Lakigigar
Legacy Member
glashelder zei:Mwoa, ik ben al enorm ver gekomen in mijn angsten en gedoe, maar sporten/lopen als andere mensen het kunnen zien, blijft toch wel een dingetjeOok fitnessen of dansen of zo. 'k Heb dan altijd schrik dat ze mij gaan zien en denken dat ik raar loop/dans/fitness, dat ik mij belachelijk ga maken, er raar ga uitzien,... 't Slaat echt nergens op en dat begint nu pas wat weg te gaan (dit weekend gedanst op een concert zonder dat ik zat was
). Dus lopen is ook echt iets dat ik nooit zou gedaan hebben, in strakke kleren mij moe en zweterig maken waar iedereen kan zien hoe een slechte conditie ik wel niet heb en dan gaan ze allemaal over mij oordelen en oh nee, ik blijf wel gewoon binnen!
Bussen/treinen was vroeger ook niets, maar dat heb ik overwonnen. Al zal ik me toch iets minder op mijn gemak voelen wanneer ze overvol zitten.
En begrijp je nu deels waarom ik het zo heb op die maatschappij. De maatschappij heeft mij deels kapot gemaakt. Gewoon kapot gemaakt. Op allerlei manieren. Door iemand die al zoveel problemen heeft, gewoon nog eens te gaan pesten ook en nog een beetje meer te gaan traumatiseren.
@Sneeuwstorm: migraine? Hoe dan? Ik had geen hoofdpijn? Al heb ik ooit gedacht dat ik veel last had van oogmigraine (door autoziekte en te fel zonlicht/mist en ik had ook flitsen wanneer ik niet ging gaan slapen, dan krijg ik flitsen ook (vooral in de ochtend met het daglicht).
@Tonerider toen vroeg ik er om, en neemde ik ze twee weken maar stopte ik (ik weet niet meer waarom). Mocht ik ze nu nemen, is dat gewoon een gevaar, omdat het een laagdrempelige manier is om zelfmoord te plegen. Ik heb geen zin om me bijvoorbeeld voor een trein te gooien, dat zou ik ook nooit durven/doen.
Ook fitnessen of dansen of zo. 'k Heb dan altijd schrik dat ze mij gaan zien en denken dat ik raar loop/dans/fitness, dat ik mij belachelijk ga maken, er raar ga uitzien,... 't Slaat echt nergens op en dat begint nu pas wat weg te gaan (dit weekend gedanst op een concert zonder dat ik zat was
Kheb dat een jaar gepakt en dan nog een jaar enkel af en toe. Uiteindelijk was dat even onbetrouwbaar + eerst de fiets op, dan de trein, da de metro. In de trein en in de metro altijd rechtstaan gelijk beestenvervoer. Kan mij op zich niets schelen moest het ook snel en betrouwbaar zijn maar dat is het dus niet. Ik heb een firmawagen maar het werk betaalt ook treinabbo etc... als ik dat wil. Dus ik kijk enkel naar comfort en vooral _tijd_.