Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Estrebian

Legacy Member
keihard aan het twijfelen ofdat ik de horloge op ibood zou kopen.
Kvind die gekartelde rand niet zo mooi maar voor zo'n prijs kan ik daar wel nog mee leven :x

iBOOD.com - Internet's Best Online Offer Daily!

Toevallig iemand die weet ofdat die schakels aanpassen moeilijk is?

Edit: kga het toch ni kopen, dat vergrootglas om de datum te lezen vind ik ook lelijk :x

snoopyxxl

Legacy Member
da het kut examencentrum hee gebeld en dak sebiet weral +- 25 heen en 25 km terug kan rijden voor de praktijk examen van mennen brommer.
alsek er nu ni door ben dan worrek zot !

ng

Legacy Member
Mijn moeder die de ganse tijd commentaar aan het geven was aan de telefoon op mij.
Ik zit op twee meter afstand...
Fijn om te horen hoe nutteloos en hopeloos ik ben volgens haar.

Iemand

Legacy Member
spray-bunny zei:
'k vind het grappig hoe je een ANTI-nsv betoging uitlegt als een uiting van verdraagzaamheid. Het is net dé uiting van onverdraagzaamheid tov andersdenkenden.
Een anti-betoging houden op dezelfde dag dat de pro-betoging wordt gehouden is een loutere uitdrukking van de wil om fysieke confrontatie aan te gaan.

Je zou een punt gehad hebben indien de anti-nsv betoging 'verdraagzaamheidsbetoging' had geheten ofzo, DAT zou een positief project zijn.
²nd.

CryTeX

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Mijn moeder die de ganse tijd commentaar aan het geven was aan de telefoon op mij.
Ik zit op twee meter afstand...
Fijn om te horen hoe nutteloos en hopeloos ik ben volgens haar.

De mijne kan da ook goed =/, nuja ik trek er me niets meer van aan kzeg bijna geen woord tegen haar ook. Als ze zaagt ga ik er nimeer op in en haar commentaar ja als er haar bij beter mee voelt who cares.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
geen idee of dat normaal is, tof is anders alleszins :p achja zometeen nog 3u en dan zitten die 17u er wel al op voor deze week :woohoo: :unsure:

Proim

Legacy Member
Skipze zei:
Gij zijt toch hunnen zoon he? : /
Want normaal is da dan ni zoveel ze, das vooral veel als da bijvoorbeeld de tante van u pa is en die gaat dood en u pa is den enige erver, dan is da pak rond de 70% belastingen...
Ja ik ben hun enige zoon, alles samen zou ik het privé geld + firma + huis overerven.

Bubbling Zombie zei:
ja, onze pa en ik hebben ook regelmatig van die gesprekken :wtf:
Is omdat hij een aantal dagen geleden naar een uiteenzetting is geweest van zo'n zaken en ook omdat een aantal jaar geleden zijn vader is overleden en daarvan niets geregeld was waardoor zijn moeder en hijzelf en zus veel hebben moeten betalen om alles te krijgen... Nu willen we zo'n dingen voorkomen want de ouders van mijn moeder gaan het ook geen 20 jaar meer trekken denk ik zo...

En ik praat wel graag over zo'n dingen met mijn vader eigenlijk :unsure: over de verzekeringen enzo wie hebben, kvind dat wel interessant :$

hatetn

Legacy Member
in navolging van mijn vorige ergernis. vandaag ontdekt dat 18 jarigen die recht uit school aan de dop gaan om terug naar school te gaan zonder problemen een vrijstelling krijgen. waarom krijgt een mens die meer dan 4 jaar heeft gewerkt en door hun dokters als ongeschikt wordt gezien om het werk dat hij deed verder te blijven doen dan geen?

je gaat echt nog beginnen geloven dat enkel profiteurs voordelen krijgen van de staat

Approved

Legacy Member
Argh, accident met bus (half uur op den bus vastgezeten ffs) en 2 andere auto's..

Buitenlanders waren (weer) de oorzaak :/

Proto

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Argh, accident met bus (half uur op den bus vastgezeten ffs) en 2 andere auto's..

Buitenlanders waren (weer) de oorzaak :/

Alle hoop naar Dewinter!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan