Iemand verderop in de straat heeft een klachtenbrief ingezonden om te zeggen dat het plein van onze buurt er erbarmelijk bij ligt, er wordt niet meer gesnoeid, het gras wordt niet meer afgereden (dat plein is eigendom van de stad) etc. Hij heeft volledig gelijk, maar de klootzak is wel degene die dat plein jaren gebruikt heeft (en waarschijnlijk nog steeds gebruikt) om zijn olie en hondendrollen en afval te dumpen, ik zou mij maar koest houden als ik hem was :') Ik weet nog vroeger, hun tuin lag vol hondendrollen (allé, die paar vierkante meter waar hun hond op mocht zitten), dus van tijd tot tijd namen ze de schop en smeten die kak gewoon over hun poort het plein op, of gingen ze die op het plein begraven.
Wat een hypocriete idioten wonen er hier toch, man man man.