Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
mach1en zei:
mja tis gewoon, als me blik bijna leeg is (datter zo nog een heel klein beetje inzit), na een uur ofzo drink ik daar per ongeluk nog is van:p en dan ist echt bwaaak.

ja idd, ge weet dat er niets meer in zit maar toch nog dat klikje :p
:puke:

EternalSilence

Legacy Member
:doh:
docent denkt dat het examen verplaatst is naar 3/6, maar het is 9/6

rap ffkes een mail gestuurd
want als hij het toch op 3/6 wil laten doorgaan .. dan zit ik weer met 2 zware wiskunde examen op de zelfde dag , die vlak achter elkaar zijn :eek:

Nuja, veel kan die normaal gezien niet doen.
Aangezien hij een document heeft ondertekend waarop hij verklaart om dat examen voor mij op 9/6 te laten doorgaan

Ronnie86

Legacy Member
vandaag mnne kater binnegedaan bij dierenarts :(

opt eerste zicht denkt em aan nen tumor of een abscess.
kat is al 20 jaar.

lttuvix

Legacy Member
Gisteren voor de 5de keer bedreigd geweest door een tiener. Achteraf nog een dreigtelefoon gekregen van een mama
Ik hou van men werk enzo, ma ik sta in de kindergroep. Ik zorg dat de kinderen veilig zijn enzo, ma als tienerbegeleiding steken laat vallen dan valt zowel mijn als de kinderen hun veiligheid weg.
En da maakt me aan ene kant ongerust, en het laait veel wrevels op.

KiPpIe

Legacy Member
Dreigtelefoon van een mama?
Als in: "Ik ga klacht indienen", of eerder van "Ik ga u openrijten met een mes!" ?

EternalSilence

Legacy Member
Neef van 22 jaar die net een transport bedrijf heeft opgekocht, na zijn studie's.
Heeft grootste plannen, hij heeft 3 - 4 vrachtwagens bij gekocht.

En nu wil die stukken weide die naast ons deur liggen, huren, om daar al zijn materiaal op te zetten.

:sop:

Familie zit vol van de bedrijfsleiders en net naast ons huis is er echt nog pakken veel braakliggend terrein maw: ze gaan het allemaal hier komen zetten.

ClayDavis

Legacy Member
lttuvix zei:
Gisteren voor de 5de keer bedreigd geweest door een tiener. Achteraf nog een dreigtelefoon gekregen van een mama
Ik hou van men werk enzo, ma ik sta in de kindergroep. Ik zorg dat de kinderen veilig zijn enzo, ma als tienerbegeleiding steken laat vallen dan valt zowel mijn als de kinderen hun veiligheid weg.
En da maakt me aan ene kant ongerust, en het laait veel wrevels op.

Details, context puhleaz

NotoriousP

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Neef van 22 jaar die net een transport bedrijf heeft opgekocht, na zijn studie's.
Heeft grootste plannen, hij heeft 3 - 4 vrachtwagens bij gekocht.

Amai dieje jongen heeft al hard gewerkt in zijn leven...

BlackOccult

Legacy Member
iamhollywood zei:
Echt eh. :p
Die van het fruit-en groentekraam 'ja in Amerika kunt ge zo nog iets verwachten maar hier..' :lol:

Maar dat was wel de enige mogelijkheid om geld af te halen.. best zien dat ik steeds genoeg cash geld op zak heb.

Maar ik ben er daarstraks langs gereden en ik heb echt geen flauw idee over welke het gaat.. Ik dacht dat het ging over die aan de brasserie 'Centro' recht voor de Prémaman, maar daar staat één en daar is niks aan?

Black Hawk

Legacy Member
Tis warm in men kamer :p

heb echt geen radiator nodig in men kamer, als ik men pc een paar uren laat aan staan is de temperatuur al een paar graden gestegen...

heeft zo zijn voor en nadelen

EDIT: oja hoe kon ik het vergeten, de regen vandaag ergerde mij ook enorm!

iamhollywood

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Maar ik ben er daarstraks langs gereden en ik heb echt geen flauw idee over welke het gaat.. Ik dacht dat het ging over die aan de brasserie 'Centro' recht voor de Prémaman, maar daar staat één en daar is niks aan?

Huh? staat er aan de Prémaman ook ene ? :o Ben daar de laatste weken zo vaak binnengestapt en dat spul is mij nog niet opgevallen:s.

Ik dacht dat er enkel ene was aan de andere kant.
Die stond vlak voor het straatje van die kippenboer, veritas, bakker, blokker, mobistar etc, vlakbij dat tankstation.

sink

Legacy Member
my god, er bestaan toch domme mensen..

mijn straat is afgesloten voor verkeer omdat er wegenwerken zijn, er staat wel een verbodsbord, maar soit.. hier ietsje verder kan niemand door..
t'is nu ruim na 23u, en er stopt hier een gigantische camion voor m'n deur, die kerel stapt uit, begint ffkes te vloeken, stapt terug in en zit dan vervolgens gedurende een minuut of 5 te manoeuvreren, op een haartje na ons hek omver gereden :sop:

edit: aargh, weeral ene, nu zo ene van de post :angry:

Atrox

Legacy Member
sink zei:
my god, er bestaan toch domme mensen..

mijn straat is afgesloten voor verkeer omdat er wegenwerken zijn, er staat wel een verbodsbord, maar soit.. hier ietsje verder kan niemand door..
t'is nu ruim na 23u, en er stopt hier een gigantische camion voor m'n deur, die kerel stapt uit, begint ffkes te vloeken, stapt terug in en zit dan vervolgens gedurende een minuut of 5 te manoeuvreren, op een haartje na ons hek omver gereden :sop:

edit: aargh, weeral ene, nu zo ene van de post :angry:

Ge kunt ook buitenkomen en dieje mens helpen? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan