Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:

Argh, stitches, waarom heb ik gekeken! :p
Ma tval nog goed mee precies.

Hopelijk draagt de radiatie wat bij tot een goed herstel. Ik duim er alvast superhard voor!

En spijtig van uw vakantie :( Das altijd een merde om zoiets te moeten doen.
Houden ze op school trouwens geen rekening met alles?

SweetEmmaRose

Legacy Member
BaBsie zei:
Argh, stitches, waarom heb ik gekeken! :p
Ma tval nog goed mee precies.

Hopelijk draagt de radiatie wat bij tot een goed herstel. Ik duim er alvast superhard voor!

En spijtig van uw vakantie :( Das altijd een merde om zoiets te moeten doen.
Houden ze op school trouwens geen rekening met alles?

Ty :hug:

Valt nog af te wachten, vandaag weer met de ombuds gaan praten. Voor de examens kunnen ze niks doen, volgend jaar adviseren ze mij in te schrijven voor minder studiepunten omdak dan wel wa mis en misschien permanente evaluatie vakken (zal het lessenrooster moeten checken), dikste kut is de fotoopdrachten die ik nog moet afgeven die gaan vrees ik nimeer lukken en da moet nog geregeld worden.

Babs

Legacy Member
Smeerlappen, kvind da echt nie kunnen eerlijkgezegd.
Alsof alles nog niet erg genoeg is, geven ze er nog ne schep bovenop.

Spijtig van die foto-opdrachten, ik kan mij voorstellen dat ge daar enorm veel energie wilt insteken ma dat ge door tijdsgebrek nu niemeer kunt.

SweetEmmaRose

Legacy Member
BaBsie zei:
Smeerlappen, kvind da echt nie kunnen eerlijkgezegd.
Alsof alles nog niet erg genoeg is, geven ze er nog ne schep bovenop.

Spijtig van die foto-opdrachten, ik kan mij voorstellen dat ge daar enorm veel energie wilt insteken ma dat ge door tijdsgebrek nu niemeer kunt.

Yup, en t zijn net de leukste opdrachten :(

protnie

Legacy Member
Moest deze ochtend op de fiets mijn neus snuiten maar heb dan soms het probleem dat ik geen lucht krijg, heb dat wel enkel 's ochtends. Krijg dan braakneigingen.
Deze ochtend bleef het niet bij neigingen.

Stabby

Legacy Member
protnie zei:
Moest deze ochtend op de fiets mijn neus snuiten maar heb dan soms het probleem dat ik geen lucht krijg, heb dat wel enkel 's ochtends. Krijg dan braakneigingen.
Deze ochtend bleef het niet bij neigingen.

Ik had ook zoiets gisteren, kmoest echt hard hoesten maar der kwam meer uit dan ik had verwacht.

protnie

Legacy Member
Stabby zei:
Ik had ook zoiets gisteren, kmoest echt hard hoesten maar der kwam meer uit dan ik had verwacht.
Stond daar dan echt van wtf :/
Maar snel terug naar huis gefietst en andere kleren aangetrokken en fiets wat afgekuist :unsure:

Selderijstok

Legacy Member
Pffffffffffffffffff, een richting kiezen voor volgend jaar is echt nie simpel hé :confused:

Bosvos

Legacy Member
kak! Ben wat fragmentjes uit een aflevering van The Dukes of Hazzard aan het knippen voor iemand, alle zever eruit en enkel de autotoestanden overhouden. Nu dat het af is merk ik pas dat alles in het Italiaans gesproken is (veel is dat nu niet met enkel auto's, maar toch irritant).

Kan ik opnieuw beginnen :')

Prodigy

Legacy Member
Dude87 zei:
blijkbaar was ik zaterdag in de boeien geslagen van de federale politie, heb ik ook gecrowdsurft waarna ik neergevallen was op de rand van een statief met mijn nek en heb ik ook in de ballen gegrepen van een homo die vroeg aan mij om eens van bil te gaan waarna em mij in de grond smeet (waarvan ik wss de 2 openliggende wonden heb :sop:


kben nie goe bezig, en zeker al nie als het op blackouts aankomt blijkbaar :unsure: kem al da nieuws gehoord van vanavond :sop:

Als da echt hier allemaal waar is wat ge ier steeds komt vertellen, dan vrees ik dat gij uw lichaam en dan int bijzonder uwe lever serieus naar zijn limieten aant duwen zijt ze. :p

Papam

Legacy Member
Onlangs ontdekt dak morgen weer naar school moet, wat ben ik toch gelukkig

Carrion

Legacy Member
Prodigy94 zei:
Als da echt hier allemaal waar is wat ge ier steeds komt vertellen, dan vrees ik dat gij uw lichaam en dan int bijzonder uwe lever serieus naar zijn limieten aant duwen zijt ze. :p

9lives regel nr. 1: nooit iets geloven wat door Dude87 gepost is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan