Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Same here, ik heb gelukkig ne zetel om in te maffen zodat ik hier eigenlijk nooit buiten moet. Kan hier trouwens zoveel lawaai maken als ik wil, niemand hoort iets
Koelkast & kast liggen meestal ook wel vol eten/drank.
kil911ler zei:Zoveel mensen op mn msn-lijst die diene vervelende worm hebben... ie zendt dan offline berichten naar alle mensen toe met een zogezegd link waar er foto's zijn van jou enzo. Heb deze avond al 10x die worm in actie gezien... waarom blijven mensen daar toch inlopen?![]()

a143290 zei:Idd, precies of heel mijn lijst heeft die ook![]()
a143290 zei:Idd, precies of heel mijn lijst heeft die ook![]()
(Inc)PHOENIX zei:per ongeluk 10 seconden van eurosong gezien.. was te veel
EagleEye zei:Haha, mijn moeder blijft altijd wakker tot 3-4 uur snachtsdan komt ge in een stuk van de nacht thuis na uitgaan, en dan zit die nog vrolijk aan de computer te werken >_> zelfde met midnight snacks
Mijn ouders slapen gelukkig ook in het verste punt van het huis, en kunnen niks horen van het lawaai dat ik heel de nacht maakelektrische gitaar, gamen, films zien met surround enzo... 's wel chill
a143290 zei:Idd, precies of heel mijn lijst heeft die ook![]()
freakykiller zei:Gij waar die gast uit een marginale familie zeker ? Porsche enzo ?
Wel leuk als ge zo alles kan doen zonder gehoord te worden !
fireflymr zei:corrected
Preske zei:mijn lijst heeft daar gelukkig weinig last van.
zo ene keer in de 2-3 maand 1 iemand.
maar er is hier een die hier meer dan ee jaar last van gehad heeft, en elke keer heb ik haar gezegd "ge hebt ne virus".
op den duur was ik het zodanig beu dak haar geblokt heb.
Het is hier ook weer van dat :/kil911ler zei:Zoveel mensen op mn msn-lijst die diene vervelende worm hebben... ie zendt dan offline berichten naar alle mensen toe met een zogezegd link waar er foto's zijn van jou enzo. Heb deze avond al 10x die worm in actie gezien... waarom blijven mensen daar toch inlopen?![]()

Yep, hier ook. Zeker 10 mensen.kil911ler zei:Zoveel mensen op mn msn-lijst die diene vervelende worm hebben... ie zendt dan offline berichten naar alle mensen toe met een zogezegd link waar er foto's zijn van jou enzo. Heb deze avond al 10x die worm in actie gezien... waarom blijven mensen daar toch inlopen?![]()
Jij woont in hetzelfde bejaardentehuis als ik zie ik?matthi_182 zei:'t Is blok, ik studeer thuis want ik kan hier beter studeren dan op m'n kot.
't Is alweer ruzie vanaf dag 1.
Net nog gelopen, douchke gepakt, ma mijn ouders alweer boos da ze wouden gaan slapen en da ik hier nog half het kot "op stelten zet".
Dan zagen da ik het raam moet dichtdoen omdat het aan 't watergieten is, terwijl mijn rolluiken dicht zijn en er geen druppel water binnenkomt.
Ze hebben een totaal ander bioritme, ik leer tot 1-2h en slaap dan tot 11h. Ik ontbijt dan niet want om 12h eten we middageten. Zijn ze boos da ik nie ontbijt. 's Nachts mag ik dan ook niets meer klaarmaken "want da maakt teveel lawaai en wij willen rustig slapen".
's Morgens kunnen ze dan zogezegd ook niets doen omdat ik nog slaap, terwijl ze door de week alletwee gaan werken. Als ze dan al thuis zijn 's morgens mogen ze gerust doen wa ze willen want ik slaap toch vast, ze mogen nog een bom naast mijn bed droppen. Ma hoe vaak ik da ook zeg, ze luisteren nie en komen daar ook telkens weer over zagen.
Morgen is 't zondag, en iedereen slaapt hier alweer. Want o wee als ze niet het eerste brood bij de bakker hebben!

Yes, kheb ook een frigo op men kamerSweetEmmaRose zei:Heeft niemand een stash op hunne kamer staan? Het ligt hier VOL eten
Voornamelijk wel omda ik veel te fucking lui ben om heeeeeeeleemaal na benede te gaan om eten te hale![]()
. Fruitsap, toblerone, dr pepper, etc etc
.Ik had een slaapbed, kheb da eruit gesmeten, tis toch maar 2 meter lopen naar men andere kamer (met tweepersoonbed, way more comfy) en dat ding nam teveel plaats in.NotoriousP zei:Same here, ik heb gelukkig ne zetel om in te maffen zodat ik hier eigenlijk nooit buiten moet. Kan hier trouwens zoveel lawaai maken als ik wil, niemand hoort iets
Koelkast & kast liggen meestal ook wel vol eten/drank.
.Omdat ze dom zijn.kil911ler zei:Zoveel mensen op mn msn-lijst die diene vervelende worm hebben... ie zendt dan offline berichten naar alle mensen toe met een zogezegd link waar er foto's zijn van jou enzo. Heb deze avond al 10x die worm in actie gezien... waarom blijven mensen daar toch inlopen?![]()
In mijne lijst is dat ook, elke ochtend staan er zo 5 nieuwe berichtjes klaar "OMG ChECK IT OUT!! www.sweetstufff.comorgnet" of zoiets in den aard. En zelfs als ge ze ne link stuurt naar deze sticky moeten ze nog altijd weten hoe een computer werkt, wat bij de meeste mensen jammer genoeg niet het geval is. 
Geen van de drie eigenlijk... In afstand is dat wel heel groot (hun slaapkamer en veranda zijn gewoon aanbouw aan het huis), maar in #kamers is het wel een enorm klein huis (klein kamertjes ook)...Preske zei:ofwel moet gij een wreed groot huis, dikke muren, of potdove ouders hebben.
ik zit hier ook in (bijna) het verste punt ivg met m'n ouders, en als alletwee de deuren toe zijn moet ik nog maar aan m'n gat krabben en ze komen al klagen van het lawaai.
en mijn pa wordt wakker van vogels die buiten op het dak zitten, dus dat kan het ook al neit zijn. Tis gewoon echt ver genoeg dat ge niks kunt horen. 
Nooby4Ever zei:jij luisterd gewoon zachte muziek
mijn ouders willen geen frigo op mijn kamer want dan ga ik er wonen volgens hun ^^
.
.Arifiene zei:Yep, hier ook. Zeker 10 mensen.
Jij woont in hetzelfde bejaardentehuis als ik zie ik?
Men ma kwam vorige week om 9u slapen.
'Kan die muziek stiller?'
*kijkt op klok*
*Nee.*
Komaan zeg :/. En wrm gaat ze dan slapen? Omdat men pa naar iets kijkt dat haar ni interesseert. I mean, doe dan iets anders eh :/.
Yes, kheb ook een frigo op men kamer. Fruitsap, toblerone, dr pepper, etc etc
.
Ik had een slaapbed, kheb da eruit gesmeten, tis toch maar 2 meter lopen naar men andere kamer (met tweepersoonbed, way more comfy) en dat ding nam teveel plaats in.
Ik ijver nog voor ne microgolf op men kamer, maar men ma weigert.
Voorlopig.
@fireflymr: Ik denk dat je NotoriusP bezwaarlijk marginaal kunt noemen.
't Is just van 't zelfde hier. Ma soit, ze gaat sowieso nooit later dan 23h slapen.
Hier ook. Begin te vermoeden dat ik hem eigenlijk ook heb en ik klik nochtans nergens opa143290 zei:Idd, precies of heel mijn lijst heeft die ook![]()

Studeer dan op kot.matthi_182 zei:'t Is just van 't zelfde hier. Ma soit, ze gaat sowieso nooit later dan 23h slapen.
Dr pepper, hoe krijgt ge da binnen.![]()
