fraCk
Legacy Member
Welke is het 2e? (AF zit ik ook)FroFro zei:niemand heeft me graag precies, ben vandaag op 2 fora keihard afgeweze![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke is het 2e? (AF zit ik ook)FroFro zei:niemand heeft me graag precies, ben vandaag op 2 fora keihard afgeweze![]()
fraCk zei:Welke is het 2e? (AF zit ik ook)

Haha ja tis iets appart. Sommige willen zich "bewijzen" denk ikFroFro zei:lol, wa voor een idioot gedoe is me da daar![]()

fraCk zei:Haha ja tis iets appart. Sommige willen zich "bewijzen" denk ik![]()
Ik bedoel in dat topicStancke zei:Valt toch nog mee?
of ligt dat aan mij?
fraCk zei:Ik bedoel in dat topicof ligt dat aan mij?
Die stelt idd veel vragen..
http://rebelrockrunners.org/gallery/d/15309-2/ban_him.jpg


?therapy? zei:Discobitch - C'est pour la petite bourgeoisie![]()

Nee, ik snap hem ni.Springfield zei:ga je uw zelf trakteren met boterham en kaas en als je super veel honger hebt nog een plak hesp erbij?![]()
Snor laten groeien, dat helpt!BaBsie zei:Wat wel redelijk irritant is aangezien ik nie wil da mensen mij zien als 16-18-jarige![]()
TheAccountant zei:9u onmenselijk ??? gij mankeert iets.
pff ziek aan't worden... hoesten, keelpijn, snot... joy

TheAccountant zei:pff ziek aan't worden... hoesten, keelpijn, snot... joy
hier ook -_-Illcat zei:Join the club!
hawkeye zei:daarjuist eens mijn beenhaar getrimd >< (kvond het te lang worden, ik kon er vlechten in leggen)
nooit nimeer, er is precies een beetje van mijn mannelijkheid weg![]()
moe ik ook es probere :d