Dezent1
Legacy Member
Een kind dat een tik krijgt is geen kindermishandeling, dus een beest dat een schok krijgt is ook geen dierenmishandeling.Jack The Ripper zei:Een blafband is dierenmishandeling.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een kind dat een tik krijgt is geen kindermishandeling, dus een beest dat een schok krijgt is ook geen dierenmishandeling.Jack The Ripper zei:Een blafband is dierenmishandeling.
Dezent1 zei:Een kind dat een tik krijgt is geen kindermishandeling, dus een beest dat een schok krijgt is ook geen dierenmishandeling.
Hun instinct moet afgesteld worden. Als je dat niet kan als eigenaar, moet je hem maar via de simpele weg disciplineren en een schokske geven.Yusifer zei:Als een kind een tik krijgt is het meestal omdat die iets doet dat niet mag EN weet dat het niet mag. Een hond daarentegen weet niet beter en volgt slechts zijn instinct.
Dezent1 zei:Hun instinct moet afgesteld worden. Als je dat niet kan als eigenaar, moet je hem maar via de simpele weg disciplineren en een schokske geven.
Een hond mag al blij zijn dat zijn eigenaar hem gered heeft uit een asiel. In een asiel heeft zo'n dier het slechter dan bij iemand thuis waar hij af en toe eens een schokske krijgt.
iddJack The Ripper zei:Mensen zoals gij zouden beter geen hond hebben.
Een beest dat een schok krijgt omdat hij waakt, omdat een ándere hond blaft (serieus) of omdat hij jankt, ja, dat is dierenmishandeling. Die blafband maakt geen onderscheid hé. Als je hond blaft, dan scheelt er iets. Hij heeft bijvoorbeeld verlatingsangst. Los je het probleem op met een blafband? Nee, je onderdrukt het alleen maar. Hond heeft nog altijd verlatingsangst maar jij hebt er geen last meer van, hoera?Dezent1 zei:Een kind dat een tik krijgt is geen kindermishandeling, dus een beest dat een schok krijgt is ook geen dierenmishandeling.
En waar zei ik dat die band 24/7 rond zijn nek moet? Als een dier in mijn straat 's nachts lawaai maakt, zou ik het ook waarderen als de eigenaar zorgt voor een oplossing.glashelder zei:Een beest dat een schok krijgt omdat hij waakt, omdat een ándere hond blaft (serieus) of omdat hij jankt, ja, dat is dierenmishandeling. Die blafband maakt geen onderscheid hé. Als je hond blaft, dan scheelt er iets. Hij heeft bijvoorbeeld verlatingsangst. Los je het probleem op met een blafband? Nee, je onderdrukt het alleen maar. Hond heeft nog altijd verlatingsangst maar jij hebt er geen last meer van, hoera?
Ik heb het toch ook nergens over 24/7? Ik neem aan dat mensen die band opdoen op momenten dat hij blaft. Dat is meestal als je er zelf niet bij bent (aangezien je anders zelf kan corrigeren of de hond gewoon geen reden heeft om te blaffen in het geval van verlatingsangst), dus dan wordt de hond gecorrigeerd voor dingen waar hij zelf niet aan kan doen in plaats van het probleem effectief op te lossen.Dezent1 zei:En waar zei ik dat die band 24/7 rond zijn nek moet? Als een dier in mijn straat 's nachts lawaai maakt, zou ik het ook waarderen als de eigenaar zorgt voor een oplossing.
Nachtrust is voor veel mensen belangrijker dan wat pedagogisch verantwoorde opvoeding nonsens met zo'n dier dat iedereen wakker houdt. Schokken die handel!
Dezent1 zei:Een kind dat een tik krijgt is geen kindermishandeling, dus een beest dat een schok krijgt is ook geen dierenmishandeling.
Karre zei:Wat verstaan we onder een tik? Want dat is ook wel al naar richting kindermishandeling toe.
Mathelas zei:Fruit is fruit... of je het nu één voor één opeet of gewoon snel een smoothie maakt, ik zie het probleem niet. :-/
Verstuurd vanaf mijn JY-G5 met Tapatalk
gumball4000 zei:Kaviaar is Kaviaar, of ge het nu op de "goeie" manier eet of tussen uw boterhammen met kaas.
Ge snapt m'n punt denkek wel ;-)
Mrsnugglie zei:Nee, ge zijt aan het zeiken. Een geschenk wordt aangewend zoals de ontvanger dat zelf wil.
gumball4000 zei:Kaviaar is Kaviaar, of ge het nu op de "goeie" manier eet of tussen uw boterhammen met kaas.
Ge snapt m'n punt denkek wel ;-)

gumball4000 zei:Ja tis de ma die de smoothie thuis heeft gemaakt en zelf opgedronken. Vriendin heeft er amper iets van gegeten.
