Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lakigigar

Legacy Member
glashelder zei:
Mwoa, ik ben al enorm ver gekomen in mijn angsten en gedoe, maar sporten/lopen als andere mensen het kunnen zien, blijft toch wel een dingetje :p Ook fitnessen of dansen of zo. 'k Heb dan altijd schrik dat ze mij gaan zien en denken dat ik raar loop/dans/fitness, dat ik mij belachelijk ga maken, er raar ga uitzien,... 't Slaat echt nergens op en dat begint nu pas wat weg te gaan (dit weekend gedanst op een concert zonder dat ik zat was :p). Dus lopen is ook echt iets dat ik nooit zou gedaan hebben, in strakke kleren mij moe en zweterig maken waar iedereen kan zien hoe een slechte conditie ik wel niet heb en dan gaan ze allemaal over mij oordelen en oh nee, ik blijf wel gewoon binnen!

Bussen/treinen was vroeger ook niets, maar dat heb ik overwonnen. Al zal ik me toch iets minder op mijn gemak voelen wanneer ze overvol zitten.

En begrijp je nu deels waarom ik het zo heb op die maatschappij. De maatschappij heeft mij deels kapot gemaakt. Gewoon kapot gemaakt. Op allerlei manieren. Door iemand die al zoveel problemen heeft, gewoon nog eens te gaan pesten ook en nog een beetje meer te gaan traumatiseren.

@Sneeuwstorm: migraine? Hoe dan? Ik had geen hoofdpijn? Al heb ik ooit gedacht dat ik veel last had van oogmigraine (door autoziekte en te fel zonlicht/mist en ik had ook flitsen wanneer ik niet ging gaan slapen, dan krijg ik flitsen ook (vooral in de ochtend met het daglicht).
@Tonerider toen vroeg ik er om, en neemde ik ze twee weken maar stopte ik (ik weet niet meer waarom). Mocht ik ze nu nemen, is dat gewoon een gevaar, omdat het een laagdrempelige manier is om zelfmoord te plegen. Ik heb geen zin om me bijvoorbeeld voor een trein te gooien, dat zou ik ook nooit durven/doen.

Sneeuwstorm

Legacy Member
In de winter kan je soms niet anders dan 's avonds in het donker te gaan lopen. Laat mij duidelijk zijn, ik vind het dan nog beter om 's nachts te lopen als je daar zin in hebt dan helemaal niet te lopen. Ik zou dan wel een goed licht kopen (ik heb een licht van de Decathlon, werkt heel goed).

Lakigigar zei:
@Sneeuwstorm: migraine? Hoe dan? Ik had geen hoofdpijn? Al heb ik ooit gedacht dat ik veel last had van oogmigraine (door autoziekte en te fel zonlicht/mist en ik had ook flitsen wanneer ik niet ging gaan slapen, dan krijg ik flitsen ook (vooral in de ochtend met het daglicht).

Zoals ik al zei kan je ook migraine zonder hoofdpijn hebben (migraine sans migraine noemen ze dat). Eigenlijk is migraine een soort energietekort in de hersenen, dikwijls uitgelokt door een onregelmatige levensstijl of door slaaptekort.
Zou kunnen dat je gewoon een paniekaanval had ook door te veel stress/emoties.

Tonerider

Legacy Member
Lakigigar zei:
Bussen/treinen was vroeger ook niets, maar dat heb ik overwonnen. Al zal ik me toch iets minder op mijn gemak voelen wanneer ze overvol zitten.

En begrijp je nu deels waarom ik het zo heb op die maatschappij. De maatschappij heeft mij deels kapot gemaakt. Gewoon kapot gemaakt. Op allerlei manieren. Door iemand die al zoveel problemen heeft, gewoon nog eens te gaan pesten ook en nog een beetje meer te gaan traumatiseren.

@Sneeuwstorm: migraine? Hoe dan? Ik had geen hoofdpijn? Al heb ik ooit gedacht dat ik veel last had van oogmigraine (door autoziekte en te fel zonlicht/mist en ik had ook flitsen wanneer ik niet ging gaan slapen, dan krijg ik flitsen ook (vooral in de ochtend met het daglicht).
@Tonerider toen vroeg ik er om, en neemde ik ze twee weken maar stopte ik (ik weet niet meer waarom). Mocht ik ze nu nemen, is dat gewoon een gevaar, omdat het een laagdrempelige manier is om zelfmoord te plegen. Ik heb geen zin om me bijvoorbeeld voor een trein te gooien, dat zou ik ook nooit durven/doen.

Als je van jezelf weet dat je een gevaar voor jezelf bent, LAAT JE DAN OPNEMEN.
Meer kunnen we hier niet zeggen en voor de rest gaat ge gewoon in cirkelkes blijven redeneren.

Sooth Awful

Legacy Member
Lakigigar zei:

Ga slapen. De oplossing begint bij regelmaat te brengen in uw leven, en niet de levensstijl van een vampier aan te nemen.
Ik ken zo'n paar mensen (waaronder een tante) die er ook naast trappen, en die allemaal een nachtelijke levensstijl (tegen de ochtend gaan slapen en slapen tot een stuk in de dag) gemeenschappelijk.
Of een nachtelijke levensstijl nu eerder het gevolg of (één van de) oorzaak is van uw problemen, dat is een kip-ei discussie.

Maar bon, GA SLAPEN. Mensen geven u raad, ge negeert het compleet en bent weeral vertrokken voor een nachtje medelijden opwekken en te zagen hoe oneerlijk alles wel niet is.

Lakigigar

Legacy Member
Denk je dat ik kan gaan slapen. Dan blijf ik uren aan een stuk wakker, maar ik ga naar ted kijken, dan word ik vanzelf wel moe.

Sooth Awful

Legacy Member
Omdat uw lichaam en geest niet meer gewoon zijn van op een normaal (enfin, 1 uur op een gewone weekdag is ook al niet meer echt normaal) uur te gaan slapen. Maar van heel de tijd voor een computerscherm te zitten ga je wel niet beter van slapen.
Ma bon, ge wilt en zult geen goede raad aannemen. Wentel u nog wat voort in self pity. Ik ga maffe

Sarcastr0

Legacy Member
nixie zei:
hij vertelde dat hij in het verleden op een ander forum gebanned is omdat ze niet wisten wat met hem aan te vangen.
Kijk het is overduidelijk dat em weet dattem problemen heeft. En hij is nog niet klaar om die aan te pakken.

Dat is een zaak, en daar heeft niemand problemen mee.


Waar mensen wel kwaad van worden is dat hij hier de superieure communist komt uithangen.
Hij weet het allemaal, en wij zijn onnozele zielen die door partij-x-y-z-nietpvda gebrainwashd zijn, vuile kapitalistische milieuvervuilers.
Hij fixed wel ff een universitaire opleiding op 3 maand, al die anderen stumpers zijn idioten dat ze 4 jaar nodig hebben.
Hij wordt wel ff lijsttrekker op een weekje, want ja, al die partijen daar zitten enkel ambitieloze idioten.
Iedereen die aandelen heeft, zijn vuile rijke kapitalisten en dienen dringend nog meer kapotbelast te worden.
Om nog maar te zwijgen van de rist aan beroepen die hier wekelijks door het slijk getrokken worden omdat ze meer dan 1500 netto verdienen, Oh the shame of it!

En ik kan hier nog wel ff doorgaan over zijn Schijtgedrag. En het is niet dat we hem niet getolereerd hebben eh, zijn gedrag wordt al meer dan een jaar verdragen. Op Pol en actua zijn er genoeg mensen die afgelopen jaar op een deftige manier hebben proberen te discussiëren met hem en zijn waanideeën.

Als die gwn eens 5 tonen lager zou zingen, zou je zijn wereldvreemde nonsens nog kunnen negeren.

Maar als ge den hoogste boom wilt spelen, moet je de wind maar kunnen vangen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Anoniem15

Legacy Member
Ik neem vandaag de trein van een kwartier vroeger omdat ik vanavond wat vroeger wou stoppen. Uiteraard kruipt deze trein tegen een slakkengang langs een ander spoor naar Brussel en is de latere trein die ik normaal neem nog voor mij in Brussel.

Derde treinrit van de week, derde keer miserie.

Sonny Crockett

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Ik neem vandaag de trein van een kwartier vroeger omdat ik vanavond wat vroeger wou stoppen. Uiteraard kruipt deze trein tegen een slakkengang langs een ander spoor naar Brussel en is de latere trein die ik normaal neem nog voor mij in Brussel.

Derde treinrit van de week, derde keer miserie.

At the end is alleen jouw auto te vertrouwen... ik heb de trein reeds lang opgegeven.

Tomski

Legacy Member
Wonkelrijm zei:
Ik neem vandaag de trein van een kwartier vroeger omdat ik vanavond wat vroeger wou stoppen. Uiteraard kruipt deze trein tegen een slakkengang langs een ander spoor naar Brussel en is de latere trein die ik normaal neem nog voor mij in Brussel.

Derde treinrit van de week, derde keer miserie.
Ja, wisselstoring in Bxl

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Tomski

Legacy Member
Sonny Crockett zei:
At the end is alleen jouw auto te vertrouwen... ik heb de trein reeds lang opgegeven.
Ik zou vandaag niet graag met de auto zijn. 6 auto's op mekaar gekletst in Grimbergen op de binnenring. Bloedrood vanaf Aalst al.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Anoniem15

Legacy Member
le big letomski zei:
Ja, wisselstoring in Bxl

En zo is het elke dag wel iets. Gisterenochtend kwartier vertraging, gisterenavond kwartier vertraging, deze ochtend twintig minuten vertraging, ... In totaal al vijftig minuten vertraging deze week bovenop mijn gebruikelijke reistijd.

Wetende dat het werk zich thuis opstapelt en ik 's ochtends zelfs de tijd niet meer heb om de vaatwasser leeg te maken omdat ik de trein moet halen (ja ik weet het, ik kan op de duur om 5u gaan opstaan om om 8u op mijn werk te zijn) raak ik hier echt opgesmeten van. De hele rit dan ook nog op een krap bankje gezeten naast iemand van + 100 kg en rechtover iemand die niet weet dat er iets zoals zeep en deodorant bestaat.

Als ik zo toe kom op mijn werk moet ik altijd eerst minstens een uur ontstressen, voor ik nog maar aan mijn dagtaak kan beginnen.

Tomski

Legacy Member
Ik stress er mij al lang niet meer in. Beter voor de gezondheid. Mijn aansluiting naar vilvoorde ben ik vandaag ook kwijt dus fietsen we maar 8km extra he. 't is droog en ni koud. En ook gezond
emoji14.png


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Tomski

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Op de trein tegenover mij een griet die iets uit een plastic doos aan het lepelen is waarvan de geur de-gou-tant is. Precies de geur van zure yoghurt.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk
Zeker dat het uit de plastiek doos komt?
emoji14.png


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Sonny Crockett

Legacy Member
le big letomski zei:
Ik zou vandaag niet graag met de auto zijn. 6 auto's op mekaar gekletst in Grimbergen op de binnenring. Bloedrood vanaf Aalst al.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Ben uurtje later vertrokken.

nixie

Legacy Member
Sarcastr0 zei:
Kijk het is overduidelijk dat em weet dattem problemen heeft. En hij is nog niet klaar om die aan te pakken.

Dat is een zaak, en daar heeft niemand problemen mee.


Waar mensen wel kwaad van worden is dat hij hier de superieure communist komt uithangen.
Hij weet het allemaal, en wij zijn onnozele zielen die door partij-x-y-z-nietpvda gebrainwashd zijn, vuile kapitalistische milieuvervuilers.
Hij fixed wel ff een universitaire opleiding op 3 maand, al die anderen stumpers zijn idioten dat ze 4 jaar nodig hebben.
Hij wordt wel ff lijsttrekker op een weekje, want ja, al die partijen daar zitten enkel ambitieloze idioten.
Iedereen die aandelen heeft, zijn vuile rijke kapitalisten en dienen dringend nog meer kapotbelast te worden.
Om nog maar te zwijgen van de rist aan beroepen die hier wekelijks door het slijk getrokken worden omdat ze meer dan 1500 netto verdienen, Oh the shame of it!

En ik kan hier nog wel ff doorgaan over zijn Schijtgedrag. En het is niet dat we hem niet getolereerd hebben eh, zijn gedrag wordt al meer dan een jaar verdragen. Op Pol en actua zijn er genoeg mensen die afgelopen jaar op een deftige manier hebben proberen te discussiëren met hem en zijn waanideeën.

Als die gwn eens 5 tonen lager zou zingen, zou je zijn wereldvreemde nonsens nog kunnen negeren.

Maar als ge den hoogste boom wilt spelen, moet je de wind maar kunnen vangen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Zucht.

Die kan geen 5 tonen lager zingen.
Net door wat er met hem gaande is.
Dat is hier een mega "cry for help"

Laat diegene die op hem willen reageren op een positieve manier dat doen.

Sarcastr0

Legacy Member
nixie zei:
Zucht.

Die kan geen 5 tonen lager zingen.
Net door wat er met hem gaande is.
Dat is hier een mega "cry for help"

Laat diegene die op hem willen reageren op een positieve manier dat doen.
Natuurlijk kan dat wel.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Shadowfox

Legacy Member
nixie zei:
Zucht.

Die kan geen 5 tonen lager zingen.
Net door wat er met hem gaande is.
Dat is hier een mega "cry for help"

Laat diegene die op hem willen reageren op een positieve manier dat doen.

Hij wil er niets aan doen, hij wil dat een ander er iets aan doet voor hem.

sneax

Legacy Member
le big letomski zei:
Ik zou vandaag niet graag met de auto zijn. 6 auto's op mekaar gekletst in Grimbergen op de binnenring. Bloedrood vanaf Aalst al.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Vanmorgen vertrokken om 0825h in Aalst en om 0920h stond ik hier op Louiza klaar met de auto geparkeerd. Ik heb deze keer wel niet de E40 gevolgd.

Met de auto is trouwens niets mis, wel met die mensen die echt niet anders kunnen dan maar blijven op elkaar knallen. Was er geen accident er was geen probleem.

Fuck de trein zenne :) Kheb dat een jaar gepakt en dan nog een jaar enkel af en toe. Uiteindelijk was dat even onbetrouwbaar + eerst de fiets op, dan de trein, da de metro. In de trein en in de metro altijd rechtstaan gelijk beestenvervoer. Kan mij op zich niets schelen moest het ook snel en betrouwbaar zijn maar dat is het dus niet. Ik heb een firmawagen maar het werk betaalt ook treinabbo etc... als ik dat wil. Dus ik kijk enkel naar comfort en vooral _tijd_.

's Avonds ben ik steevast rond 1800h thuis (om 1700h vertrekken).

En op woensdag en vrijdag is er minder volk en dan ben ik nog veel sneller.

Vinceness

Legacy Member
nixie zei:
Zucht.

Die kan geen 5 tonen lager zingen.
Net door wat er met hem gaande is.
Dat is hier een mega "cry for help"

Laat diegene die op hem willen reageren op een positieve manier dat doen.

De mensen die negatief op hem reageren, zijn dat beginnen door doordat hij zelf zijn negativiteit op hen is beginnen spauwen. Als mensen hem proberen constructief (maar kordaat) advies te geven om zijn leven in handen te pakken, dan antwoordt hij met een essay over hoe de maatschappij hem in de steek heeft gelaten en dat "dat soort posts" nu exact is waarom hij geen voeling met de maatschappij heeft etc.

Hij externaliseert zijn problemen, wat wil zeggen dat hem bepamperen niet gaat helpen. Dan bekrachtigt ge gewoon zijn idee dat het allemaal niet zijn schuld is en het inderdaad komt door die stoute maatschappij die niks voor hem doet. Hij moet beseffen dat hij zelf de middelen heeft om er iets aan te doen, en die middelen ook daadwerkelijk gebruiken. Hij praat over masteropleidingen op 3 maand afronden, maar intussen zit hij sinds die opmerkelijke uitspraak al een maand op zijn gat, niks te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan