelijk nerveus en dan mis je even iets. :s Niets aan te doen. Parkeren enal perfect en dan verneukt dat alles.

@whatever: 4/10 slaagt van de eerste keer, dus een uitzondering ben ik niet. Ik slaag nu eenmaal ook liever voor mijn examens od unief dan voor een rij-examen.

Dennoman

Legacy Member
nielseke zei:
Huh? :confused: Ik heb thans een rode auto. Dacht dat die altijd voorrang hadde?
:lol:

@ Ike: niks mee inzitten jong, ken meer dan genoeg mensen die niet van de eerste keer door waren op hun rijexamen en die zijn niet bepaald lomp te noemen :) In tegenstelling tot wat velen blijkbaar denken zijn er in het leven belangrijker zaken dan meteen slagen op uw rijexamen :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Troj zei:
Ik vermoed dat het vooral gaat over het feit dat die kopijen in een archief worden bewaard, en dat ze die niet willen gaan zoeken.
Als ik daar lees dat uw prof een geschreven motivatie moet bijhouden - mss eens vragen dat hij u die doormailt? :p

KUL:
De examinatoren delen vóór elke examenperiode aan de administratieve dienst van hun faculteit mee waar en wanneer zij tijdens de eerste vijf kalenderdagen na de bekendmaking van de resultaten nog ter beschikking zijn voor een nabespreking van het examen, onverminderd het inzagerecht zoals bepaald in het volgende lid. Die regeling voor de nabespreking wordt ten minste een week voor het einde van de examenperiode aan de studenten bekendgemaakt.

Losstaand van de interne beroepsprocedure en met het oog op zelfremediëring door de student verleent de examinator, na de mededeling van de resultaten van een examenperiode, zoals bedoeld in artikels 43 tot en met 45 van dit reglement, aan studenten die hierom verzoeken, inzage van hun examenkopij, in voorkomend geval zoals deze door de examinator is geannoteerd. Het verzoek wordt ingediend tot uiterlijk een maand na afloop van het academiejaar.


Het is zelfs nog meer, je kan tot 3 maanden na juni inkijken.
Gelukzakken :(

Dennoman zei:
Aan de KUL kunnen wij bij de grotere faculteiten (in mijn geval economie) onze inkijkmomenten gedurende ongeveer een hele kalendermaand vrij plannen via het monitoraat, is best wel handig.

Mjah, oppassen met uzelf overschatten é Emz. Ik heb ook al ne keer een examen gedaan waar ik dacht op 14, uiterst minimum 12 uit te komen. Uiteindelijk had ik 6 omdat prof punten volledig aftrok voor een kleine rekenfout op het einde van de oefening, ondanks dat redenering wel volledig juist was.
Ik overschat mijn eigen ni :(
Twas belichtingstechnieken waarbij dus geen wiskunde zit en da waren allemaal kleine vragen dus ik snap echt ni hoe er zoveel punten nog af konden, daarom wil ik het bekijken :) kan zijn da ik te bondig bezig was of bepaalde kernwoorden er ni in had staan, maar dan zou ik da wel rgaag weten;
Was echt simpeler dan een middelbaar examen, vandaar dak het ni snap.

Maar keb da altijd voor, das iets heel raars bij mij. De dingen waarvoor ik écht leer, dus echt blok, die buis ik. En de vakken waarvoor ik geen goesting heb of wa voor slack en echt ni genoeg voor doe en denk da ik gebuisd ben die slaag ik (in juni was da echt opmerkelijk :o).

whatever9

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Maar keb da altijd voor, das iets heel raars bij mij. De dingen waarvoor ik écht leer, dus echt blok, die buis ik. En de vakken waarvoor ik geen goesting heb of wa voor slack en echt ni genoeg voor doe en denk da ik gebuisd ben die slaag ik (in juni was da echt opmerkelijk :o).

ik heb het zelfde aan de hand :(

ik zag belichtingstechnieken, studeer je fotografie?

Drien

Legacy Member
Men ouders..
Men vader doet niets anders dan mij commanderen omdat het redelijk druk was in de zaak. Kheb amper tijd gehad om te eten terwijl meneer voor mij geten heeft en wel een half uur op zen gat gezeten heeft
Men moeder omdat dat het zieligste mens van de wereld is als die moe werken. Haar voeten doen pijn *mankmank zodat iedereen het heeft gezien*, hare rug doet pijn *loop krom zodat weer iedereen het kan zien* en als de klanten het willen krijgen ze der gratis den uitleg bij in de winkel.. 100 keer hetzelfde verhaal!!

SweetEmmaRose

Legacy Member
whatever9 zei:
ik heb het zelfde aan de hand :(

ik zag belichtingstechnieken, studeer je fotografie?

Mmmm.
Bewust minder leren en procrastineren of schuldgevoelens wegwerken door er echt voor te gaan en toch te buizen?

Kben echt in een bui van 'whatever', genoeg onterechte tegenslag gehad :p


Khang vol spinnewebben door een huis te fotograferen :cry:

Roald

Legacy Member
Ike zei:
Maja, 't was zo aan de lichten. Redelijk nerveus en dan mis je even iets. :s Niets aan te doen. Parkeren enal perfect en dan verneukt dat alles.

@whatever: 4/10 slaagt van de eerste keer, dus een uitzondering ben ik niet. Ik slaag nu eenmaal ook liever voor mijn examens od unief dan voor een rij-examen.
Ken zelf iemand die 3 keer gebuisd was voor ze (en ik beweer niet dat dat er iets mee te maken heeft :p) er door was ^^'

McBr@in

Legacy Member
Drien zei:
Men ouders..
Men vader doet niets anders dan mij commanderen omdat het redelijk druk was in de zaak. Kheb amper tijd gehad om te eten terwijl meneer voor mij geten heeft en wel een half uur op zen gat gezeten heeft
Men moeder omdat dat het zieligste mens van de wereld is als die moe werken. Haar voeten doen pijn *mankmank zodat iedereen het heeft gezien*, hare rug doet pijn *loop krom zodat weer iedereen het kan zien* en als de klanten het willen krijgen ze der gratis den uitleg bij in de winkel.. 100 keer hetzelfde verhaal!!

Mja, maar het is wel dankzij haar manklopen en kromlopen dat ze jou bepaalde dingen kunnen bieden heeft in het leven :)

Allé, begrijp me niet verkeerd, ik kan mij wel inbeelden dat je het na herhaling 10 wel beu bent :P. Maar toch maar wat meer respect voor je moeder, moest ze er niet meer zijn, je zou ze missen :)

Dennoman

Legacy Member
McBr@inless zei:
Mja, maar het is wel dankzij haar manklopen en kromlopen dat ze jou bepaalde dingen kunnen bieden heeft in het leven :)
Nee, da's dankzij het werken, niet dankzij het zagen :p

Troj

Legacy Member
"Pieter" of "Dieter" die zijn vriendin aan het doen klaarkomen is, in het studentenkot hiernaast.
En hij moet het "zo, zo, zo" doen.

:sop:

Edit: en nu begint ze "hoooeeeeeeeeeee" te doen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Troj zei:
"Pieter" of "Dieter" die zijn vriendin aan het doen klaarkomen is, in het studentenkot hiernaast.
En hij moet het "zo, zo, zo" doen.

:sop:

Edit: en nu begint ze "hoooeeeeeeeeeee" te doen.

Misschien is het wel Pieter én Dieter :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan