Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

speeding.be

Legacy Member
Plut0r zei:
Klote NMBS
3 wagonnen met als gevolg een overvolle trein met gepensioneerden
Die bejaarden moeten toch plaats afstaan? Die rijden gratis! Gans den dag pendelen ze van Maasmechelen naar Oostende. Enkel en alleen om de jonge gasten te PESTEN !

Adelbert

Legacy Member
Mijn ergernis van vandaag is, dat je niet rustig de achterkant van je doos cornflakes kan lezen zonder politieke gezever erop te zien. Het is echt onvoorstelbaar, dat je nu juist voor de verkiezingen niets anders hoort en anders op een normale doordeweekse dag in het jaar met moeite iet over de politiek hoort.

Er gebeurt nu echt bitter weinig om dat elke politicus / politieke partij bang is om iet verkeerd te doen en stemmen te verliezen. Maar toch staan ze met groot geweld de dingen te verkondigen die mis gaan (van een andere partij weliswaar). En het erge aan heel deze zaak is, DAT HET ELKE 2 JAAR zo is. Met als gevolg dat er eigenlijk VEEL MEER kan gebeuren, maar omwille van politieke campagne voeren, en er wel altijd "binnenkort verkiezingen zijn" bitter weinig gebeurd.

GMotha

Legacy Member
Ik stem prolly op de PVDA, niet omdat ik me erin vind (verre van zelfs): het is zowat hetzelfde als ongeldig stemmen en ik heb er wel wat medelijden mee^^

Dennoman

Legacy Member
GMotha zei:
Ik stem prolly op de PVDA, niet omdat ik me erin vind (verre van zelfs): het is zowat hetzelfde als ongeldig stemmen en ik heb er wel wat medelijden mee^^
LiDe hier. Ben het geknoei van de grote partijen beu en mijn stemprofiel stemt trouwens ook het hardst overeen met de liberaal-democraten. Hopelijk staan ze op de lijst bij ons, weet niet of er iemand opkomt.

Ik stik alleszins liever dan te stemmen op LDD.

e.House

Legacy Member
Dennoman zei:
LiDe hier. Ben het geknoei van de grote partijen beu en mijn stemprofiel stemt trouwens ook het hardst overeen met de liberaal-democraten. Hopelijk staan ze op de lijst bij ons, weet niet of er iemand opkomt.

Ik stik alleszins liever dan te stemmen op LDD.

Daar gade toch niet op kunne stemmen hoor, die komen enkel in Wallonie en Brussel op. Daarbij is die Rudy Aernoudt weg, en zijn er voor de rest enkele extreem rechtsen aan het roer.

Dennoman

Legacy Member
e.House zei:
Daar gade toch niet op kunne stemmen hoor, die komen enkel in Wallonie en Brussel op. Daarbij is die Rudy Aernoudt weg, en zijn er voor de rest enkele extreem rechtsen aan het roer.
Grmbl, great.

Why oh why is er geen deftige sociaal-liberale partij? :(
Misschien dan toch maar op Vivant deze keer. Stomme kartelvorming :(

noreeeee

Legacy Member
Dennoman zei:
Grmbl, great.

Why oh why is er geen deftige sociaal-liberale partij? :(
Misschien dan toch maar op Vivant deze keer. Stomme kartelvorming :(
SLP? met dieje dikke

Dennoman

Legacy Member
God, right, vroeg me al af waar Lambert weer zat, kon niet op de naam komen.

Well, ik denk dat we het partijtje gevonden hebben. Vroeger was het ook al SP-A of Spirit, dus dit past mooi in het rijtje.

Arifiene

Legacy Member
Ik pas nergens bij.
Ik ben te groen voor liberaal, maar niet genoeg socialist voor Groen (en al zeker niet genoeg voor Spa), maar kben ook rechtser dan de meeste liberalen, doch niet rechts genoeg voor LDD of VB.

Kwil eigenlijk gwn een liberaal beleid dat zich meer focust op milieu, voortstrevende thema's en behoud van de Vlaamse cultuur.
Maw: Ik ben eraan voor de moeite, kan evengoed niet gaan stemmen.

edit: Die stemtesten zijn echt brol. Wat kan dat mij nu schelen of menne kleine ooit een dure schoolreis zou mogen maken of niet. Met hun stomme vragen.

Dennoman

Legacy Member
Arifiene zei:
edit: Die stemtesten zijn echt brol. Wat kan dat mij nu schelen of menne kleine ooit een dure schoolreis zou mogen maken of niet. Met hun stomme vragen.
²

Ge moet al politiek waarnemer zijn om een deftige mening te hebben over nog maar de helft van die vragen, laat staan die test volledig in te kunnen vullen.

BleKKie

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik pas nergens bij.
Ik ben te groen voor liberaal, maar niet genoeg socialist voor Groen (en al zeker niet genoeg voor Spa), maar kben ook rechtser dan de meeste liberalen, doch niet rechts genoeg voor LDD of VB.

Kwil eigenlijk gwn een liberaal beleid dat zich meer focust op milieu, voortstrevende thema's en behoud van de Vlaamse cultuur.
Maw: Ik ben eraan voor de moeite, kan evengoed niet gaan stemmen.

edit: Die stemtesten zijn echt brol. Wat kan dat mij nu schelen of menne kleine ooit een dure schoolreis zou mogen maken of niet. Met hun stomme vragen.

Dat schetst nu eens perfect wat ik ook zou willen, dus heb ik het ook vlaggen :angry:

n9ne

Legacy Member
Ik ga der een peteken op tekenen 8-)

ot : ouders, krijg echt meer en meer goesting om ze is te slappen ofzo. Kwas gisteren bij een vriendin blijven slapen, khad gezegd da we rond 9uur gingen opstaan. Om 9.45 bellen ze om te zien waar ik blijf... Bij het thuiskomen verwelkomt mijn vader mij met de zin : " ge zijt gans ziek zeker?". Mijn ma :" En waar bleeft ge?, wa hebt ge gedaan? hoe laat zijt ge gaan slapen, welke film wast, en waarom moet ze niet naar school vandaag, blablabla." Verder hebbik mijn ma moeten helpen de ruiten kuisen, het gras + dat van de buren afrijden, mijn pa zijn belastingsbrief, waar ik totaal niets over weet, moeten helpen invullen + die van mijn ma. Ondertussen was mijn ma al aan het roepen tegen mij want ze was dat tokengedoe kwijt, en dat is natuurlijk mijn fout.

En oja, omdat ik ergens bleef slapen voor één nacht zou ik die vriendin haar thuisnummer hebben moeten geven voor als er iets was. Gsm, anyone?

Dat lijken allemaal maar kleine dingen, maar ze beginnen hier iedere dag op te stapelen en ik begin het serieus beu te worden.

Temale

Legacy Member
Die bejaarden moeten toch plaats afstaan? Die rijden gratis! Gans den dag pendelen ze van Maasmechelen naar Oostende. Enkel en alleen om de jonge gasten te PESTEN !

die bejaarden hebben het land waar je woont gebouwd en verzorgd.. toon wat respect asshole.

ZackWhite

Legacy Member
forn9 zei:
Ik ga der een peteken op tekenen 8-)

ot : ouders, krijg echt meer en meer goesting om ze te laten inslapen ofzo. Kwas gisteren bij een vriendin blijven slapen, khad gezegd da we rond 9uur gingen opstaan. Om 9.45 bellen ze om te zien waar ik blijf... Bij het thuiskomen verwelkomt mijn vader mij met de zin : " ge zijt gans ziek zeker?". Mijn ma :" En waar bleeft ge?, wa hebt ge gedaan? hoe laat zijt ge gaan slapen, welke film wast, en waarom moet ze niet naar school vandaag, blablabla." Verder hebbik mijn ma moeten helpen de ruiten kuisen, het gras + dat van de buren afrijden, mijn pa zijn belastingsbrief, waar ik totaal niets over weet, moeten helpen invullen + die van mijn ma. Ondertussen was mijn ma al aan het roepen tegen mij want ze was dat tokengedoe kwijt, en dat is natuurlijk mijn fout.

En oja, omdat ik ergens bleef slapen voor één nacht zou ik die vriendin haar thuisnummer hebben moeten geven voor als er iets was. Gsm, anyone?

Dat lijken allemaal maar kleine dingen, maar ze beginnen hier iedere dag op te stapelen en ik begin het serieus beu te worden.

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan