Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeronimo_jd

Legacy Member
hoofdschooier zei:
en wat zegt ge dan over mensen die op wandelafstand van school wonen?
Ik bijvoorbeeld ga volgend jaar naar de KHM, da's 5 minuten fietsen, ben ik dan geen echte student? Of moet ik naar Gent gaan om echte student te kunnen zijn?

Studeren gaat imo nog altijd om het behalen van uw diploma en niet om het beest uit te hangen, dat kunt ge ook als ge thuis studeert ;)

Ik zou natuurlijk ook niet op kot gaan als de school op 5 minute van mijn deur is. Mijn uitspraak ging over kotstudenten.

Temale

Legacy Member
Elke paar dagen gedurende een tiental minuten een nogal stekende pijn ter hoogte van mijn hart, steeds als ik zit, en als ik dan probeer recht te staan of mijn linkerarm probeer te bewegen doet het nog veel meer zeer.

indien je rookt = stop er onmiddellijk mee.. dit kan een teken van verkalking van je bloedaderen zijn.

Matt.

Legacy Member
Wat dat te maken heeft met een "echte" student zijn, ontgaat me volledig...

Ik, en niemand van mijn vrienden trouwens, krijg geen eten mee van thuis, of 't is es een cake ofzo, aangezien dak da nie ga beginnen bakken op kot. :p

Tijdens de blok zijn er bij ons op de gang alleen maar feestende studenten die blijkbaar willen bissen of een te makkelijke richting doen, dus dan studeer ik liever thuis.

Bad Religion

Legacy Member
gisteren nog eens met de fiets weggeweest ...

achterband plat gestoken -_- heb ik nog te voet kunnen gaan

jeronimo_jd

Legacy Member
matthi_182 zei:
Wat dat te maken heeft met een "echte" student zijn, ontgaat me volledig...

Ik, en niemand van mijn vrienden trouwens, krijg geen eten mee van thuis, of 't is es een cake ofzo, aangezien dak da nie ga beginnen bakken op kot. :p

Tijdens de blok zijn er bij ons op de gang alleen maar feestende studenten die blijkbaar willen bissen of een te makkelijke richting doen, dus dan studeer ik liever thuis.

Ge moet mijn uitspraak nu ook ni te serieus pakken he ;)

Temale

Legacy Member
mijn ergernis: daarnet all in gegaan met AA v 66, die lul krijgt een 6 op de flop :( en het was een $4 tourney waar ik in de top 10% stond.

tragezot

Legacy Member
matthi_182 zei:
Wat dat te maken heeft met een "echte" student zijn, ontgaat me volledig...

Ik, en niemand van mijn vrienden trouwens, krijg geen eten mee van thuis, of 't is es een cake ofzo, aangezien dak da nie ga beginnen bakken op kot. :p

Tijdens de blok zijn er bij ons op de gang alleen maar feestende studenten die blijkbaar willen bissen of een te makkelijke richting doen, dus dan studeer ik liever thuis.



Ik kook ook altijd zelf.

'k Wil volgend jaar veranderen van kot maar wat gij aanhaalde op 't einde is zo wat het enige sterke punt, buiten de prijs, dat me tegenhoudt. Ik zit hier altijd alleen dus ik heb van niemand last. 'k Wil het echt niet meemaken dat ik volgend jaar niet kan studeren op mijn kot want thuis doe ik niks. En mijn ouders overhalen om een appartement te huren, zit er ook niet in.

Matt.

Legacy Member
Hopelijk volgend jaar beter, de grootste lawaaimaker verandert van kot. :p Misschien komt ie wel naar jouw gebouw. ;p

Hoe slecht is koffie me suiker wel nie. 'k Voel mij al heel de week wa duizelig, kzeg kzal es wa suiker in menne koffie doen. Nie te zuipen man.

Atrox

Legacy Member
Temale zei:
mijn ergernis: daarnet all in gegaan met AA v 66, die lul krijgt een 6 op de flop :( en het was een $4 tourney waar ik in de top 10% stond.

Tja, het risico van pre-flop all-in gaan. Zelf doe ik da bijna nooit, te gevaarlijk.

freakykiller

Legacy Member
Doe ik soms wel als ik A heb of 2 van dezelfste soort (waarvan de A een is) als het zo'n lame gast is die de blinds zit te pakken

Temale

Legacy Member
Die ging ALL IN en ik had AA... de rest folded, wat moest ik doen ? ook folden ? met AA zijn je odds altijd minstens 81% dacht ik...

Crashtestdummy

Legacy Member
kem zeer aan mijn knie en rug van te vallen (maar hoe wetek nie)

kakature

Legacy Member
wel ik speelde daarnet een toernament van 100 dollar en ik had QQ voor de flop en ik ga allin en iemand called met ak en hij krijgt zijn a :angry:

echt kakspel soms he poker :)

CuRv3

Legacy Member
Weet je ik ging dus all-in voor de flop he, zo dat er nog geen kaarten liggen met KK en die ene had dus TT en dan komt er zo 6 9 8 7 3 he en dan verliesde zomaar 1200 dollar pot.

EagleEye

Legacy Member
Ik ben blijkbaar verdwaald in het pokerforum :sad: en ik maar denken dat ik in de ergernissenthread zat.

Help!

Temale

Legacy Member
wel ik speelde daarnet een toernament van 100 dollar en ik had QQ voor de flop en ik ga allin en iemand called met ak en hij krijgt zijn a

dit is meer dan normaal, zijn kans was dan 51% denk ik... QQ all in pre flop is looking for probs imo

CuRv3

Legacy Member
Temale zei:
dit is meer dan normaal, zijn kans was dan 51% denk ik... QQ all in pre flop is looking for probs imo

heb je misschien ook tips voor mijn hand, want ik verloor daar het kindergeld van mijne zoon. Hij kon daardoor niet mee op schoolreisje.

Parnakra

Legacy Member
Parnakra zei:
Aja, ik had zo es KK, enja, da zijn 2 dezelfde kaarten, dus ik dacht FOK ME I'M FAMOUS EN KHEB EEN HAND. Dusja, ik wa raisen é, ge kent da :):):):):)

ma wete, fok zeg, dan called er ene me 10Js, enja, ik was dus all-in me ne smile op mijn gezicht é :) <---- azo dus

Komen der wel geen 3 van dezelfde soort gelijk van zijn 10J (ja, kweetnie hoe da noemt, ben nie mee me al die pokertermen lolol :)))

Sickest day of my life, troo story.

Peace out. xxxx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan