Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
coldplayke zei:
Iemand verderop in de straat heeft een klachtenbrief ingezonden om te zeggen dat het plein van onze buurt er erbarmelijk bij ligt, er wordt niet meer gesnoeid, het gras wordt niet meer afgereden (dat plein is eigendom van de stad) etc. Hij heeft volledig gelijk, maar de klootzak is wel degene die dat plein jaren gebruikt heeft (en waarschijnlijk nog steeds gebruikt) om zijn olie en hondendrollen en afval te dumpen, ik zou mij maar koest houden als ik hem was :') Ik weet nog vroeger, hun tuin lag vol hondendrollen (allé, die paar vierkante meter waar hun hond op mocht zitten), dus van tijd tot tijd namen ze de schop en smeten die kak gewoon over hun poort het plein op, of gingen ze die op het plein begraven.
Wat een hypocriete idioten wonen er hier toch, man man man.

:lol:

Swindels

Legacy Member
Karre zei:
Heeft een echte fan zoals jij ze dan niet op DVD/blu-ray? :p Op seizoen 4 voorlopig na dan.

1 & 2 heb ik op BR ja, 3 is nog niet uit dacht ik.

Maar toen was ik nog geen alleenwonende student, nu liggen de kaarten anders qua financiën :p

Pariah

Legacy Member
Jij probleem hebben?

Dat ze al dat gespuis eens buiten stampen...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Tonerider

Legacy Member
je kan perfect niet racistisch zijn. Al zou 1/3 van hen krapuul zijn dan is 2/3 het nog altijd niet. Door racistisch te zijn viseer je ook hen.

squan

Legacy Member
Inderdaad, zinloos geweld veroordelen heeft niks te maken met ras. Al waren dat rasechte Vlamingen, als ze niet beter kunnen dan dit, shot ze ook maar buiten.

travis.bickle

Legacy Member
In Brugge spreekt toch zowat iedereen 'een soort vreemd Nederlands'? :s

glashelder

Legacy Member
ravoc zei:
Teke Teke toevallig? :)
Ja :cry: Toen ik dat las keerde mijn maag echt om, haha. "Néé!" :lol:

Racing_Genk zei:
Beiden verdachten spreken 'Vlaams met een vreemd accent', zoals praktisch altijd bij zo'n incidenten. Ik probeer niet racistisch te zijn maar dat is toch bijna onmogelijk?
Ah, op DS is het "De eerste verdachte heeft een blanke huidskleur, maar zou er ‘buitenlands’ uitzien. Hij heeft kort, bruinblond haar." :wtf:

Ketelbuik

Legacy Member
West-Vlamingen vinden alle accenten die niet op die van hen lijkt 'vreemd Nederlands'.

Preske

Legacy Member
al sinds woensdag aan het proberen om op het secretariaat binnen te raken van neurologie.

Guazala

Legacy Member
Al een halve dag misselijk na malaria-pil nr. 1. Ik ben nog niet weg en die dingen zorgen al voor problemen. Hopelijk is het geen 3 weken van dat.

Guazala

Legacy Member
Preske zei:
naar waar ga je dat een malariapil nodig is?

Rwanda, vanavond vertrekken. Als ik daar elke dag zo mottig van ga zijn, moet ik misschien toch maar gaan voor goed insmeren en hopen niet gestoken te worden.

(Maar ik ga positief denken en ervan uit gaan dat het eenmalig is, voor ik gewoon van het gedacht alleen al misselijk ga zijn na het nemen van die pil.)



Veel sterkte voor jou gewenst trouwens. Hopelijk krijg je snel eens een beetje positief nieuws.

Gonzo

Legacy Member
Guazala zei:
Al een halve dag misselijk na malaria-pil nr. 1. Ik ben nog niet weg en die dingen zorgen al voor problemen. Hopelijk is het geen 3 weken van dat.

Lariam? Da is idd vuiligheid.
Kunde genen doxycycline pakken?
(of Malarone, als uwe portemonee dat kan trekken)

Guazala

Legacy Member
Het is zelfs Malarone, allez hetzelfde product, maar de wit product versie, die toch ietsje goedkoper is.
Maar ik heb de voorbije week wel een serieuze migraine aanval gehad, dus maag is nog wat gevoelig van de pijnstillers. Hoop dat het gewoon daarvan nog een gevolg is.

h0pe

Legacy Member
Fuck iTunes. Wat is daar nu gebruiksvriendelijker aan dan slepen van map tot map? Dit alleen al is een reden waarom ik nooit een iDevice zal kopen :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan